Gå til innhold

Er det turn-off å drikke så mye på date?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

En date som varer fra ca kl. 19 til 24 og jenten (og gutten) drikker 3 glass vin + 2 glass champagne. Var ikke full, var over 4 timer jo. Men jeg lurer likevel på om det er mye. Kanskje han sitter med et dårlig inntrykk nå? Innspill ønskes. Hva hadde dere tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den morsomste «daten» jeg har vært på ble vi begge litt påvirket. Vi holdt hverandres drikketempo ganske godt, og tydelig hadde vi omtrent samme toleransenivå. Det var litt småsnøvling og vi ble kanskje hakket ekstra flørtete på slutten. Selv er jeg ganske bevisst på at jeg ikke er ute etter noen «partygirl», men jeg syns fortsatt det var mer sjarmerende og interessant enn at det gav noe dårlig inntrykk. Så lenge han ikke virket brydd av det, tviler jeg på han gjør noe mer ut av det.

Mitt beste råd er: Ikke tenk for mye, det forkludrer bare ting til. Men til neste gang kan dere jo finne på noe som ikke involverer alkohol (hvor vanskelig det enn måtte være …), så skjønner han i alle fall at det ikke er et must for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En date som varer fra ca kl. 19 til 24 og jenten (og gutten) drikker 3 glass vin + 2 glass champagne. Var ikke full, var over 4 timer jo. Men jeg lurer likevel på om det er mye. Kanskje han sitter med et dårlig inntrykk nå? Innspill ønskes. Hva hadde dere tenkt?

Høres ikke mye ut i det hele tatt. Skal en imidlertid drikke seg full på en date, er det vel i alle fall en fordel om begge to blir fulle ;) Jeg hadde dog bare syns det hadde vært morsomt å vært på 1 eller 2 date, med en dritfull dame ;) hehe. Men så har jeg kanskje dårlig humor og er lett å sjarmere.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Victor_*

Du va veldig på grensen. 2-3 glass vin ville være mer enn nok. Annet er usjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg ville nok blitt temmelig brisen om jeg skulle drukket det der på fire timer. Men man er jo forskjellig. Men så lenge han har drukket omtrent like mye, synes jeg det blir helt feil å tenke på den måten du gjør. Du kunne jo heller tenkt: "Han drakk kanskje litt mye på fire timer. Har jeg fått dårlig inntrykk av han av den grunn?"

Vær heller litt tøff og blås i "ordentlig-pike-syndromet". Du er den du er. "Take it or leave it".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Silje_*

Er ikke noe annet enn usjarmerende jeg da.. He he, om jeg skulle vært på date med noen som syns jeg drakk for mye fordi jeg liker å kose meg med alkohol og blåser i om jeg blir full så er han ikke noe for meg. Herregud, er man så høytidlige???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...