Gå til innhold

Menn på KG: hvordan er din drømmedate?

Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Selv om man er fysiker så trenger man ikke nødvendigvis å se ut som en typisk nerd. Jeg håper poenget blir godt illustrert av dette bildet jeg har lagt ut av meg selv mens jeg fikser PC-en. (Du kan slutte å sikle nå!)

Og jeg som hadde bygget opp forventningene mine...så får jeg se dette. Det bekrefter på en måte bare mine fordommer, så det blir ikke noen god utvikling :sukk:

Jeg hadde mer håpet på en skilt Pierce Brosnan som var ferdig med tidligere forhold. En ordentlig kjekkas som var så voksen at han var klar for en 35-åring. Jaja, det er lov å drømme.

Jeg får vokte meg vel for å ikke stjele tråden, den er dedikert til dere menn her på KG. Slik at alle vi kvinner kan få lese om hva slags dater dere liker.

Hittil har vi jo fått høre mye bra, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh. Du er broren min, jo!

Min bortkomne søster! Du får si i fra hvis du trenger hjelp med å fikse noe på PC-en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte ufint å "oute" en annen bruker på den måten, ilcrappo! Greit nok at du er fysiker og greier, men du trenger ikke akkurat henge ut hardtarbeidende IT-folk i bare underbuksa på et offentlig forum som dette :tristbla:

Du er herved fjernet som venn på Facebook!

Sånn går det når du deler bildene dine på Facebook! Du må jo ha skjønt at en skruppeløs jævel som meg kom til å misbruke dem. (Men du kan trøste deg med at jeg ikke kunne noe for det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Du har rett. Hun er født i 1936.

Drømmedaten er altså en 73 år gammel pensjonist i rødgrønne hofteholdere som løfter hester.

Nå lo jeg høyt og hjertelig her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mer håpet på en skilt Pierce Brosnan som var ferdig med tidligere forhold. En ordentlig kjekkas som var så voksen at han var klar for en 35-åring. Jaja, det er lov å drømme.

Var det hockey-sveisen du reagerte på? Jeg kan godt sette opp håret i en hestehale hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg burde jo ha kjent lusa på gangen. Dere hedenske kosmologer er jo ikke til å stole på. Det har jeg nemlig lest på hjemmesidene til The Discovery Institute.

Jeg skulle lagt ut et bilde for å drite ut deg også, men du ser jo pokkern meg ut som Pierce Brosnan.. Damene på KG ville jo hoppet på deg som brunstige hopper alle sammen, og den konkurransen fikser jeg ikke.. (ikke at det betyr noe særlig akkurat nå, må vite).

Hm...interessant. Så kjekke dere er (når vi ikke diskuterer den frie vilje).

Ja, nå vil medlemmene med profil overlesse dere med private meldinger der de slåss om å få invitere dere med ut på kaffe. Win-win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Var det hockey-sveisen du reagerte på? Jeg kan godt sette opp håret i en hestehale hvis du vil.

Huff, vet ikke hvor jeg skal starte. Det var så mye uutviklet der. :-)

Nei takk, ingen menn med hestehaler eller hockeyhår for min del...

Men på KG er det så mange forskjellige kvinner, så det er helt sikkert noen her som elsker menn med hestehaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffe og lunch
Nå lo jeg høyt og hjertelig her jeg sitter.

Han kunne umulig ha ment det der? Rar humor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde jo ha kjent lusa på gangen. Dere hedenske kosmologer er jo ikke til å stole på. Det har jeg nemlig lest på hjemmesidene til The Discovery Institute.

Det har du helt rett i! Kosmologer står i ledetog med djevelen. Kosmologiens mål er ene og alene å lede mennesker til evig fortapelse (for eksempel ved at de begjærer sin nestes esel).

Jeg skulle lagt ut et bilde for å drite ut deg også, men du ser jo pokkern meg ut som Bierce Prosnan.. Damene på KG ville jo hoppet på deg som brunstige hopper alle sammen, og den konkurransen fikser jeg ikke.. (ikke at det betyr noe særlig akkurat nå, må vite).

Jeg ville selvfølgelig aldri ha sagt dette selv, men når det nå påpekes av andre så er det ikke lenger noen vits i å legge skjul på at jeg er en riktig kjekkas (og da er jeg faktisk ganske beskjeden!). Jeg opplevde senest i går at en jente besvimte ikke så langt unna meg. Om det var på grunn av meg kan ikke vites 100% sikkert, men jeg velger å tolke det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Synes det er trist om du treffer "den rette" jenta, og så viser det seg at hun har tatt silikon. Noe du nok sikkert ikke får greie på før du er blitt ganske så forelsket. Trist at pga. av hun har gjort noe for seg selv, som gjør at hun endelig er 100% fornøyd med kroppen sin og stråler av selvfølelse, skal ødelegge det fine dere kunne hatt...

Da ville hun uansett aldri vert den rette for meg. Har noe med personlighet og verdier å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perverse akademikere, altså! Dere stjernekikkere er jo sodomitter hele gjengen!

Nå er jeg teoretiker så det blir ikke så mye "stjernekikking" på meg. Men jeg er enig i at stjernekikkerne er sodomitter hele gjengen. Går ikke an å snu ryggen til dem et eneste sekund!

Perversiteter som du her gir uttrykk for ville slått pusten ut av meg også.

:)

Er det ikke et av de ti budene at du ikke skal begjære din nestes esel? Eslene før i tiden må ha vært ganske spesielle ettersom at dette representerte et såpass stort problem at man trengte et bud fra Gud (enten det eller så var det folkene som var spesielle).

Endret av ilcrappo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Han kunne umulig ha ment det der? Rar humor...

Jepp. Samme humor som meg og jeg har virkelig knusktørr og besk humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...