Trampe Skrevet 25. juni 2009 #21 Skrevet 25. juni 2009 Jeg liker tatoveringer, men synes sleeve er litt for mye for min smak. Jeg synes begrunnelsen din er god, så hvis du har lyst og har tenkt godt igjennom det, så go for it!
Gjest Badabing Skrevet 25. juni 2009 #22 Skrevet 25. juni 2009 Syns sleeve er kjempesexy. Jeg er såå enig. *sikle*
Gjest Glør Skrevet 25. juni 2009 #23 Skrevet 25. juni 2009 Så lenge det er en pen og godt utført tatovering synes jeg de fleste mennesker blir finere med enn uten. Tatoveringer leder oppmerksomhet mot kroppen, og det er sexy. Jeg synes også en stor, gjennomført tatovering er bedre enn en eller flere bittesmå. Det eneste jeg ikke liker er i ansiktet, siden jeg er avhengig av å kunne lese folk.
Gjest gjesterinne Skrevet 25. juni 2009 #24 Skrevet 25. juni 2009 Mhm! Syns den typen tattovering er ganske heit ja! But then again så er jeg ganske fascinert av tattovering sånn generelt da..
Anglofil Skrevet 26. juni 2009 #25 Skrevet 26. juni 2009 Nei, jeg kan egentlig ikke fordra tatoveringer, synes det rett og slett er stygt. Kommer selvsagt an på, noen kler det f. eks bedre enn andre, og noen tatoveringer kan til og med jeg være enig i er fine. Generelt synes jeg dog ikke noe særlig om tatoveringer. Mvh Yvonne
lovenemo Skrevet 28. juni 2009 #27 Skrevet 28. juni 2009 Kommer an på personen og motivet. Ett motiv kan være sykt pent på en person, men stygt på en annen. Sleeve er ELSK! Stort sett ihvertfall
Gjest TS Skrevet 28. juni 2009 #28 Skrevet 28. juni 2009 Yey! Flertallet stemmer for! Kontaktet tattovøren.. men ble litt satt ut da jeg hørte prisen.. litt for stivt.. Må nesten spare mer penger.. eller worst case scenerio bare glemme det hele.. Utrolig glad for at dere likte motivet da! Fikk jo lyst å ta tattoveringen da jeg leste *Mim* sitt innlegg! Er jo fint å få noen som ikke er så fan av tattoo bli litt fascinert da! Jaja.. får se hva jeg velger å gjøre til slutt!
Gjest Grafica Skrevet 28. juni 2009 #29 Skrevet 28. juni 2009 Jeg vil anbefale deg å gjøre det. Det er mye terapi i å ta en slik tatovering Det koster, ja! Men det er bare så spare, for det kommer til å være verdt det.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2009 #30 Skrevet 28. juni 2009 Hei! Har så lyst å ta en sleeve tatovering, og for dere som ikke vet hva det er så er det å tatovere den ene hele armen kort og godt! :gjeiper: Lurte på om dere jenter syns den typen tatovering er sexy?.. eller om dere syns tatovering er noe sexy idetheletatt? Hva mener dere? Bare det at ud spør viser at du har helt feil motiver for å tattovere deg. Drøy det noen år og se om du vil tatovere deg for andre grunner enn å trekke damer. F.eks. kan du begynne med å begyne å tro på at du er god nok i deg selv.
Gjest gjest_tine Skrevet 28. juni 2009 #31 Skrevet 28. juni 2009 Bare det at ud spør viser at du har helt feil motiver for å tattovere deg. Drøy det noen år og se om du vil tatovere deg for andre grunner enn å trekke damer. F.eks. kan du begynne med å begyne å tro på at du er god nok i deg selv. haha sier mer om deg enn om han da! hadde du bladd litt om så hadde du lest at han faktisk syns spørsmålet er idiotisk å spørre!
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2009 #32 Skrevet 28. juni 2009 haha sier mer om deg enn om han da! hadde du bladd litt om så hadde du lest at han faktisk syns spørsmålet er idiotisk å spørre! Alltid hyggelig å glede andre...
Gjest gjest_tine Skrevet 28. juni 2009 #33 Skrevet 28. juni 2009 Alltid hyggelig å glede andre... alltid like artig med folk som svarer direkte uten å ha lest noe mere i selve forumet vettu! hihi men nå føler jeg at jeg er nytteløs for -ts- så nå vil jeg bidra ved å si at du burde spare til tatoveringen! som en annen sa litt tidligere så er det verdt det!
engel med sorte vinger Skrevet 28. juni 2009 #34 Skrevet 28. juni 2009 En tatovering med en mening bak som er viktig for eieren av den, er særdeles attraktivt har en passe stor en på leggen, som jeg tegna selv. Det er en voksende blomst/blomsterranke, som for meg har stor betydning! Hva nå enn andre måtte mene er meg egentlig revnende likegyldig, siden de færreste har vett på å spørre hva grunnen var for at jeg fikk den! Så TS: spar opp penger og i mens lager du en tegning av motivet akkurat slik du vil ha det . Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå