Gå til innhold

Menn på KG: hvordan er din drømmedate?

Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

Drømmedaten? Så lenge dama er bra og interessert, er det egentlig det samme hva en finner på. Med et unntak, for å dra på kino er som regel en dårlig måte og bli bedre kjent på. Men en tur på restaurant eller cafe pleier fungere bra for min del. Gjerne med type mat som en begge liker, og at man deler en flaske vin (eller bare tar noen øl). Og så sitte å prate og bli bedre kjent. Så med andre ord ikke noe voldsomt opplegg eller overraskelser. Det pleier som regel holde at jeg er tilstede og har en god dag. Det vil jo faktisk bli en god dag; når man har en bra date i vente.

For sånn de neste datene, kan man jo prøve lage litt "opplegg" med overraskelser o.l. Jeg dro til og med med meg en dame opp i småfly som jeg hadde leid tur med. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steinar
Menn på KG:

Om du fikk date en dame du har sett deg ut (som du ilker), hvordan ser hun ut, hvordan er hun - og hva skulle dere ha gjort på datene deres?

Sommer, høst, vinter, vår...hva ville dere ønsket å gjøre med daten deres?

Det er jo ikke akkurat så veldig lett å se noen her da men ;) hehe

Uansett, slik er min drømmedame :rødme:

Du bor på østlandet, så det i hvert fall er mulig å treffes på en normal måte.

Du er ca 35 år og innfødt norsk kvinne.

Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med.

Du må være feminin og litt søt (i mine øyne) og ikke kraftig bygd - ettersom jeg ikke er det. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel :klemmer:

Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold og klar til virkelig å satse alt på den store kjærligheten i livet ditt.

Husholdningen er ikke noe problem for deg (men selvfølgelig skal jeg også hjelpe til) og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste (ute) hver helg var viktig.

Du trives i ditt eget (og mitt) selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte – noe som jeg da kan hjelpe deg med :)

Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger.

The end :)

Er ovenstående ønsker totalt urealistisk eller? Tar gjerne imot konstruktive kommentarer :) Jeg forventer absolutt ikke å finne den ”perfekte” jenta – jeg er ikke så urealistisk – men jeg ønsker at du skal passe inn og trives i min verden, så det ikke blir helt skivebom.

En første date i denne situasjonen, må nesten være å teste ut personkjemien og bli bedre kjente med hverandre - kanskje sitte på cafe eller restaurant med litt god mat og drikke osv. Liker du å gå rundt i butikker så kan jeg sikkert bli med deg hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det er jo ikke akkurat så veldig lett å se noen her da men ;) hehe

Sikkert mange kvinner her som vil ha et kaffetreff med deg i Oslo, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist om du treffer "den rette" jenta, og så viser det seg at hun har tatt silikon. Noe du nok sikkert ikke får greie på før du er blitt ganske så forelsket. Trist at pga. av hun har gjort noe for seg selv, som gjør at hun endelig er 100% fornøyd med kroppen sin og stråler av selvfølelse, skal ødelegge det fine dere kunne hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Synes det er trist om du treffer "den rette" jenta, og så viser det seg at hun har tatt silikon. Noe du nok sikkert ikke får greie på før du er blitt ganske så forelsket. Trist at pga. av hun har gjort noe for seg selv, som gjør at hun endelig er 100% fornøyd med kroppen sin og stråler av selvfølelse, skal ødelegge det fine dere kunne hatt...

Jo, jeg er selvfølgelig enig i at det hadde vært trist.

Alt her i livet er vel kompromisser og ingenting er utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Sikkert mange kvinner her som vil ha et kaffetreff med deg i Oslo, tror du ikke?

Tja, jeg har jo ikke akkurat hørt noen si at de er interessert ennå da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Tja, jeg har jo ikke akkurat hørt noen si at de er interessert ennå da men :)

Det må da være mange som vil ta et kaffemøte med deg på Mocca kaffebar på Briskeby? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være mange som vil ta et kaffemøte med deg på Mocca kaffebar på Briskeby? :)

Er du ledig til helga da deluxe? Eller er det bare Steinar som drar damene her? :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Er du ledig til helga da deluxe? Eller er det bare Steinar som drar damene her? :snurt::fnise:

Jeg er for gammel for deg. :sukk:

Husk at jeg er hele 35. :)

Jeg er ledig fra første uken i august. Da er det bare å snekre opp avtaler.

Det blir visst en travel sensommer.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar

Jeg er ikke interessert i mange - bare den ene rette.

Hvordan passer du egentlig inn i mine drømmer, 'gjestdeluxe'? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel for deg. :sukk:

Husk at jeg er hele 35. :)

Jeg er ledig fra første uken i august. Da er det bare å snekre opp avtaler.

Det blir visst en travel sensommer.

:ler:

Har aldri sagt du er for gammel jeg. :lur:

Ikke før første uken i august nei, for en populær frøken du er - jeg hadde møtt hard konkurranse med andre ord hehe ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg er ikke interessert i mange - bare den ene rette.

Hvordan passer du egentlig inn i mine drømmer, 'gjestdeluxe'? :)

Bare tuller litt her jeg da...

Det er bare hyggelig at det også er menn på KG. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Bare tuller litt her jeg da...

Aha - du er her fordi du kjeder deg. Ja, det finns alle typer på internett ettersom det kan være så upersonlig.

Og det er faktisk veldig greit å vite det, så det ikke blir noen misforståelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om de mener at fri vilje er en illusjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Aha - du er her fordi du kjeder deg. Ja, det finns alle typer på internett ettersom det kan være så upersonlig.

Og det er faktisk veldig greit å vite det, så det ikke blir noen misforståelser :)

Jeg kjeder meg ikke :)

Det blir da ikke så mange misforståelser her vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Selv om de mener at fri vilje er en illusjon? :)

Selv de, hehe :)

(Men ikke om de er som han kjente astronomifyren fra Blindern og NRK).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Steinar
Jeg kjeder meg ikke :)

Det blir da ikke så mange misforståelser her vel?

Hvor mange misforståelser det blir her kan selvfølgelig ikke jeg uttale meg om, men jeg misforstår i hvert fall ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv de, hehe :)

(Men ikke om de er som han kjente astronomifyren fra Blindern og NRK).

Selv om man er fysiker så trenger man ikke nødvendigvis å se ut som en typisk nerd. Jeg håper poenget blir godt illustrert av dette bildet jeg har lagt ut av meg selv mens jeg fikser PC-en. (Du kan slutte å sikle nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Selv om man er fysiker så trenger man ikke nødvendigvis å se ut som en typisk nerd. Jeg håper poenget blir godt illustrert av dette bildet jeg har lagt ut av meg selv mens jeg fikser PC-en. (Du kan slutte å sikle nå!)

Oh. Du er broren min, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...