Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Heldigvis er det vår, så du kan sitte i sola og kose deg! :sol: Det er jo mye man kan gjøre når man slapper av. Jeg har både fotoboklaging og gammeldags album på gang, og kryssordblad og bøker på lur. Strikking og annet håndarbeid er jo også mulig tidsfordriv, for dem som liker denslags. Evt laste ned eller kjøpe en tv-serie, og drikke kaffe og skravle med andre som også har fri.. For ikke å snakke om hvor mye tid man kan bruke på KG! :ler: Masse man kan fylle dagene med! :jepp:

Forresten er magen din kjempefin! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg vet hvordan det er når hodet setter i gang, også uten graviditet som årsak... Håper :sol: er snill med deg og at det blir en fin ettermiddag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mazzi for mange gode forslag :klemmer:

Jeg er igang med fotobok, men så er det så fint vær at det har jeg ikke ro på meg til å sitte inne med :sol: Håndarbeid som strikking og hekling ligger ikke for den venstrehendte jenta med 10 tommeltotter, men jeg lurte på om jeg skulle kjøpe stoff og sy nye trekk til sofaputene..det er jo forholdsvis lett...har jeg hørt :ler: Ellers skal jeg på bokbutikken og kjøpe meg et lass med paperback-easy-reading-jentebøker når jeg bare får lønn...noen er k-o-n-k-u-r-s *vrenger lommene sine men finner bare støv og lo*

I mellomtiden får jeg nyte sola, gå meg en tur hver dag, holde huset ryddig og lage menyer klar de neste ukene - sånne gratis ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er iallfall sikkert, du har en nydelig mage!

Sikkert lurt å snakke med jordmor om de negative tankene rundt vektoppgangen som du er inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke bibliotek der du bor? Det er jo gratis ;) Jeg holder på med en kjapplest feelgood-trilogi av Hanne Vibeke Holst om ei karrieredame som blir gravid. Midt i blinken for meg for tida.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djeez for en ineffektiv deilig dag :nigo: Sto opp med snuppi og fikk henne på skolen til 08.30, før jeg gikk hjem og spiste frokost, surfet litt på KG og gikk og la meg igjen :veslejenta: Våknet ikke før kl 12 :overrasket: Så nå er lunsjen også inntatt, null husarbeid er gjort og jeg skal hente snuppi igjen kl. 14 :fnise: *koser seg med latte`n sin* Hun skal i bursdagsselskap idag, og kjære er i begravelse 4 timers reise herfra, så huset er mitt hele dagen og halve kvelden....tro om jeg skal gjøre som Mazzi tipset meg om; stikke en tur på biblioteket og låne meg bøker :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg anbefaler også bibliotek! Noe av det beste jeg husker fra jeg var liten, en oase full av bøker og med en helt egen atmosfære! :rodmer: Så var jeg en bokorm også da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt bokorm jeg, en bokorm som gjerne vil eige alle bøkene selv :fnise: derfor komjeg ikke på at det går an å låne dem...de beste bøkene leser jeg gjerne 4-5 ganger før jeg trenger en pause! Sagaen om Isfolket, som er på rundt 40 bøker har jeg lest 6 ganger :ler: Kanskje jeg skal dra de bøkene frem fra skjulestedet sitt igjen, er mange år siden sist nå :nigo: Jeg er helt hekta på navnet Tengel, og i mange mange år var jeg fast bestemt på at om jeg noengang fikk en gutt skulle han hete nettopp det!! Den eneste som har vært enig i det navnet er eksen, og han vil jeg ikke ha unger med, så det løste seg av seg selv :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg er fortsatt bokorm jeg også da... :ler: Men isfolket har jeg aldri lest, så jeg har ikke noe forhold til Tengel heller, bortsett fra at det hadde vært festlig hvis gutten var lang og tynn så det kunne rime på stengel....

Unnskyld meg, har vært for mye på jobb i møter i dag. Etterhvert hadde fredagshumoren tatt over, til tross for at det bare er torsdag. Jeg tror ikke vi tåler våren.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

det er det samme som kjære sa når jeg foreslo Tengel hvis vi fikk en gutt...ganske uaktuelt med andre ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så trenger jeg litt meninger ang. navn :sjenert: Plutselig, sånn helt utav det blå, dukket det opp enda et navn begge likte..og det passer veldig bra sammen med de to andre sine navn, noe de andre egentlig ikke gjør :fnise: Så si fra, så skal jeg sende en pm med navn, så kan dere si hva dere mener også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: til PM.

Jeg ELSKER sagaen om isfolket. Det var til og med temaet mitt i særemnet på videregående :ler:

Kanskje jeg også skal begynne å lese den igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp: til PM.

Jeg ELSKER sagaen om isfolket. Det var til og med temaet mitt i særemnet på videregående :ler:

Kanskje jeg også skal begynne å lese den igjen :lur:

Sier ja takk til PM! :jepp:

Hallo, I need a PM :jepp:

Sendt, sendt og sendt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...