Tonka Skrevet 25. juni 2009 #21 Del Skrevet 25. juni 2009 Stod bak ei jente/kvinne i kassakøen i butikken nå i sta. Flott jente, i en lys lekker sommerkjole. Men jeg la merke til noe pussig: 1. Hun hadde stringtruse, så ikke trusekantene på rompa skulle synes så tydelig gjennom kjolen. 2. Hun hadde BH, som syntes veldig tydelig bak på ryggen. Jeg spør: Hvorfor er dere så inkonsekvente med hensyn til skjuling/ikke-skjuling av undertøyskanter? Det blir jo ganske komisk å observere! Hun hadde ikke digre bryster som krevde at hun hadde BH. Hvorfor er det så viktig å skjule undertøyskanter et sted på kroppen, men ikke på et annet sted?? Merkelig fenomen.. Ja, fryktelig merkelig........................... Jøje meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. august 2009 #22 Del Skrevet 27. august 2009 Urinveisinfeksjon. Meget smertefullt og ubehagelig. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kåre_* Skrevet 30. august 2009 #23 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg spør: Hvorfor er dere så inkonsekvente med hensyn til skjuling/ikke-skjuling av undertøyskanter? Det blir jo ganske komisk å observere! Hun hadde ikke digre bryster som krevde at hun hadde BH. Hvorfor er det så viktig å skjule undertøyskanter et sted på kroppen, men ikke på et annet sted?? Lækkert når jenter som bruker tights uten å dekke til rumpa og man ser hva de har under. Eller når de har knestrømper under tightsen og man ser en bulk sånn ikke så langt under kneet. Det ser skikkelig jalla ut det også. Kan være fint med noe som stikker ut litt sånn som et «uhell», men ikke dårlig smak. kåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå