Gå til innhold

Blir vakre jenter dumpet mindre?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvis gutten vet hvordan du ser ut på forhånd, kan jo umulig utseendet være grunnen til at han dumper deg. Det er nok heller på grunn av en gnist eller kjemi som mangler. Men du bør få opp selvtilliten noe, så vil du kanskje ha mer hell. Tenk at selv om du kanskje ikke er den peneste jenta i rommet, så har du så mye sjarm og personlighet at det veier mer enn nok opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pen mann

Om man finner ut at bildene man så på nettet ikke var representative, dumper man selvfølgelig daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gutten vet hvordan du ser ut på forhånd, kan jo umulig utseendet være grunnen til at han dumper deg. Det er nok heller på grunn av en gnist eller kjemi som mangler. Men du bør få opp selvtilliten noe, så vil du kanskje ha mer hell. Tenk at selv om du kanskje ikke er den peneste jenta i rommet, så har du så mye sjarm og personlighet at det veier mer enn nok opp.

Jeg har ikke sagt at jeg har dårlig selvtillit, men ser ikke noen grunn til å pakke in poenget heller med "joda, det finnes menn hos meg også". Bare lurer på hvordan det hadde vært HVIS...Jeg forstår godt at man umulig kan passe sammen med alle menn. Interessant å se hvordan realiteten er for vakre damer. Og de har jo skrevet her at det har en del å si. Resten skulle egentlig ikke ha skrevet her (bortsett fra menn), da poenget drukner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Om man finner ut at bildene man så på nettet ikke var representative, dumper man selvfølgelig daten.

Det skjer jo ofte at bildene ikke er så representative, har jeg hørt. Men det kan like godt være at personen ser bedre ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det skjer jo ofte at bildene ikke er så representative, har jeg hørt. Men det kan like godt være at personen ser bedre ut i virkeligheten.

Det er sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pen mann

Damer viser ofte vakre ansiktsbilder. (Norske damer er i det hele tatt generelt trynepene.) Men om kroppen viser seg å ikke stå i stil, blir det nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Damer viser ofte vakre ansiktsbilder. (Norske damer er i det hele tatt generelt trynepene.) Men om kroppen viser seg å ikke stå i stil, blir det nedtur.

siden du er inne på kropp.. Hva er turn-off? kan tynn (ikke anorektisk eller noe men veldig slank) være turn-off? jeg er det nemlig, men har bra pupper. Det med å være tynn er det jo litt vanskelig å få frem på bilder (det er det!), så har av og til lurt på om de blir skuffet når de ser meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pen mann
siden du er inne på kropp.. Hva er turn-off? kan tynn (ikke anorektisk eller noe men veldig slank) være turn-off? jeg er det nemlig, men har bra pupper. Det med å være tynn er det jo litt vanskelig å få frem på bilder (det er det!), så har av og til lurt på om de blir skuffet når de ser meg

Menn liker forskjellige kropper. Ja, det er sant!

Det er selvfølgelig noen idealmål som nærmest alle menn vil like, men menn er ekstremt forskjellige i forhold til hvilke "avvik" fra disse idealene de elsker/aksepterer/misliker.

Selv merker jeg at jeg blir mer tiltrukket av den kroppstype damer jeg har vært sammen med tidligere hadde. Jeg har liksom vennet meg til dem og vet hvor deilige de kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat på følgende linjer fra "Enhjørning" av Dum Dum Boys:

Dårlige damer dumper jeg

Bra damer dumper meg

Det er vel det nærmeste fasiten jeg kan komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Svaret liggger i spørsmålet. Du grubler for mye. Dernest er du nok litt kjedelig. Du oser nok ikke av "knull meg hardt!", ei heller av "Jeg ville vert lykkelig som din kone".

Om du ikke gir noen som helst form for hint om å ha fotsatt kontakt så er du død i vannet.

Jeg har datet et par skikkelig fine damer, men herregud så kjedelige de var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som veit de er attraktive og pene er jo enda mer sugen på oppmerksomhet enn vanlige kvinner. Slitsomt å være ute med jenter som faktisk kun finner nytelse i andre gutters oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret liggger i spørsmålet. Du grubler for mye. Dernest er du nok litt kjedelig. Du oser nok ikke av "knull meg hardt!", ei heller av "Jeg ville vert lykkelig som din kone".

Om du ikke gir noen som helst form for hint om å ha fotsatt kontakt så er du død i vannet.

Jeg har datet et par skikkelig fine damer, men herregud så kjedelige de var...

Så nå er det den horete "knull meg hardt" som gjelder? I do not think so! Iallefall ikke hvis du er på utkikk etter en kvalitetspartner!

"Jeg ville vert lykkelig som din kone". DEN oser det vel litt desperasjon av? Sånt får menn til å rope høyt og løpe vekk!!

Og at man gir et hint om at man ønsker fortsatt kontakt er ingen garanti for at man ikke blir dumpa, det er sikkert og visst! Men gud forby ikke vis for stor interesse heller!

Det hele koker ned til "damned if you do, damned if you don't" :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vakre jenter blir mindre dumpet.

jeg tror det kan være like mange vakre som blir dumpet, like mye som ei som blir ansett som "stygg".

Det fordi vakre jenter vil "lure" folk med sitt ytre. Gutten blir betatt av dette ytre, og når han finner ut at personligheten ikke matcher hans, så er hun ikke så spennende allikevel.

Dette gjelder like mye "pene" som for stygge", men en "pen" vil kunne få seg flere kjappe dates, nettopp pga det ytre, men at det varer har ingen påstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som veit de er attraktive og pene er jo enda mer sugen på oppmerksomhet enn vanlige kvinner. Slitsomt å være ute med jenter som faktisk kun finner nytelse i andre gutters oppmerksomhet.

Alle pene kvinner tenker ikke sånn.

Mange vakre jenter som er dritt lei de som bare går etter utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Alle pene kvinner tenker ikke sånn.

Mange vakre jenter som er dritt lei de som bare går etter utseendet.

Min erfaring er at det er en del som er lei av at guttene går kun etter utseendet dems, samtidig som de kun går etter superkjekke gutter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*

Tror du har rett i at alle blir dumpet "like mye" i langvarige forhold, men i den kjappe og rå datingverdenen så har nok pene damer en fordel.

Jeg har ikke datet så forferdelig mye da, for jeg er ikke særlig glad i det. Litt fordi min erfaring er at fyren alltid vil ha flere dater, selv når den har gått så dårlig at jeg ikke forstår at han ikke har merket at det var null kjemi. Jeg mistenker at det er mye pga utseendet mitt, at han tenker mest med pikken. Det kan være helt soleklart etter 10 minutter at dette er dødsdømt, faktisk kan jeg til og med gå over til å være litt frekk eller avvisende hvis situasjonen krever det, og likevel mener han vi er perfekte sammen og ringer i månedsvis etterpå.

Men personlighet spiller selvsagt også inn, jeg får veldig ofte høre noe i den duren at jeg er kul og ikke bare pen. Dette blir uttrykt med stor beundring og en viss overraskelse. Akkurat som det er to motsetninger.

Men jeg er litt med på tanken, fryktelig mange mennesker er kjedelige å prate med (pene eller ei). Mange kompiser av meg klager på at de møter søte jenter hele tiden, men med en gang de åpner kjeften så daler interessen.

Men jeg tror nok de man dater kanskje legger godviljen litt til, man er liksom Drømmekvinnen hvis man er pen og morsom og til og med kan musikk (f eks), men de overser jo glatt alle andre områdene man ikke har klaffet på.

Så JA, jeg tror man har en fordel, men jeg vet jo fra alle mine mannlige kamerater at de også dumper vakre kvinner hvis de synes de er kjedelige eller tette i pappen. Så det går ikke an å skli bare på utseende (med mindre man kun spiller på å beholde en seksuell interesse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_minni_*
Litt fordi min erfaring er at fyren alltid vil ha flere dater, selv når den har gått så dårlig at jeg ikke forstår at han ikke har merket at det var null kjemi. Jeg mistenker at det er mye pga utseendet mitt, at han tenker mest med pikken. Det kan være helt soleklart etter 10 minutter at dette er dødsdømt, faktisk kan jeg til og med gå over til å være litt frekk eller avvisende hvis situasjonen krever det, og likevel mener han vi er perfekte sammen og ringer i månedsvis etterpå.

Men personlighet spiller selvsagt også inn, jeg får veldig ofte høre noe i den duren at jeg er kul og ikke bare pen. Dette blir uttrykt med stor beundring og en viss overraskelse. Akkurat som det er to motsetninger.

Mon tro om ikke vi har truffet de samme fyrene? Kjenner meg GODT igjen i det du skriver, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg får høre hele tiden at jeg er pen. Var til og med en mann forleden dag som , etter intens stirring i en halvtime på trikken tok bilde av meg og så, når jeg så dette og ga ham the mean eye, løp av trikken. Mener ikke å skryte (sminke har mye av æren :sjenert: ). Men ! de siste 4 datene jeg har vært på, har jeg ikke fått telefon etterpå.

Nr 1 var en idiot som begynte å snakke om sine seksuelle erobringer med en gang (her sa jeg at jeg måtte til en annen by en ukes tid, han sa at jeg måtte kontakte ham når jeg kom tilbake, så vet ikke om det var meningen at JEG skulle ringe i dette tilfelle, men men).

Nr 2: jeg var full og kjedelig. Ville egentlig bare sove. Rødvin har en slik effekt på meg. Klarte ikke å kline med ham engang. Stakkars fyr.

Nr 3. Skikkelig mann ute etter en skikkelig jente. Hva gjør jeg? er vrang og klager masse på daten. Fyren ler nervøst hele tiden og sperrer opp øynene hver gang jeg åpner kjeften. Problemet her var at jeg ikke likte hans klesstil da jeg så ham og plutselig døde interessen i meg. Angrer litt på denne.

Nr. 4: her tror jeg det var meningen at JEG skulle ta kontakt igjen: litt sjenert, skjønn gutt (veldig pen forresten), likte meg veldig godt og SA det også til meg. Jeg ble litt kald og avvisende på slutten av daten og tror han forstod at jeg ikke var overbegeisret for ham.

Alt dette er jo litt min feil også. Men poenget er at de ikke har ringt selv om datene har gått dårlig. Dette er jo annerledes fra hva dere andre skriver at joda, daten gikk dårlig og det var null kjemi men han jakter videre likevel.

Grunnen til dette er kanskje at alle disse mennene har vært kjekke og ikke minst voksne selv og tar ikke crap fra sånne som meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Grunnen til dette er kanskje at alle disse mennene har vært kjekke og ikke minst voksne selv og tar ikke crap fra sånne som meg......

Nemlig!

Pluss, når du signaliserer så tydelig at du ikke gidder åp ha noe med dem å gjøre, hvorfro skal de da jobbe for å få deg? Det finnes da grenser for hvor mye en skal orke å slite for å få "æren" av date nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må nok finne en ukjekk,umoden kar, med mini kukk, og mini selvtillit skal han gå på date nummer 2 med deg. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...