Gjest Lommerusk Skrevet 5. juli 2009 #101 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #102 Del Skrevet 6. juli 2009 Jo, jeg er selvfølgelig enig i at det hadde vært trist. Alt her i livet er vel kompromisser og ingenting er utelukket. Det har du helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #103 Del Skrevet 6. juli 2009 Da ville hun uansett aldri vert den rette for meg. Har noe med personlighet og verdier å gjøre. Jeg kjenner mange jenter med silikon og alle er like forskjellige, men de fleste av dem har både fine personligheter og sunne verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #104 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjenner mange jenter med silikon og alle er like forskjellige, men de fleste av dem har både fine personligheter og sunne verdier. Livet hadde vært enklere om muligheten ikke fantes. Men noen tjener jo gode penger på det. Jeg forstår jo selvfølgelig at de som har praktisk talt ingenting ønsker å se mer kvinnelige ut. Men det er et alvorlig spørsmålstegn rundt hvor sunt det er med silikoninnlegg. Det er også en fordel å prøve å innse at man ikke kan - eller må - være 100% perfekt hele livet. Det er bare ikke realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #105 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjenner mange jenter med silikon og alle er like forskjellige, men de fleste av dem har både fine personligheter og sunne verdier. I det øyeblikket en legger seg under kniven for å "se bra ut", så har en flagget at en er meget opptatt av det overfladiske. Der gikk de sunne verdiene fløyten gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #106 Del Skrevet 6. juli 2009 Livet hadde vært enklere om muligheten ikke fantes. Men noen tjener jo gode penger på det. Jeg forstår jo selvfølgelig at de som har praktisk talt ingenting ønsker å se mer kvinnelige ut. Men det er et alvorlig spørsmålstegn rundt hvor sunt det er med silikoninnlegg. Det er også en fordel å prøve å innse at man ikke kan - eller må - være 100% perfekt hele livet. Det er bare ikke realistisk. Hvorfor ville livet vært enklere? Det finnes til dags dato ingen forskning som med sikkerhet sier at det er usunt med silikonimplantater. Hvis du vet om en rapport sm sier det, er jeg svært interessert i å lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #107 Del Skrevet 6. juli 2009 I det øyeblikket en legger seg under kniven for å "se bra ut", så har en flagget at en er meget opptatt av det overfladiske. Der gikk de sunne verdiene fløyten gitt... Så for en kvinne å ønske føle seg feminin og kvinnelig er overfladisk? Det er nytt for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #108 Del Skrevet 6. juli 2009 Så for en kvinne å ønske føle seg feminin og kvinnelig er overfladisk? Det er nytt for meg.... En kan være feminin uten å legge seg under kniven. Ekte femininitet ligger i presonligheten, ikke hos Colosseumklinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #109 Del Skrevet 6. juli 2009 En kan være feminin uten å legge seg under kniven. Ekte femininitet ligger i presonligheten, ikke hos Colosseumklinikken. Her er det snakk om selvfølelsen til en kvinne. Altså hvordan HUN føler seg selv, ikke hvordan andre ser på henne. Siden jeg har 1.håndserfaring med akkurat dette temaet, forbeholder jeg meg retten til å mene at du ikke har innsikt nok i et slikt kvinnesinn til å forstå hvordan det er for en kvinne å føle seg som en 14 år gammel gutt fra livet og opp. Jeg forbeholder meg også retten til å påstå at du ikke har innsikt i hvor stor påvirkning dette har på store deler av livet til den kvinne som føler dette. Opplysning: En kvinnes syn på egen femininitet ligger nødvendigvis ikke bare på det man har mellom beina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #110 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor ville livet vært enklere? Det finnes til dags dato ingen forskning som med sikkerhet sier at det er usunt med silikonimplantater. Hvis du vet om en rapport sm sier det, er jeg svært interessert i å lese det! Livet hadde vært enklere fordi at da måtte man - som i tidligere tider - akseptere at brystene er nå en gang så små/store og har den fasongen de har - og sånn er det bare. Det har vel vært noen skrekkhistorier som kan være sanne eller ikke, men det er i hvert fall tilfeller der man har måttet bytte ut/fjerne implantater pga ubehag etc. Bevisene om hvor usunt det egentlig er vil selvfølgelig ikke komme før etter 20-30 år med statistikk på området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #111 Del Skrevet 6. juli 2009 Her er det snakk om selvfølelsen til en kvinne. Altså hvordan HUN føler seg selv, ikke hvordan andre ser på henne. Siden jeg har 1.håndserfaring med akkurat dette temaet, forbeholder jeg meg retten til å mene at du ikke har innsikt nok i et slikt kvinnesinn til å forstå hvordan det er for en kvinne å føle seg som en 14 år gammel gutt fra livet og opp. Jeg forbeholder meg også retten til å påstå at du ikke har innsikt i hvor stor påvirkning dette har på store deler av livet til den kvinne som føler dette. Opplysning: En kvinnes syn på egen femininitet ligger nødvendigvis ikke bare på det man har mellom beina... Så det er bare for menn å begynne å få opperert inn sixpack og brystmusklatur? Hvor attraktiv vil du finne en mann som har vert under kniven for å se mer mann ut? Aner du hvor nedvedigende det føles som mann å få trykket i trynet at uansett hvor dypt inderlig og oppriktig du elsker din kvinne så mener hun at hun må forandre på det som er helligst for han, nemlig hennes naturlige bryst. Klarere kan ikke en kvinne fortelle meg at hun ikke tar til seg eller tror på min intense kjærlighet til henne. Fremdeles, favoritpuppene mine var ikke større enn en snau A-70. Gaaah! Jeg føler ikke annet enn forakt for plastikkirurgene som tjener seg rike på kvinners elendige selvbilde og som samtidig ødelegger noe av det vakreste som finnes her i verden; En kvinnes naturlige bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juli 2009 #112 Del Skrevet 6. juli 2009 Bevisene om hvor usunt det egentlig er vil selvfølgelig ikke komme før etter 20-30 år med statistikk på området. De har jeg sett på meget nært hold. Jeg er MEGET skeptisk til unersøkelser som påstår at det nesten ikke finnes rissiko med plastpupper. Prosentandelen, av alle plaspupper jeg kjenner til, er skremmende høy for misslykkede resultat. Over 30% faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #113 Del Skrevet 6. juli 2009 Så det er bare for menn å begynne å få opperert inn sixpack og brystmusklatur? Hvor attraktiv vil du finne en mann som har vert under kniven for å se mer mann ut? Aner du hvor nedvedigende det føles som mann å få trykket i trynet at uansett hvor dypt inderlig og oppriktig du elsker din kvinne så mener hun at hun må forandre på det som er helligst for han, nemlig hennes naturlige bryst. Klarere kan ikke en kvinne fortelle meg at hun ikke tar til seg eller tror på min intense kjærlighet til henne. Fremdeles, favoritpuppene mine var ikke større enn en snau A-70. Gaaah! Jeg føler ikke annet enn forakt for plastikkirurgene som tjener seg rike på kvinners elendige selvbilde og som samtidig ødelegger noe av det vakreste som finnes her i verden; En kvinnes naturlige bryst. Egentlig er jeg helt enig med dere begge 2! Altså begges syn på sin side av saken. Jaja, livet er ikke helt enkelt gitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #114 Del Skrevet 6. juli 2009 Livet hadde vært enklere fordi at da måtte man - som i tidligere tider - akseptere at brystene er nå en gang så små/store og har den fasongen de har - og sånn er det bare. Det har vel vært noen skrekkhistorier som kan være sanne eller ikke, men det er i hvert fall tilfeller der man har måttet bytte ut/fjerne implantater pga ubehag etc. Bevisene om hvor usunt det egentlig er vil selvfølgelig ikke komme før etter 20-30 år med statistikk på området. Jeg synes livet mitt har tatt en stor vending mot det positive etter jeg tok dette inngrepet. Den lave selvfølelsen påvirket meg på ganske mange områder i livet. Nå føler jeg meg "fri" og feminin. Jeg har større respekt for meg selv og ser min selvverdi. Jeg lar meg ikke lenger tråkke på av andre i noen situasjoner. Jeg har ikke gått gjennom noen personlighetsforandring. Jeg er fortsatt meg selv, på godt og på vondt. Ville ikke for alt i verden gått tilbake. Livet er mye enklere nå "Skrekkhistorier" finnes overalt. Uansett hvilket inngrep det er snakk om. Folk som bare skulle fjerne en skjemmende føflekk eller vorte, men endre opp med kjøttetende bakterier osm nesten tar livet av dem. Inget inngrep er 100% sikkert. Det er derfor det er viktig å lese alt man kommer over av informasjon, slik at man vet hvilke symptomer man skal se etter. Jo tidligere man får behandling, jo større er sjansene for at alt går bra tilslutt. Mange av disse skrekkhistoriene er resultatet av mangel på kunnskap. Nå føler jeg vi kupper tråden her. jeg kunne diskutert dette temaet opp, ned og i mente. dersom dere vil fortsette å diskutere dette, foreslår jeg at dere oppretter en ny tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #115 Del Skrevet 6. juli 2009 Så det er bare for menn å begynne å få opperert inn sixpack og brystmusklatur? Hvor attraktiv vil du finne en mann som har vert under kniven for å se mer mann ut? Aner du hvor nedvedigende det føles som mann å få trykket i trynet at uansett hvor dypt inderlig og oppriktig du elsker din kvinne så mener hun at hun må forandre på det som er helligst for han, nemlig hennes naturlige bryst. Klarere kan ikke en kvinne fortelle meg at hun ikke tar til seg eller tror på min intense kjærlighet til henne. Fremdeles, favoritpuppene mine var ikke større enn en snau A-70. Gaaah! Jeg føler ikke annet enn forakt for plastikkirurgene som tjener seg rike på kvinners elendige selvbilde og som samtidig ødelegger noe av det vakreste som finnes her i verden; En kvinnes naturlige bryst. Som jeg sa til Steinar: Jeg føler at vi kupper tråden her. Jeg kunne diskutert dette temaet opp, ned og i mente. Dersom dere vil fortsette å diskutere dette, foreslår jeg at dere oppretter en ny tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. juli 2009 #116 Del Skrevet 6. juli 2009 - bor i nord - ikke kjekk Ærlig talt, hva er det som er galt med og bo oppe i nord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #117 Del Skrevet 6. juli 2009 Ærlig talt, hva er det som er galt med og bo oppe i nord? Sikkert fordi personen som skrev mest sannsynlig bor i sør, og kan ikke flytte på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #118 Del Skrevet 6. juli 2009 Er vel ikke noe galt i det.. Men hvis ene parten bor i nord og andre bor i sør, sier det vel seg selv at det blir litt vel mye pendling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #119 Del Skrevet 6. juli 2009 Er vel ikke noe galt i det.. Men hvis ene parten bor i nord og andre bor i sør, sier det vel seg selv at det blir litt vel mye pendling.. Gjerne den personen ikke ønsker et langdistanseforhold? Teskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #120 Del Skrevet 6. juli 2009 Er vel ikke noe galt i det.. Men hvis ene parten bor i nord og andre bor i sør, sier det vel seg selv at det blir litt vel mye pendling.. Unngå avstander over 20 mil for enhver pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå