Gå til innhold

Var dette frekt å spørre om? :/


LykkeAmelia

Anbefalte innlegg

Det er å trekke fra på husleien jeg mente.

Leiligheten var i utgangspunktet burgunderrød, (stue og kjøkken i ett) huseier malte stuen, og stoppet der. Så kjøkkenet var rødt. Og det var flekker, og nødvendig å male, virkelig. Det var gris av rødmaling i det hvite taket + grå flekker som nå er vekke. Leiligheten i underetasjen son er nett lik er malt helt hvit, men det kan virke som han ikke orket å male resten i denne.

Jeg er klar over at jeg skulle diskutert dette med han først, og det er jeg lei meg for at jeg ikke gjorde. Han har ikke vært i leiligheten siden jeg flyttet inn for to år siden, og jeg tror ikke han visste hvor sårt den trengte å friskes opp. Jeg angrer på at jeg ikke inviterte han bort så han fikk sett.

Jeg mener fremdeles at det er en investering for han. Han kan nok ta i alle fall 1000 kr mer i mnd når jeg flytter ut til neste sommer. Han får 10 000 for min leilighet i mnd og tilsammen for alle leilighetene rundt 50 000- 60 000 i mnd. Og er det såå galt med 1500 for en nå mer attraktiv leilighet?

Nei,jeg vet ikke. Men etter alle disse tilbakemeldingene føler jeg meg ussel.

Du har bodd to år i den fæle, røde leiligheten og at den nå har fått ny farge er et så stort løft at leien kan skrus opp med 1000,-.....?????

Du satte huseieren i en knipe, og frekkheten lenege leve, ga han etter. Jeg synes du har drevet utpressing og vært frekk.

Avtalen var at du fikk male mot å få dekket utgiftene, så kommer du i etterkant og tigger om penger for jobben? Og tror at du har gjort en investering for huseier...?

Sorry, men dette er bare enda en historie om frekke leieboere! Hva er det med folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...