Gå til innhold

Forundringsboka

Devilina

Anbefalte innlegg

Han ringe når han var framme i natt.... så spak og hyggelig som bare det :ler: Irritasjonen har gått over nå. Han må bare få kose seg, bare lære seg til å planlegge litt bedre, sånn at andre motparten slipper å sitte igjen skuffet med planer som gikk i vasken.

Koser meg her med :catmilk: vel... latere katt skal man lete lenge etter, men kosete her ho da :)

Har foreløbig ikke noe på dagsplanen.... hmmmm.... Lurer faktisk på om jeg skal bake litt... DET har jeg ikke gjort på evigheter.. og jeg synes jeg fortjener noe godt å bite i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det gidder jeg ikke å bake før neste helg... 50 årslag til mamma og jeg fikk i oppgave og bake en STOR sjokolade kake... håper det går bra :ler:

Lurt rett og slett på boller eller skolebrød jeg :nigo:

Gjærbakst er DIGG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, gjærbakst er skikkelig digg!!! Jeg ble helt avhengig en periode da jeg studerte. Da kjøpte jeg kaffe og bolle på Narvesen hver morgen til frokost (utrolig sunt.. :sjenert: ), og etter en stund merket jeg faktisk at jeg ble helt rastløs og gæærn hvis jeg ikke fikk det! Skikkelig gjærbakst-abstinenser!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Bra du gav så hatten passet til mannen!

Kan helt klart se for meg at du er god på å gi litt hattepassingsalve!! ;)

Uansett så er det utrolig kjipt når planene blri forandret sånn i siste liten og at man ikk eer informert. Skjønner det VELDIG godt!!

Godt dere fikk snakket ut også, for selvom det er 'gøttere enn godis'når man gir kraftsalven så er det litt trist etterpå også... Jeg er god på kraftsalver og så blir jeg alltid så trist etterpå og da er det beste som finnes å snakke ut og klemme litt!!

Gjær addict?? pregnant much?? hahahaha!! :hoho:

Kos deg med :kokk: !!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg står og gomler rå gjær altså :ler:

Men all gjærbakst er jo DIGG!!!!! har alltid elsket det :hjerte:

Du den hatten passet så bra at... den var nesten tredd nedover øra og hele pakka...

Er stygt å si det... meg jeg er ekspert til å få folk til å få dårlig samvittighet og så er jeg heller ikke den personen man bør pelle på nesa og bli uvenn med. Bad temper... kan takke slekta til mamma for det... ;)

MEN jenter... jeg er snill som et lam :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag ble det visst langdag på jobben for meg... Hun andre jeg jobbet med orker ikke å jobbe vakten sin, så jeg måtte ta hennes. Klager ikke, trenger jo penger.. så da ble det jobbings til 16 istedet for 11.30.... men.. fikk jo ikke vite det før jeg kom på jobb da.. og jeg hadde jo ikke med mat og min kjære hadde tatt bankkortet mitt.. pokker... men det ordnet seg :nigo:

Svigerinna mi var på tidlig UL i dag og kom innom med litt mat til meg. Fikk se klumpen hennes.. hun er jo bare 7 uker, men det var et :hjerte: der. Det som er det viktigste.

Så da blir det å sitte her alene i hele evigheten da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridagen min i dag :hoppe: og av alle ting så våkner jeg tidlig.... før 09:00... jøss.... har man fri bør man i alle fall holde seng til nesten 11 :ler:

Men... da ble det en tidligere start på dagen for meg, kanskje bedre også :) Skal litt forskjellige ting i dag, så da slipper jeg å stresse hvis det skulle oppstå...

Tenkte å ta meg en tur på kjøpesenteret i byen og se om jeg fant meg noe fint, fikk et gavekort på 1000kr av svigers til bursdagen og det er jo mye jeg trenger... klær gidder jeg ikke å se etter en gang, men sko hadde vært noe. På tide å pensjonere de jeg har... har liksom gjort jobben sin og vel så det. :ler:

Huff.... *titter rundt seg* tror jammen jeg må gjøre en skikkelig sjau her i dag og, bare så dritt at jeg blir så sliten fort :( Men et forsøk er bedre verdt en ikke et forsøk.

Ha en flott dag og helg alle sammen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da vant TEAM ÅGE i går da... go SARPSBORG! Selv om det var folk fra Fredrikstad og Halden med i koret også ;)

Skulle en tur på Storbyen kjøpesenter i dag for å ta en latte med ei venninne, men vi orket ikke å være der... Koret skulle jo inn på senteret og synge etc... og barn, unge og gamle var over alt i trapper og hang over rekkverk kanten for å se ned på hva som kjedde i første etasje... er vel 3-4 etasjer med stor åpning i midten.... man kom ingen steder kan man si. Så vi gikk ut og tok en tur til gågata istedet... PHU.....

I kveld blir det en liten film/spill kveld hos et vennepar. Blir koselig, lenge siden vi har gjort noe med de nå :) God mat skulle de diske opp med og. Tror dette blir en fin helg :)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jepp!!! :hoppe:

Da er det bekreftet at vi får ei lita jente :hjerte:

Lille Wiktoria :hjerte:

I dag skal jeg og min bedre halvdel reise til Telemark :) Besøke litt familie og kose oss.

Har ikke vært i Kviteseid, der jeg kommer ifra.... siden... tja.. var det bryllupet? Nei.... september. Men det er da lenge nok.

Er Kviteseidmarken der i helgen med salgsboder, hesteløp med slede på isen og rally på isen, blir artig :)

Gleder meg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at det faktisk bor ei lita jente med et navn inni magen din!! :strix: Kos dere i hjemtraktene dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp jepp!!! :hoppe:

Da er det bekreftet at vi får ei lita jente :hjerte:

Lille Wiktoria :hjerte:

Så stas!!! :rødme: :rødme: Gratulerer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...