MarianneE Skrevet 30. juli 2003 #21 Del Skrevet 30. juli 2003 Her i huset er det bare gubben som spiser ferdigpizza. -Og da helst Grandis. Han kunne sikkert spist pizza til alle måltider! :-? Her i huset, og! Guttekveld her skjer i form av noe som har med bil og gjøre, cola eller øl, røyk, og 1,5 grandiss pr. mann...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 30. juli 2003 #22 Del Skrevet 30. juli 2003 Frossenpizza er greit nok, men, og det gjelder uansett type: Masse ekstra ost Sorte oliven Etpar baconskiver Mye krydde (oregano) Stekes GODT - ikke bare til den er tint, men helt til den har fått brune kanter...Så er det spiselig. Men hjemmelaget (MIN) er aller best, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #23 Del Skrevet 30. juli 2003 Liker best hjemmelaget pizza, da kan jeg dytte på det jeg vil ha der og da... Men ungene tar gjerne en Grandiosa, mens gubben elsker pizza fra Pizzabuzzen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. juli 2003 #24 Del Skrevet 30. juli 2003 Her går det desidert mest i hjemmelaget pizza. Det har vi ofte, og det er jo faktisk enkelt å lage. Ferdigpizza tror jeg vi har hatt tre eller fire ganger det siste året. Grandis eller Big One, det blir det samme. Fungerer bare som bunn uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 31. juli 2003 #25 Del Skrevet 31. juli 2003 Vi bestiller eller lager pizza selv oftere enn vi har frossenpizza- det har vi kanskje annenhver måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #26 Del Skrevet 31. juli 2003 Har på pizzakrydder, dolly's pizzakrydder, hot beauty, fersk rød chili, tabasco og cheddarost. Den blir KJEMPEgod med litt ekstra på toppen.. Kjempegod til å være grandiosa altså.. Hørtes veldig godt ut! Jeg syns også det er godt med frisk champignon og en god del olivenolje over før steking. Før hadde jeg ofte frossen pizza som løsning de dager man bare ikke orker/gidder å lage middag. Syns Grandiosa er god, men den metter lite uten ekstra fyll. Ble som regel BigOne m pepperoni. Den er god. Av ulike grunner bruker jeg ikke ferdigmat/halvfabrikata lenger, og savner en skikkelig harry Grandis i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 31. juli 2003 #27 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har som regel noen Grandiosa liggende i fryseren - guttene mine synes visstnok at det er en delikatesse ... Greit å ha når jeg ikke gidder å lage middag - men jeg er av den meningen at det er sunnere med en skive med leverpostei enn ferdigpizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 31. juli 2003 #28 Del Skrevet 31. juli 2003 Hehe...gran i dåsa...den var ny! Fint lite og fint sjeldent!Kan spise det til nøds men er overhodet ikke begeistret for smaken nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 31. juli 2003 #29 Del Skrevet 31. juli 2003 Her blir det vel en 2-3 frossenpizzaer i måneden maks. Nå i det siste har vi stort sett kun kjøpt Big One Mexican - den er faktisk veldig god! Men det er godt å lage pzza selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 31. juli 2003 #30 Del Skrevet 31. juli 2003 Gran i dåsa - jeg måtte lese hele tråden før jeg skjønte den Men fysj, det er fælt. Foretrekker også den steinovnspizzaen med oliven. Det finnes egentlig seks typer pizza, rangert fra verst til best: 1. Frossenpizza 2. Takeaway-pizza 3. Spise ute-pizza på pizza-sjappe 4. Hjemmelaget pizza på den gamle måten (kjøttdeig, salami, ost - hvert stykke veier ca. 1/2 kg) 5. Hjemmelaget italiensk pizza 6. Bortelaget italiensk pizza dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 31. juli 2003 #31 Del Skrevet 31. juli 2003 1. Frossenpizza 2. Takeaway-pizza 3. Spise ute-pizza på pizza-sjappe 4. Hjemmelaget pizza på den gamle måten (kjøttdeig, salami, ost - hvert stykke veier ca. 1/2 kg) 5. Hjemmelaget italiensk pizza 6. Bortelaget italiensk pizza Etter at jeg for noen år siden sluttet med nr.4 og gikk over til nr.4 men med bare grønnsaker, for så å begynne å lage nr.5 har jeg blitt helfrelst! Nå er det SÅ enkelt å lage pizza, og SÅ mye bedre på smak!! Men jeg er helt enig i at nr.6 er desidert best, Dorian! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 3. august 2003 #32 Del Skrevet 3. august 2003 Frossenpizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. august 2003 #33 Del Skrevet 3. august 2003 Spiser ikke Grandiosa eller Big One - men er veldig glad i Pizza originale og DrØtkers eller hva den nå heter. Steinovnspizza. Liker velig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 3. august 2003 #34 Del Skrevet 3. august 2003 Vi har kjøpt en slik pizzaovn på Smart Club, så nå lager vi våre egne "italienske" pizzaer - kjempegodt. Har aldri spist mye frossenpizza, kanskje en gang hver andre-tredje måned. Da kan det være alt fra Grandiosa til Pizza Originale vi spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 3. august 2003 #35 Del Skrevet 3. august 2003 Frossenpizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 3. august 2003 #36 Del Skrevet 3. august 2003 Frossenpizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 4. august 2003 #37 Del Skrevet 4. august 2003 Blir lei av å lage middag i perioder, og da går det litt frossenpizza ja... Liker de typene med tynn bunn og forskjellige gode oster best. Men det hender vi spiser grandiosa også. Synes ikke den er så verst jeg. Billig er den i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 4. august 2003 #38 Del Skrevet 4. august 2003 Grandiosa. Big One er mye kjedeligere i smaken - men bunnen er litt bedre. Ellers liker jeg Mamma Mias med kylling. Spiser slik pizza kanskje en gang i måneden. Toppen to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 4. august 2003 #39 Del Skrevet 4. august 2003 Liker best å lage hjemmelaget, men når jeg er på kveldsvakt går det nok med noen Grandiser til mannen og dattera - de elsker grandis ! Jeg hater paprika, så hvis det skal være frossen, foretrekker jeg Big One. Eller helst noen av de italienske typene. Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå