Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juni 2009 #1 Del Skrevet 25. juni 2009 Menn på KG: Om du fikk date en dame du har sett deg ut (som du ilker), hvordan ser hun ut, hvordan er hun - og hva skulle dere ha gjort på datene deres? Sommer, høst, vinter, vår...hva ville dere ønsket å gjøre med daten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #2 Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke med deg eller meg, iallefall, Gjesits, vi er jo utgamle røydamer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2009 #3 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg er nok også utelukket. For det første er jeg nå ikke singel (kom plutselig på at dette er singelforumet....) og for det andre er jeg visst eldre enn både KateW og gjestedeluxe.....urk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juni 2009 #4 Del Skrevet 25. juni 2009 Haha....godt poeng, begge to. Kjekt at dere svarte, ellers ville det ha blitt null svar. Forventet vel egentlig ikke noen svar fra menn på denne, tenkte bare at det var kult å spørre. Så har hvertfall noen stilt spørsmålet, også kan jo alle se selv hvordan det står til. Jeg tenkte jo for eksempel at profilen Pee Wee ville legge ut om alle sine dates her: han er jo under 35, og da skulle man tro han (og andre menn her) ble nedrent av damer. Pee Wee har jo i klartekst fortalt oss at kvinner over 35 nærmer seg pensjonstilværelsen og at ingen menn vil ha de når de er så gamle. Ok, så hvordan står det til med de unge og, jeg formoder, attraktive, mennen her på KG? Men nei da, svarene uteblir. Det må da være noe som ikke helt stemmer når ingen av de vil legge ut om dette aspektet ved sine unge og hektiske liv? Vi andre sitter jo bare hjemme og ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #5 Del Skrevet 25. juni 2009 og for det andre er jeg visst eldre enn både KateW og gjestedeluxe.....urk Da er du uaktuell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2009 #6 Del Skrevet 25. juni 2009 Da er du uaktuell! Gudskjelov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juni 2009 #7 Del Skrevet 25. juni 2009 Gudskjelov Det må da finnes menn i din gamle alder også, noen som vil ha deg? Eller ser de alle stygt på deg fordi du er over 30? Husk at alle kan ikke "få". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #8 Del Skrevet 25. juni 2009 Om du fikk date en dame du har sett deg ut (som du liker), hvordan ser hun utDeilig selvfølgelig. Fine former. Optimistisk og sprudlende personlighet. Sexy og elegant...men dette er jo så opplagt.... hva ville dere ønsket å gjøre med daten deres?Sett ut over hennes nake rygg og forfulle stump...men dette er jo så opplagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. juni 2009 #9 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Menn på KG: Om du fikk date en dame du har sett deg ut (som du ilker), hvordan ser hun ut, hvordan er hun - og hva skulle dere ha gjort på datene deres? Sommer, høst, vinter, vår...hva ville dere ønsket å gjøre med daten deres? Hmm... Utseende: Langt blondt hår, blå øyer ,167 høy, solbrun, aerobic kropp med en killer sprettrompe. Hun kommer i en rosa-aktig sommerkjole, hvite perleøredobber, og noen fancy høyhelte sko. Personlighet: Sjarmerende og god, små sjenert, interessert og lett å prate med, god humor - dvs. lik humor som meg, ærlig og trofast. Hva man skulle gjort....spiller egentlig ingen rolle så lenge - dama jeg har beskrevet dukker opp..Men f.eks. en fin middag på verandaen en sommerkveld, god drikke, jordbær og kyss klapp og klem leker.....Kvelden ender såklart med at hun blir overstadig beruset kaster den rosa kjolen, og iført hvit blondeundertøy - som allerede er trukket halveis av- og høyhelte sko, river meg avgårde opp mot soverommet.... (Fa#en må skjerpe meg ) Endret 25. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2009 #10 Del Skrevet 25. juni 2009 Det må da finnes menn i din gamle alder også, noen som vil ha deg? Eller ser de alle stygt på deg fordi du er over 30? Husk at alle kan ikke "få". Hvis du hadde lest det første innlegget mitt, så ville du sett at jeg ikke er singel Bare en forvirret, aldrende dame som ikke var helt klar over hvilket forum hun er på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juni 2009 #11 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvis du hadde lest det første innlegget mitt, så ville du sett at jeg ikke er singel Bare en forvirret, aldrende dame som ikke var helt klar over hvilket forum hun er på Ah, da forstår jeg. Skal prøve og huske på det. Men....hei, du traff vel denne mannen din for mange år siden da du var ung da, for ingen ville vel ha deg da du ble 35+? I så fall må du ha skutt gullfuglen - hvertfall ifølge kvinneeksperten Pee Wee. Får jo bare håpe, om du leser her, Pee Wee, at du bidrar med en datinghistorie du også. Bare hyggelig å høre hvordan de unge har det nå til dags! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juni 2009 #12 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm... Utseende: Langt blondt hår, blå øyer ,167 høy, solbrun, aerobic kropp med en killer sprettrompe. Hun kommer i en rosa-aktig sommerkjole, hvite perleøredobber, og noen fancy høyhelte sko. Personlighet: Sjarmerende og god, små sjenert, interessert og lett å prate med, god humor - dvs. lik humor som meg, ærlig og trofast. Hva man skulle gjort....spiller egentlig ingen rolle så lenge - dama jeg har beskrevet dukker opp..Men f.eks. en fin middag på verandaen en sommerkveld, god drikke, jordbær og kyss klapp og klem leker.....Kvelden ender såklart med at hun blir overstadig beruset kaster den rosa kjolen, og iført hvit blondeundertøy - som allerede er trukket halveis av- og høyhelte sko, river meg avgårde opp mot soverommet.... (Fa#en må skjerpe meg ) Hørtes ikke så verst ut! Om vinteren er det kjekt med ski, rødvin og peis, synes mange i min generasjon. Typisk oss oldiser, og være litt sånn....kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 26. juni 2009 #13 Del Skrevet 26. juni 2009 Perfekte dama er hun som Trang fødsel synger om...hun som ikke sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juni 2009 #14 Del Skrevet 26. juni 2009 Ah, da forstår jeg. Skal prøve og huske på det. Men....hei, du traff vel denne mannen din for mange år siden da du var ung da, for ingen ville vel ha deg da du ble 35+? I så fall må du ha skutt gullfuglen - hvertfall ifølge kvinneeksperten Pee Wee. Får jo bare håpe, om du leser her, Pee Wee, at du bidrar med en datinghistorie du også. Bare hyggelig å høre hvordan de unge har det nå til dags! Jeg kan med glede fortelle at jeg traff han da jeg var 41. Er det mulig lissom?! Og han er attpåtil yngre enn meg. Nå står ikke jorda til påske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #15 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg kan med glede fortelle at jeg traff han da jeg var 41. Er det mulig lissom?! Og han er attpåtil yngre enn meg. Nå står ikke jorda til påske... Og vi har jo samme eks også, er det ikke så Kristian, PERLEØREDOBBER???? puke! Der ramla du flere hakk, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 26. juni 2009 #16 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg er visst utgammal jeg også, men har ingen problemer å finne meg dater... Hva skjer med verden?????? Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. juni 2009 #17 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kristian, PERLEØREDOBBER???? puke! Der ramla du flere hakk, gitt! Puh, tipper du hadde kledd et par hvite perleøredobber . Første jeg skulle kjøpt til deg om du hadde klart å sjekke meg opp. :rødme: Kaster Katew i bakken, og med makt tvinger på henne to hvite perleøredobber Endret 26. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juni 2009 #18 Del Skrevet 26. juni 2009 Puh, tipper du hadde kledd et par hvite perleøredobber . Første jeg skulle kjøpt til deg om du hadde klart å sjekke meg opp. :rødme: Kaster Katew i bakken, og med makt tvinger på henne to hvite perleøredobber *smugsjarmert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. juni 2009 #19 Del Skrevet 26. juni 2009 *smugsjarmert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2009 #20 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg sa nei til en date i kveld, men nei, orker ikke med ham. Egentlig burde jeg vel ha sagt ja, fått barn med ham og bare fått det overstått. Så var jeg i havn, lizzom. Det får bli internett og TV isteden. Endelig! Jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå