Gå til innhold

Blir vakre jenter dumpet mindre?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Ja, du må nok finne en ukjekk,umoden kar, med mini kukk, og mini selvtillit skal han gå på date nummer 2 med deg. :rope:

sorry, kristian, ikke interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry, kristian, ikke interessert

In your dreams! :fnise::bolledeig:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Min erfaring er at sjansen for at han vil møte deg igjen er omvendt proposjonal med hvor bra daten går. Dersom du møter en du overhodet ikke passer sammen med, dere har null kjemi og han er så irriterende at du blir sånn småfrekk, da er du garantert at han vil møte deg igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det vel de jentene som er så unødvendig hyggelige og blide - selv om de ikke liker karen - at det ikke akkurat er så rart fyren tror han har sjangs på en date nummer 2. Sitter du sammen med 4 blonde tsjekkiske strippere, vet du jo at de bare er hyggelige for å få drinker, sitter man på en date med en "vanlig" jente forventer du ikke at hun er superhyggelig og kos, mens hun egentlig hater deg. :fnise: Men jenter er vel jenter, strippere eller ei... :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Så er det vel de jentene som er så unødvendig hyggelige og blide - selv om de ikke liker karen - at det ikke akkurat er så rart fyren tror han har sjangs på en date nummer 2. Sitter du sammen med 4 blonde tsjekkiske strippere, vet du jo at de bare er hyggelige for å få drinker, sitter man på en date med en "vanlig" jente forventer du ikke at hun er superhyggelig og kos, mens hun egentlig hater deg. :fnise: Men jenter er vel jenter, strippere eller ei... :fnise::fnise:

Man må lese kroppspråk litt. Lener hun seg mot deg eller fra deg? osv.. Vi jenter er litt forskjelige fra gutter på det området tror jeg. Vi henger ikke over gutter vi absolutt ikke er tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må lese kroppspråk litt. Lener hun seg mot deg eller fra deg? osv.. Vi jenter er litt forskjelige fra gutter på det området tror jeg. Vi henger ikke over gutter vi absolutt ikke er tiltrukket av.

Tsjekkiske strippere, min eneste kommentar.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Tsjekkiske strippere, min eneste kommentar.... :fnise:

Tror det er lurt å vurdere om jenta er på jobb eller har fri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å vurdere om jenta er på jobb eller har fri ;)

Hehe ;) Ja, kan nok være en fordel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser du bort i fra min stripper spøk, så kan nok jenter noen ganger være litt overdrevent hyggelige, selv om de ikke liker karen på en date, og sånn sett er det ikke rart at typen tror en date nummer 2 er innen rekkevidde...Men som du sier stjernedryss, så er det vel de som fortsatt ber om en date nummer 2, selv om du har vært småfrekk og da er de nok ikke flinke til å lese signaler nei ;).

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Men ser du bort i fra min stripper spøk, så kan nok jenter noen ganger være litt overdrevent hyggelige, selv om de ikke liker karen på en date, og sånn sett er det ikke rart at typen tror en date nummer 2 er innen rekkevidde...Men som du sier stjernedryss, så er det vel de som fortsatt ber om en date nummer 2, selv om du har vært småfrekk og da er de nok ikke flinke til å lese signaler nei ;).

Greit at noen er dårlige til å ta signaler. Det er jo ikke noe stress å bare la være å møtes igjen. Bare litt rart at en date kan oppfattes så forskjellig av to forskjellige parter. Det har jo også hendt at jeg har synes daten har vært hyggelig, men han tydeligvis ikke har det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at noen er dårlige til å ta signaler. Det er jo ikke noe stress å bare la være å møtes igjen. Bare litt rart at en date kan oppfattes så forskjellig av to forskjellige parter. Det har jo også hendt at jeg har synes daten har vært hyggelig, men han tydeligvis ikke har det samme.

Ja, det er jeg helt enig i! Nesten skremmende at to personer kan ha så ulik virkelighetsoppfatning. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så med andre ord bør jeg bare kaste meg over et par kvinnelige kollegaer som alltid står tett intill meg når jeg hjelper dem med ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig blir vakre jenter dumpet mindre, ja, med mindre de blir dumpet av menn som med letthet kan finne seg ei tilsvarende vakker dame. Slike menn finnes det veldig få av.

En vanlig mann som finner seg ei fin dame, vil trolig holde seg til henne, så lenge oppførselen hennes er tålelig.

Endret av Musicman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så med andre ord bør jeg bare kaste meg over et par kvinnelige kollegaer som alltid står tett intill meg når jeg hjelper dem med ting?

Med mindre de tuller med deg, eller har en slags avvikende oppførsel som gjør at de lener seg mer enn vanlig mot folk de snakker med, så er det trolig et tegn på at de liker deg på en eller annen måte, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Med mindre de tuller med deg, eller har en slags avvikende oppførsel som gjør at de lener seg mer enn vanlig mot folk de snakker med, så er det trolig et tegn på at de liker deg på en eller annen måte, ja.

Dæven... De er jo grisedeilige begge to! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven... De er jo grisedeilige begge to! :lur:

"tuller" er kanskje feil ord. De fleste jenter har et mer eller mindre bevisst forhold til hvilke signaler de vil sende ut til gutter. De kan jo bare "tease" deg litt. Naturligvis liker jenter å bli likt og begjæret.

Endret av Musicman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
"tuller" er kanskje feil ord. De fleste jenter har et mer eller mindre bevisst forhold til hvilke signaler de vil sende ut til gutter. De kan jo bare "tease" deg litt. Naturligvis liker jenter å bli likt og begjæret.

Nemlig! :cool:

Og så blir de grisesure om du "legger noe mer" i det... :roll:

Nei, det er nok best å bare forholde seg til dem, og andre kvinner, med en profesjonell avstand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Vel nå blander du kortene igjen, som vanlig. Jeg snakket om i en dating situasjon. Jeg har heller ikke sagt at man bør kaste seg over noen, saken er vel heller at man heller bør ta et hint hvis de lener seg bakover når du snakker til dem. (selv om de er hyggelige) Om disse spesifikke jente liker deg om, aner jeg jo ingenting om.

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vel nå blander du kortene igjen, som vanlig. Jeg snakket om i en dating situasjon. Jeg har heller ikke sagt at man bør kaste seg over noen, saken er vel heller at man heller bør ta et hint hvis de lener seg bakover når du snakker til dem. (selv om de er hyggelige) Om disse spesifikke jente liker deg om, aner jeg jo ingenting om.

:opplyser: Det var jo bra du oppklarte det så grundig. Alle skulle vært like smart som deg, Stjernedryss.

Stakkars Brutal mann stod klar til å overfalle disse kollegaene med klubben sin nå, han. Men fint han har deg som støttekontakt, til å avverge sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Huff! Så komplisert!!! Går jeg på date, så prøver jeg å være hyggelig, jeg da, selv om jeg synes fyren er en dust. Jeg er slett ikke smellvakker og heller ikke av de yngste, men jeg får en date nr 2 og 3 osv i 95% av tilfellene. Nå har jeg også lært at selv om fyren framstår som dust på første date, så kan det være fordi han er nervøs og sjenert, så det kan godt lønne seg å gi det litt tid og tålmod. Men jeg sjekker ALDRI de såkalte drømmegutta med flott utseende og tilbehør. Jeg vil gjerne ha fyren for meg selv, gidder ikke konkurrere med 100 babes. Og jeg gidder heller ikke være et speil han kan beundre seg selv i.

Dessverre vet jeg ikke hvordan man skal gå videre fra date nr 3 og sex og sånt. På den ene siden skal vi damene være interessert, ellers så er DET feil, men så skal vi ikke være FOR interessert heller, for da er DET feil. Så det blir galt uansett og jeg er LEI.

Når han er tilsynelatende ivrig, på følelser og forhold og det hele altså, så har jeg prøvd å være åpen, men da blir JEG uinteressant. Nå prøver jeg å holde igjen og sier ikke en dritt om det jeg kanskje føler, snakker bare om sex. Da klager typen over det, holder meg i hånda og er snill og er bekymret for om det bare er sex. Jaha, du, men hvor lenge varer den interessen dersom 'jeg er glad i deg' skulle slippe ut av munnen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...