Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Nettoppp... mannfolk :rolleyes:

Nei lite hunks i gården der ja :ler: begynte nesten å betvile smaken min... :lol:

Har det begynt å gi seg utenfor hos dere eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har for øvrig vært litt CRAZY....... :sjenert:

Siden jeg må igjennom hele den prosessen med prøverør og ting kan ta tid.... så jeg har faktisk kontaktet Rikshospitalet nå for og høre om et eventuelt søsksenforsøk i framtiden :jepp:

Gruer meg jo litt ved tanken, men alikevel..... ønsker ikke at W skal bli ene barn og jeg vil ikke bli for gammel selv heller med tanke på risikoen for Downs etc øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettoppp... mannfolk :rolleyes:

Nei lite hunks i gården der ja :ler: begynte nesten å betvile smaken min... :lol:

Har det begynt å gi seg utenfor hos dere eller? :fnise:

:fnise: nei smaken din er nok bedre nå en washed down boyband "hunks" :lol:

:fnise: ja det rølet har flyttet seg nærmere deg nå faktisk! Var jo litt gøy å få front view av spektakelet da! Har video og alt! Ellers dro vi ut på øya gikk gjennom skogen og var på stranda mestparten av dagen. :)

Har for øvrig vært litt CRAZY....... :sjenert:

Siden jeg må igjennom hele den prosessen med prøverør og ting kan ta tid.... så jeg har faktisk kontaktet Rikshospitalet nå for og høre om et eventuelt søsksenforsøk i framtiden :jepp:

Gruer meg jo litt ved tanken, men alikevel..... ønsker ikke at W skal bli ene barn og jeg vil ikke bli for gammel selv heller med tanke på risikoen for Downs etc øker.

:hakeslepp: har du og mannen diskutert annet barn nå da, synes det hadde vært morsomt å gå gravid sammen igjen, men da vil jeg helst ha en sånn graviditet som deg......noe jeg tviler på jeg får :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det lenge siden jeg har vært innom.. :sjenert: jeg har sett kjempesøte bilder av lille jenta di på Facebook da, så jeg føler meg bittelitt oppdatert. ;) Så spennende at dere tenker på nummer to allerede! Jeg syns ikke tanken er så avskrekkende selv jeg, så det skjønner jeg godt! Særlig når dere trenger hjelp utenfra er det sikkert greit å varsle tidlig - det er jo sikkert litt venting!!

Håper du har en fin påske tross mannens bybesøk.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa prøvde å krype forover i dag :rodmer:

Og det går litt forover og sidelengs :hoppe: Hun får i alle fall tak i det hun vil... til slutt :)

Snart 9 mnd og, tiden rusler av gårde ja :)

Overraskelsesfest for kjære i morgen, eller han vet det da.. måtte avsløre det, men han vet jo ikke alt liksom :)

Og flytting på lørdagen... DET kan bli int. med tanke på festen dagen før :lol:

Heldigvis ikke langt vi skal flytte, over gata og 2 hus bortenfor, men oppgraderer fra 50kvm til 100kvm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha ser for meg dere er ganske fyllesyke og prøver å løfte opp og ned sofaen :lol:

W skal være hos svigers eller??

Håper mannen din får en knall bursdag, mannen min her syntes det var synd vi måtte si nei......men han er alltid usikker med jobben hans og ville ikke ta sjansen.....dessuten går ikke noe nattubss hjem til oss så måtte isåfall være meg som ikke fikk noe å drikke, ikke at det er fare når jeg blir full av en folkeøl :lol:

lykke til med flyttinga, gleder meg å se nye leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har dere fått ny leilighet?

Hvordan gikk det etter jobbintervjuet?

:klemmer:

Ja :jepp: vi fikk tilbud om å bytte leilighet med en som ville ha mindre. Samme huseier. Så da slo vi til :) Slippe å bo på et kott er digg :nigo:

haha ser for meg dere er ganske fyllesyke og prøver å løfte opp og ned sofaen :lol:

W skal være hos svigers eller??

Håper mannen din får en knall bursdag, mannen min her syntes det var synd vi måtte si nei......men han er alltid usikker med jobben hans og ville ikke ta sjansen.....dessuten går ikke noe nattubss hjem til oss så måtte isåfall være meg som ikke fikk noe å drikke, ikke at det er fare når jeg blir full av en folkeøl :lol:

lykke til med flyttinga, gleder meg å se nye leiligheten!

JA er virkelig spent på formen jeg og gitt.... men er jo bare å begrense seg.

Vet der hva eller... møtte opp klokken 19 for å titte på ting og skrive under på avtale papirer... jeg står og venter og venter... så jeg ringer henne... Nei, jeg er visst på feil skytterhus!!!! :daane: er det mulig!!! Husker da klart og tydelig at jeg spurte om det var det huset jeg trodde etc når jeg booket stedet....

Så det ble en liten ekstra kjøretur til da... men fant fram til slutt. Kjempe fin plass da, MEN.... langt pokker i vold på bondelandet her i Skjeberg :rolleyes:

Må ut å henge ut ballonger etc for at folk skal finne veien gitt!!! Faen.... håper ikke dette gjør at folk ikke gidder å komme... bare fordi stedet er langt pokker i vold :sukk:

Og ikke nok med det... snuppa skrek hele veien fra skytterhytta/huset og hjem... og den kjøreturen tar vel 10minutter.... ble ikke noe mindre stresset og irritert av det.... hun ligger i senga nå og sutrer enda. Kjenner jeg ikke har energi eller humør til mye nå.

Og ting jeg skal ordne i morgen... hvordan i svarte skal jeg rekke alt??? Med henne i tillegg..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA er virkelig spent på formen jeg og gitt.... men er jo bare å begrense seg.

Vet der hva eller... møtte opp klokken 19 for å titte på ting og skrive under på avtale papirer... jeg står og venter og venter... så jeg ringer henne... Nei, jeg er visst på feil skytterhus!!!! :daane: er det mulig!!! Husker da klart og tydelig at jeg spurte om det var det huset jeg trodde etc når jeg booket stedet....

Så det ble en liten ekstra kjøretur til da... men fant fram til slutt. Kjempe fin plass da, MEN.... langt pokker i vold på bondelandet her i Skjeberg :rolleyes:

Må ut å henge ut ballonger etc for at folk skal finne veien gitt!!! Faen.... håper ikke dette gjør at folk ikke gidder å komme... bare fordi stedet er langt pokker i vold :sukk:

Og ikke nok med det... snuppa skrek hele veien fra skytterhytta/huset og hjem... og den kjøreturen tar vel 10minutter.... ble ikke noe mindre stresset og irritert av det.... hun ligger i senga nå og sutrer enda. Kjenner jeg ikke har energi eller humør til mye nå.

Og ting jeg skal ordne i morgen... hvordan i svarte skal jeg rekke alt??? Med henne i tillegg..... :sukk:

haha begrense ja, du får la flaska med galiano ligge hjemme :lol:

ohhh uff det var litt kjipt da.....skytterhus, er ikke det alltid litt sånn ut i bondeland område da :klo:

Håper det blir vellykket for det da, kommer ingen så kunne dere gått i bursdagsantrekket ut på bondelandet hele natta og koset dere :lur::fnise:

Har du pass til W lørdag da???? hvis ikke kan jeg jo hjelpe deg med det så du slipper å stresse med henne ihvertfall :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers og mamma kommer lørdag, så de hjelper til med det :)

This is going to be a stressfull day!!!! :sjokk:

Vet ikke hvilken ende jeg skal starte i en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: ok godt å vite du får hjelp med W lørdag, men bare vit du har meg hvis det blir krise! :kyss:

Håper dere har en fantastisk dag og kveld......her sitter jeg med resten av påskegodteriet og ser på bryllupet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble endelig ferdig med flytting i går og ting har kommet litt mere på plass i dag. Har fått fikset masse på rommet til W :hjerte:

Men fy.... mye dritt jeg har ja :fnise: nå må jeg virkelig være flink til å kaste ting! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med nytt hjem! Kan tenke meg det er deilig med litt større plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :nigo: Det er så deilig!!!!! Men sliter fortsatt med hvor jeg skal putte alt jeg har :fnise:

Endelig fått ordentlig nett!!!! :danse:

MEN..... har ikke fått ordnet GET enda, har ringt og sagt ifra at vi har flyttet, men fortsatt bare NRK og se på... DET er kjedelig på kvelden når man skal slappe litt av.

Var en tur på IKEA i går, raskeste turen jeg har vært igjennom den butikken noen gang :ler: mannen var imponert!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk jo plass til alt i den lille leiligheten, så da må du vel få plass nå og? ;)

Snart må vi bli invitert på besøk, syns jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mindre skapplass på kjøkkenet og mindre benkplass, er der jeg ikke får plass til ting.... :gjeiper:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... blir gal jeg... leiligheten er ganske lydt, i alle fall fra leiligheten over og ned. De spiller musikk 24-7 altså!!! og helst da snuppa skal sove og bassen høres bra. De spilte til og med musikk i går når vi skulle legge oss, sånn rundt 23-00.

Altså, skal få lov til å spille så mye musikk de vil for min del, men til normale tider og ikke så jævla høyt :kjefte:

Får ta en tlf til huseier vel, han skal få lov til å rydde opp på plenen her og, ligger skrot/søppel etc som har dukket fram etter vinteren. Det ligger til og med et kjølekskap (!!!!) kasta på plenen her.

Altså, bor rett og slett i slummen av denne bygda/stedet her :ler: ganske mange polakker som har kommet hit og så er det mange dophuer rundt om kring her. YES DA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...