Gå til innhold

Blir vakre jenter dumpet mindre?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

For meg så er det viktig at jenta får meg til å le. Da blir jeg alltid i godt i humør og har det hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Vel nå blander du kortene igjen, som vanlig. Jeg snakket om i en dating situasjon. Jeg har heller ikke sagt at man bør kaste seg over noen, saken er vel heller at man heller bør ta et hint hvis de lener seg bakover når du snakker til dem. (selv om de er hyggelige) Om disse spesifikke jente liker deg om, aner jeg jo ingenting om.

*notere at ord som "humor", "fleip", "(selv)ironi" mangler i enkelte ordbøker...*

Og nei, jeg ar ingen illusjoner om å være spesielt godt likt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
*notere at ord som "humor", "fleip", "(selv)ironi" mangler i enkelte ordbøker...*

Og nei, jeg ar ingen illusjoner om å være spesielt godt likt ;)

Hvordan kan jeg vite om du misforstår meg med viten eller vilje? Som du sikkert har skjønt har jeg ikke de høyeste tankene om deg fra før av, så da er det best å bruke teskjemetoden for å være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvordan kan jeg vite om du misforstår meg med viten eller vilje? Som du sikkert har skjønt har jeg ikke de høyeste tankene om deg fra før av, så da er det best å bruke teskjemetoden for å være på den sikre siden ;)

I dette tilfelle fordi jeg trodde jeg hadde gjort det rimelig klart at jeg forventer ikke annet enn å være uglesett av kvinner. <- Leses med saklig tørrhet. (Finnes ikke smileyer for saklig tørrhet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre hele tiden at jeg er pen. Var til og med en mann forleden dag som , etter intens stirring i en halvtime på trikken tok bilde av meg og så, når jeg så dette og ga ham the mean eye, løp av trikken. Mener ikke å skryte (sminke har mye av æren :sjenert: ). Men ! de siste 4 datene jeg har vært på, har jeg ikke fått telefon etterpå.

Nr 1 var en idiot som begynte å snakke om sine seksuelle erobringer med en gang (her sa jeg at jeg måtte til en annen by en ukes tid, han sa at jeg måtte kontakte ham når jeg kom tilbake, så vet ikke om det var meningen at JEG skulle ringe i dette tilfelle, men men).

Nr 2: jeg var full og kjedelig. Ville egentlig bare sove. Rødvin har en slik effekt på meg. Klarte ikke å kline med ham engang. Stakkars fyr.

Nr 3. Skikkelig mann ute etter en skikkelig jente. Hva gjør jeg? er vrang og klager masse på daten. Fyren ler nervøst hele tiden og sperrer opp øynene hver gang jeg åpner kjeften. Problemet her var at jeg ikke likte hans klesstil da jeg så ham og plutselig døde interessen i meg. Angrer litt på denne.

Nr. 4: her tror jeg det var meningen at JEG skulle ta kontakt igjen: litt sjenert, skjønn gutt (veldig pen forresten), likte meg veldig godt og SA det også til meg. Jeg ble litt kald og avvisende på slutten av daten og tror han forstod at jeg ikke var overbegeisret for ham.

Alt dette er jo litt min feil også. Men poenget er at de ikke har ringt selv om datene har gått dårlig. Dette er jo annerledes fra hva dere andre skriver at joda, daten gikk dårlig og det var null kjemi men han jakter videre likevel.

Grunnen til dette er kanskje at alle disse mennene har vært kjekke og ikke minst voksne selv og tar ikke crap fra sånne som meg......

Du høres ikke videre koseig ut! hvorfor er du så frekk med de du dater? Med en sånn innstilling hadde ikke jeg heller giddet å ringe... Du ødelegger for andre pene damer som er seriøse og faktisk ønsker å treffe noen!

Hvorfor gidder du i det hele tatt å gå på dater? For å fore ditt eget ego?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

:filer: Dette er smilyen for saklig tørrhet.

Forøvrig enig med Waco. Humor er utrolig viktig for at det skal klaffe.

Det med at menn henger på en i lang tid etter en mislykket date, er nok noe som menn opplever med damer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
:filer: Dette er smilyen for saklig tørrhet.

Føler det er en dæsj sarkasme i den der... Litt sånn overbærende oppgitthet, på en måte. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Føler det er en dæsj sarkasme i den der... Litt sånn overbærende oppgitthet, på en måte. Eller?

Uh. Sarkasme? Fra meg? Søte, lille, uskyldige, naive meg?

Hvordan kan du tro noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Eller var det smilyen som var sarkastisk?

Det der er favoritten min, men jeg tør ikke å bruke den her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Eller var det smilyen som var sarkastisk?

Det der er favoritten min, men jeg tør ikke å bruke den her inne.

Smilyen i seg selv :) Vil annta at innhoidsbegrepene for forskjellige smileys kan være veldig sprikende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Ja, enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hehe, ja. Denne :) er dødt, stivt smil for meg. I grunnen bruker jeg ikke smilehoder så ofte, nettopp fordi de har en betydning for meg, som den andre leseren ikke forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...