Cita Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 Dagens "uteliggerjagetips" Plag "vettet" av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 Har selv fått tungetalende og høylytte bibelstudenter til å lukke vinduet mot bakgården ved å låne en av Sputnik- kassettene til moder'n og spille så høyt det lille anlegget mitt klarte. Kanskje jeg kunne prøvd Beethoven?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Kanskje jeg kunne prøvd Beethoven?? Det kan nok hende du skulle gjort det ja..... Det er jo tross alt høyt skolerte folk som har kommet frem til, at akkurat denne komponisten kan ha sånne skremselsverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 29. juli 2003 #4 Del Skrevet 29. juli 2003 Får vel stole på vitenskapen neste gang, da Kanskje det går litt fortere da? Var forresten en sann pine å høre Sputnik på full guffe helt frem til de lukket vinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 29. juli 2003 Det tror jeg på. Men jeg vil tro det var verd hvert pinefulle sekund også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå