Gå til innhold

Sexy med tatovering?

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt20
Skrevet

Hei!

Har så lyst å ta en sleeve tatovering, og for dere som ikke vet hva det er så er det å tatovere den ene hele armen kort og godt! :gjeiper:

Lurte på om dere jenter syns den typen tatovering er sexy?.. eller om dere syns tatovering er noe sexy idetheletatt?

Hva mener dere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bar hud er tusen ganger penere!

Alle har jo tatoveringer nå, det er ingenting unikt over i det hele tatt. Og i de fleste tilfeller ganske harry..

Gjest Emera
Skrevet

Jeg er ikke glad i tatoveringer, men det er jo en smakssak.

Skrevet

Jeg liker det! :)

Gjest Faerie
Skrevet

En liten, diskret tatovering kan være ok. Alt annet er turnoff.

Gjest D-shol
Skrevet

Kommer veldig an på hva man har. Synes tatoveringer skal være personlige og bety noe for bæreren. Hvis man klarer å fylle et erme med det, greit nok.

Personlig synes jeg slike svære tatoveringer som slutter brått ved skulder og håndledd ikke er så fint jeg, alle brå kanter egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Ah, synes store (fine) tattoos er kjempesexy! Liker veldig godt den typen du beskriver.

Skrevet

Synes det kan være veldig sexy med tatoveringer, men ikke den typen som du beskriver... Rett og slett fordi jeg mener at man skal kunne skjule tatoveringen om man går med t-skjorte... Det er ikke alle anledninger det passer å ha en stor tatovering...

Men det er jo bare min smak :)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Tatovering er utrolig turn-off.

Skrevet

Det er jo en smakssak.

Tatoveringer kan være fint, og det kan være det motsatte, alt avhenger av motiv og om bæreren kler det, men less is more syns nå jeg.

Gjest Grafica
Skrevet

Så lenge det ikke er en standard tribal, så synes jeg det er fint. Tatoveringen skal, om ikke være personlige, så helst unike. Å bare velge noe fra en bok er no-no. Og en sleeve bør helst bygges opp gradvis.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hva mener dere? :)

Nei, nei, nei.

Gjest JulieB
Skrevet

Jeg synes det er fint med en liten, diskret en som betyr noe. Men til syvende og sist, så er det jo du som skal "gå" med den, og ikke meg;)

Gjest Maxtor
Skrevet

Syns det kan være fint. Men kommer helt ann på personen og motivet.

Skrevet

Velutførte, fine tatoveringer er fantastisk på de aller fleste, uansett kjønn, etnisitet eller andre attributter. Dårlig utførte tatoveringer/neotribals (bæsj) og annen styggedom folk velger å "utsmykke" huden sin med ... Personlig ville jeg heller stilt meg foran en åpen mikrobølgeovn. ^_^

• Liker 1
Skrevet

Oi! Her var det en del svar ja! :ler:

Godt at det er delte meninger her! Nei altså, tatoveringen jeg har tenkt å ta er seff ikke noe tribal nei.. x)

Kan jo si at jeg er en filipiner som sliter med temperamang :kjempesinna: .. og det eneste som holder det temperamanget nede er tanken på å være far for min ufødte barn :babysmokk: .. (der hørtes jeg ut som den puslete gutten da! :fy_fy: )

Så tattisen blir vel noe som beckham sleeve tatovering.. eller mer detaljert blir det vel sånn motiv der en mann straker ut armen opp mot engler, mens demoner/djevel holder/drar han ned på beina/hoften (noe ala Constantine scene)..

Der en av englene skal symbolisere som barnet mitt og alt det gode jeg ønsker/drømmer om, mens demonene/djevelen skal vel symbolisere temperamanget mitt og alt det vonde jeg har lyst å komme meg vekk fra..

Så spørsmålet mitt er egentlig teit iogmed at svarene dere gir meg vil jo ikke forandre å få uttrykt mine følelser og tanker tatovert på kroppen/armen min.. Det teiteste er vel at det er en side av meg som er nysgjerrig på det..

Jaja.. takker for alle svar så langt! :laugh: Og håper gjerne på flere! ^^

Gjest Grafica
Skrevet

Høres ut som en utrolig fin tatovering :)

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg synes det var en veldig fin begrunnelse!

Og at jeg personlig ikke liker tatoveringer i det hele tatt spiller liten rolle da. :)

Skrevet

I utgangspunktet synes jeg ikke slike store tatoveringer er sexy, men de vekker gjerne min nysgjerrighet, og siden du tenker på en tatovering som vil bety noe for deg og som du har en god begrunnelse for, ville jeg likt tatoveringen.

En mann uten tatovering er iallefall ikke mer sexy enn en mann med en tatovering som betyr noe for ham. Jeg er fascinert av tatoveringer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...