Gjest ts Skrevet 26. juni 2009 #1 Del Skrevet 26. juni 2009 Tittelen er egentlig selvforklarende. Jeg vil gjerne høre hva folk har å si angående dette, spesielt menn. Det jeg mener med dumping er dumping etter stevnemøter (første, andre). Når det kommer til langvarige forhold blir vel alle dumpet like mye. Jeg har opplevd noen ganger at menn ikke ringer etter 1.date når daten har gått relativt bra, og tenker av og til at hadde jeg bare vært billedsskjønn hadde de sikkert alltid ringt tilbake (men ikke heng dere opp i meg, tråden er ikke ment å være en klagetråd). Jeg er selv søt på "nabojenta"måten, slank og 25 år. Hva er deres erfaringer? Eller kanskje dere kjenner jenter som er veldig pene...Hvordan er deres datingliv? Jeg er egentlig mer nysgjerrig på hvordan det er for slike mennesker, ikke av misunnelse ( ok, litt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Del Skrevet 26. juni 2009 Tittelen er egentlig selvforklarende. Jeg vil gjerne høre hva folk har å si angående dette, spesielt menn. Det jeg mener med dumping er dumping etter stevnemøter (første, andre). Når det kommer til langvarige forhold blir vel alle dumpet like mye. Jeg har opplevd noen ganger at menn ikke ringer etter 1.date når daten har gått relativt bra, og tenker av og til at hadde jeg bare vært billedsskjønn hadde de sikkert alltid ringt tilbake (men ikke heng dere opp i meg, tråden er ikke ment å være en klagetråd). Jeg er selv søt på "nabojenta"måten, slank og 25 år. Hva er deres erfaringer? Eller kanskje dere kjenner jenter som er veldig pene...Hvordan er deres datingliv? Jeg er egentlig mer nysgjerrig på hvordan det er for slike mennesker, ikke av misunnelse ( ok, litt ). Jeg tror det har en del å si for en del. Alle jeg noen gang har gått ut med har vært sånn. Selv om vi ikke hadde noe som helst kjemi ville de mer enn gjerne ha meg med ut på flere dater. Men så finnes det jo også genuine menn som ikke er overfladiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror det har en del å si for en del. Alle jeg noen gang har gått ut med har vært sånn. Selv om vi ikke hadde noe som helst kjemi ville de mer enn gjerne ha meg med ut på flere dater. Men så finnes det jo også genuine menn som ikke er overfladiske Alle? Du har aldri blitt dumpet? Hvor pen er du fra 1 til 10 da?- vær subjektiv uten skam her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 27. juni 2009 #4 Del Skrevet 27. juni 2009 Er man blåst i hodet spiller det vel ingen rolle hvor pen man er? Kanskje gutten velger å gå ut et par ganger til for å få seg noe før han dumper henne? Da blir kanskje spørsmålet : Blir vakre jenter dumpet OFTERE etter 3. date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #5 Del Skrevet 27. juni 2009 Tittelen er egentlig selvforklarende. Jeg vil gjerne høre hva folk har å si angående dette, spesielt menn. Det jeg mener med dumping er dumping etter stevnemøter (første, andre). Når det kommer til langvarige forhold blir vel alle dumpet like mye. Jeg har opplevd noen ganger at menn ikke ringer etter 1.date når daten har gått relativt bra, og tenker av og til at hadde jeg bare vært billedsskjønn hadde de sikkert alltid ringt tilbake (men ikke heng dere opp i meg, tråden er ikke ment å være en klagetråd). Jeg er selv søt på "nabojenta"måten, slank og 25 år. Hva er deres erfaringer? Eller kanskje dere kjenner jenter som er veldig pene...Hvordan er deres datingliv? Jeg er egentlig mer nysgjerrig på hvordan det er for slike mennesker, ikke av misunnelse ( ok, litt ). Vel, jeg får ofte høre at jeg er vakker. Og har opplevd mye ufint mht dating og forhold. Man tror visst at siden jeg er pen så kan man behandle meg som dritt og at jeg tåler alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 27. juni 2009 #6 Del Skrevet 27. juni 2009 Når man først ber ei jente ut, som man ikke kjenner, så synes man at hun er attraktiv. Dette betyr at hvis jeg skulle ha "dumpet" ei jente etter første daten, så hadde det vært på grunn av hennes oppførsel/personlighet ikke var tiltrekkende. Jeg trekker kommende konklusjon på tynt grunnlag, men jeg får inntrykk at du kanskje kan "stresse" med å komme inn i et forhold. De fleste jenter har lyst å komme inn i et forhold, men forskjellen er hvordan de formidler sin interesse. Så mitt tips til deg er å være litt mer sikker/komfortabel med deg selv, ikke vær desperat. Alt ordner seg for snille jenter! Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #7 Del Skrevet 27. juni 2009 jeg lurer litt også på dette egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #8 Del Skrevet 27. juni 2009 Når man først ber ei jente ut, som man ikke kjenner, så synes man at hun er attraktiv. Dette betyr at hvis jeg skulle ha "dumpet" ei jente etter første daten, så hadde det vært på grunn av hennes oppførsel/personlighet ikke var tiltrekkende. Jeg trekker kommende konklusjon på tynt grunnlag, men jeg får inntrykk at du kanskje kan "stresse" med å komme inn i et forhold. De fleste jenter har lyst å komme inn i et forhold, men forskjellen er hvordan de formidler sin interesse. Så mitt tips til deg er å være litt mer sikker/komfortabel med deg selv, ikke vær desperat. Alt ordner seg for snille jenter! Lykke til! :-) hun sier jo ikke at hun er desperat, og litt tidlig å få inntrykk her. spørsmålet handler jo heller om man får litt dårligere dømmekraft pga skjønnhet enn ellers og vil velge å gå ut med personen igjen selv om du ikke hadde gjort det med en som var mindre pen. mange lurer på dette innerst inne vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. juni 2009 #9 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Tittelen er egentlig selvforklarende. Jeg vil gjerne høre hva folk har å si angående dette, spesielt menn. Det jeg mener med dumping er dumping etter stevnemøter (første, andre). Når det kommer til langvarige forhold blir vel alle dumpet like mye. Jeg har opplevd noen ganger at menn ikke ringer etter 1.date når daten har gått relativt bra, og tenker av og til at hadde jeg bare vært billedsskjønn hadde de sikkert alltid ringt tilbake (men ikke heng dere opp i meg, tråden er ikke ment å være en klagetråd). Jeg er selv søt på "nabojenta"måten, slank og 25 år. Hva er deres erfaringer? Eller kanskje dere kjenner jenter som er veldig pene...Hvordan er deres datingliv? Jeg er egentlig mer nysgjerrig på hvordan det er for slike mennesker, ikke av misunnelse ( ok, litt ). Hmm...I et forhold blir de nok dumpet like ofte som du sier, men ellers vet jeg ikke helt. For min egen del hadde jeg KANSKJE gitt en date 2-3 extra sjangser om hun var dødspen, kontra om hun var helt allminnelig. Men det er egentlig personligheten som avgjør, kunne fort dumpet en pen jente etter 1.date om personligheten var helt turn off. Ellers kan det vel hende gutter dater en veldig pen dame litt lenger bare for å få pult henne, siden hun er så pen hehe...Ikke jeg da, seff ikke...sånn gjør ikke jeg . Endret 28. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannlig-gjest Skrevet 28. juni 2009 #10 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror pene jenter blir dumpet like mye og kanskje mer enn andre jenter. Hvorfor? Pga. typen guttene de dater. Pene jenter dater innen sin liga, players, kjekkaser og andre typer som er gode med damer. Ergo kan de gutta glatt dumpe ei pen ei fordi de har draget på ei ny som er minst like pen. Altså, det hjelper ikke å se ut som Megan Fox-ish når du dater en kjekkas hvis du konkurrerer mot Adriana Lima look-a-likes. Folk som lever i overflod med tilbud fra det motsatte kjønn kan dumpe folk kjapt fordi det er en kø av tilbud. Hadde ei pen jente datet en mindre attraktiv fyr så hadde han sannsynligvis ringt til mobilen gikk varm. Men da hadde han jo blitt uattraktiv i deres øyne fordi han ikke var en challenge, go figure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. juni 2009 #11 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hadde jeg møtt en dame som var skikkelig deilig så ville jeg skyndet meg å ligge med henne før vi blei venner! Endret 28. juni 2009 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heihå Skrevet 28. juni 2009 #12 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har alltid fått høre at jeg er vakker. Og har alltid hatt draget på"player's" og antakelig litt overfladiske menn. Jeg har kun blitt dumpet av svært vakre menn. Jeg er imidlertid ute etter mer enn en glætt type, og også interessert i å bli kjent med noen utover det man gjør i en bar kl. 02.30. Så jeg bestemte meg for å prøve noe nytt, og la ut en side på en møteplass på internett. Der er det mye rart, men også mange flotte personligheter. Men uten unntak hittil - menn som ikke er såkalt kjekke, "spammer" en ned med meldinger og "mas". Mens de som, jevnt over, er kjekkere, holder en roligere, og dermed mer interessant, tone. Så der er det motsatt av på byen; ute på byen er det de glætte typene som er helt "på", mens på internett er det de som er mindre glætt, som gir både alt og mer enn det. En kar jeg skreiv litt med, var i utgangspunktet både ordentlig og grei. Flink, hyggelig og interessant. Ikke en klassisk skjønnhet, og litt kraftig. Men han var etterhvert bare alt for mye. Sendte meldinger fra før jeg hadde slått opp øynene om morgenen, og til lenge etter at jeg hadde lukket de om kvelden. Og selvsagt mens jeg sov også. Fikk han ikke svar, ja så ringte han bare. Det var "kyss" og det var "muss", og han kunne gå gjennom ild og vann for meg, og begynte tidlig å omtale meg som "kjære", og ville møtes hver eneste dag. Selvsagt hyggelig, men alt for mye, alt for tidlig. Regelrett mas!! Så det ble fullstendig turn-off, på alle måter. Og dette er min erfaring jevnt over - jeg har kun blitt dumpet av de kjekkeste mennene. Mens jeg selv ender opp med å dumpe de mindre kjekke. Fordi de tar strupetak på meg fra første dag. So here we go again. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 28. juni 2009 #13 Del Skrevet 28. juni 2009 Når man først ber ei jente ut, som man ikke kjenner, så synes man at hun er attraktiv. Dette betyr at hvis jeg skulle ha "dumpet" ei jente etter første daten, så hadde det vært på grunn av hennes oppførsel/personlighet ikke var tiltrekkende. Hvis en fyr ber deg ut, TS, synes han du ser bra ut. Da er det vel heller kjemi eller andre ting som kan gjøre at du blir dumpet etter andre date. Det forholder seg kanskje annerledes hvis det er du som har bedt fyren ut på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 28. juni 2009 #14 Del Skrevet 28. juni 2009 hun sier jo ikke at hun er desperat, og litt tidlig å få inntrykk her. spørsmålet handler jo heller om man får litt dårligere dømmekraft pga skjønnhet enn ellers og vil velge å gå ut med personen igjen selv om du ikke hadde gjort det med en som var mindre pen. mange lurer på dette innerst inne vil jeg tro hehe, vi tolker innlegget på forskjellige måter! Man vil nok legge "godsiden" til hvis ei jente er veldig pen, MEN det er begrenset hvor lenge utseende er interessant. En ufin personlighet/væremåte trekker et over gjennomsnittet pent utseende ned til godt under gjennomsnittet veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robotkalle Skrevet 28. juni 2009 #15 Del Skrevet 28. juni 2009 Hehe, jeg er litt enig med Waco igjen, det er satt veldig på spissen, selvfølgelig, men vokt deg godt for å komme i "venn" kategorien. Du må ikke nødvendigvis være rasshøl (selv om det gir den største kortsiktige gevinsten over tid) men for all del, ikke vær et hjelpsomt smiletryne!!!! Om vakre jenter blir dumpet mindre? Ja, i starten. Men faktum er at de stort sett havner i forhold med slemminger, og de dumper jenter oftere!!! Ja, og om de ikke gjør det, så er det fordi de kjører to spor samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagett Skrevet 28. juni 2009 #16 Del Skrevet 28. juni 2009 Tittelen er egentlig selvforklarende. Jeg vil gjerne høre hva folk har å si angående dette, spesielt menn. Det jeg mener med dumping er dumping etter stevnemøter (første, andre). Når det kommer til langvarige forhold blir vel alle dumpet like mye. Jeg har opplevd noen ganger at menn ikke ringer etter 1.date når daten har gått relativt bra, og tenker av og til at hadde jeg bare vært billedsskjønn hadde de sikkert alltid ringt tilbake (men ikke heng dere opp i meg, tråden er ikke ment å være en klagetråd). Jeg er selv søt på "nabojenta"måten, slank og 25 år. Hva er deres erfaringer? Eller kanskje dere kjenner jenter som er veldig pene...Hvordan er deres datingliv? Jeg er egentlig mer nysgjerrig på hvordan det er for slike mennesker, ikke av misunnelse ( ok, litt ). Ringer han ikke tilbake kan det hende han synes du ikke var hans type og at dere ikke passa sammen! Jeg har en venninne som er oversminka..Klæsja trynet sitt med aaaaltfor mye brunkrem og ja...you name it! Og trur hu er deilig:S Jeg er en helt vanlig "søt" jente som er naturlig sminka! Men det er hun som får oppmerksomheten og alle prater og liker hu! Det kan ha noe med måten hun er på... Det er så irriterans. Går vi på byen er det hun gutta går til og prater med og gir komplimenter og jeg blir som en liten skygge bak hu Høres kanskje teit eller dumt ut å skrive sånnt ,men det er sant! Det er ikke lett å skjønne seg på gutter egentlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 28. juni 2009 #17 Del Skrevet 28. juni 2009 Hehe, jeg er litt enig med Waco igjen, det er satt veldig på spissen, selvfølgelig, men vokt deg godt for å komme i "venn" kategorien. Du må ikke nødvendigvis være rasshøl (selv om det gir den største kortsiktige gevinsten over tid) men for all del, ikke vær et hjelpsomt smiletryne!!!! Om vakre jenter blir dumpet mindre? Ja, i starten. Men faktum er at de stort sett havner i forhold med slemminger, og de dumper jenter oftere!!! Ja, og om de ikke gjør det, så er det fordi de kjører to spor samtidig. Jeg får høre hele tiden at jeg er vakker. Blir dumpet hele tiden!! Go figure! Jeg har kanskje en ræva personlightet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juanita Skrevet 28. juni 2009 #18 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg er 27, sånn midt på treet utseendemessig fra naturens side,dvs jeg gjør jo det beste utav det jeg har,er velstell og pynter meg litt osv(ikke noe "jåledukke") Jeg har hatt 2 forhold på 1,5 år og ett forhold på 3 år,innimellom har jeg datet og hatt kortere forhold,jeg har blitt dumpet en gang i hele mitt liv(dvs dumpet etter 1 date),ellers er det alltid jeg som har gått. Tror det har mye med ens egen personlighet og sjarm å gjøre+hvilke type menn man går ut med/innleder forhold med jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #19 Del Skrevet 28. juni 2009 All erfaring, egen og andres, tilsier at om man er middelmådig selv, ender man opp med middelmådige menn og de dumper deg ikke så fort. En mindre pen mann vil legge seg etter en vakker kvinne pga utseende (hvis han har ok selvtillit da), mens menn som er pene selv ser på skjønnhet hos kvinnen som noe som SKAL være der for at de i det hele tatt skal gå på date med henne. Og da blir det duping/ikke dumping basert på andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 28. juni 2009 #20 Del Skrevet 28. juni 2009 jeg får høre at jeg er klassisk pen, bra kropp og pent ansikt. Jeg har aldri blitt dumpet etter 1. eller 2. daten. Men jeg tror det har mest å gjøre med at jeg har en del nuturlig sjarm. Nå skal det nevnes at jeg har blitt dumpet mange ganger, ofte etter sånn en måneds tid med dating, og det er i alle fall kjipt, for da har man jo rukket å bli forelsket..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå