Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk ikke vår vei denne gangen jenter :sukk:

Eggene delte seg ikke noe bra over natten.

Fikk beskjed om at jeg kunne komme og sette inn det ene egget som var best, om jeg ville, men det var 10 % sjangse for at det gikk bra.

Så her blir det på'n igjen med div. medisiner i oktober tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :)

Har jo allerede en flott skatt som jeg fikk ved første forsøk, så om det skulle klaffe en gang til så er jo det bare en stor bonus.

Tror jeg hadde hatt det verre om dette hadde vært første forsøket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: Nei... nå vil jeg har jobb!!!!

Faen så lei jeg er å søke... lete opp og ned på nett og i aviser for å se om det er noe til meg.

Får sette meg på NAV i morgen vel og forlange at de gjør noe med det for meg :filer:

MØØØØØØØØØØØØKK!!!!!!! :snurt:

Har jo noen søknader ute nå, men slik ståa har vært siden januar da jeg begynte å slenge ut søknader... så får jeg vel ikke svar der heller.

Har fått tilsammen 4-5 svar og vært på 3 intervjuer av rundt 30 søknader eller mere tenker jeg. Har jo mistet tellinge helt.

Lurer virkelig på hva problemet er... for NOE må jeg da kunne brukes til.

Dette er så forbanna demotiverende!!!! :sukk:

Skulle gledelig ha flyttet på meg for å få en jobb jeg, ser jo på NAV sine side at det er jo masse ledige jobber... men bare på vestlandet... og oppover til nord. Vel, i Oslo og så klart... men jeg gidder ikke å jobbe 20-40 stilling og pendle.. da tjener jeg jo ikke noe, alt går til pendlingen. Koster jo 2500 med tog i måneden :daane:

Men jeg bor sammen med en som ikke vil flytte på seg, fordi han har fast jobb og får sikkert samme problemet som jeg har nå om han flytter :(

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søker på helsesekretær jobber, er jo det jeg er utdannet som, men har også slengt inn søknader på div. butikk jobber av ren desperasjon... og når jeg ikke får de en gang. Ja da lurer jeg på hva kriteriene er og hva som er problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er overkvalifisert til de butikkjobbene? De vil vel gjerne ha skoleelever/studenter, men de tenker kanskje at du stikker så fort du får en annen jobb? Har du prøvd vikarbyrå igjen eller vil du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å utdanne deg til noe annet da? siden du har et så "vanskelig" yrke. Jeg tror du kan ha rett på omskolering via NAV kanskje..

Jeg vet det finnes mye spennende på NKS.no (mannen min ser litt der nå)

Og jeg blir litt inspirert selv også.

Lykke til med jobbsøkingen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( et ikke hva jeg skal sitil deg, men sender en stoooor :klem: Håper du finner ut av noe hos nav, de skal jo være der for å hjelpe, men jeg vet ganske så mye om hvor håpløse de er, kanskje du skal utdanne deg i noe så du kan søke jobb hos nav, da ville jeg vitet om en som kunne jobben sin :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...