Arwen Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Bare lurer på om du har fått fortalt alle den store nyheten jeg, synes synd på deg som må holde det hemmlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Du kan hviske det til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Hemlighet = forlovelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. juli 2003 #4 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, "hemmeligheten" er ikke fortalt enda. Og for å oppklare dette; "Hemmeligheten" er ikke at vi er forlovet, det har vi vært i to år nå (med ring på fingeren). "Hemmeligheten" (som vi altså ikke har fortalt til noen enda) er at vi har satt datoen for å gifte oss. (14.08.04) Ikke MÅ vi holde det hemmelig heller, vi har gjort de av "fri vilje" siden det er over et år igjen. Men snart vil det nok bli fortalt til noen, ja.... (HAr veldig lyst til å fortelle det, samtidig så er det veldig morsomt å ha en slik "hemmelighet" sammen med Bananmannen) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juli 2003 Ahhhh.. da skjønner jeg. Flinkere en meg du da, måtte fortelle det med en gang selv om det fortsatt er over et år til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. juli 2003 #6 Del Skrevet 30. juli 2003 hehe, om jeg er så mye flinkere det få andre bedømme. Grunnen til at jeg harklart å holdt tett nå, er vel ene og alene pga "trøbbel" i Bananmannens familie, så vi har egentlig ikke hatt noen passende anledninger å fortelle det på (og vi kan jo ikke bare fortelle det til min familie nå, og så vente LENGE før hans familie får vite det!) Vel, det begynner å ordne seg alt sammen nå, så det blir vel ikke SÅ lenge til vi forteller noe. Dessuten er det jo snart "under" ett år igjen, sa da må det vel være "lov" Men vi har lyst til å rope det ut innimellom, ja. Men vi har berget oss med å se på hverandre når temaet er oppe til diskusjon. Ikke et ord er røpet. Svigermor "maser" jo om at vi burde sette en dato snart, og hun "minnet meg" tidligere på at det er skuddår neste år, og da har jeg også "lov".... Men svigermor er "for sent ute", siden datoen har vært bestemt i over 6 mnd nå *haha* *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 30. juli 2003 Så bra at dere snart kan fortelle da. Ønsker dere Lykke til! Klem tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juli 2003 #8 Del Skrevet 30. juli 2003 Gratulerer og lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå