Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg noe helt vanvittig :strix: Vi syns egentlig ikke det er så viktig å vite om det er gutt eller jente, det viktigste er at knøtteliten er frisk og rask :rødme: Kanskje velger vi å la vær å vite noe faktisk, for å holde på spenningen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei jeg gikk på videregående sammen med var på ordinær ultralyd for ikke lenge siden. Hun og mannen ville ikke vite kjønn, og sa det til legen, som sa at det var ok. Han var nok imidlertid ikke så sterk i norsk, for noe av det første han sa var: "Se så fin gutt! Åh, så fin gutt!" Så da fikk de vite det likevel... :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kjedelig om man virkelig IKKE vil vite og språk-forviklinger avslører det hele.

Men det er jo ikke noen krise - selv om de sikkert ble litt skuffet da de fikk vite likevel.

Vi var for nysgjerrige til ikke å vite - men om det av ulike årsaker ikke ville vært mulig å sett så ville vi sikkert innfunnet oss med det også. Men du verden så mye lettere det er med planleggingen nå som vi vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille firbente venn har fått lus :spy: Det er skikkelig ekkelt, men heldigvis ikke smittsomt for mennesker!!

Var hos dyrlegen nå, og da hun fant ganske mange på en plass utbrøt hun "stiiiilig" :overrasket: Jeg har bare lyst å :grine:, føler meg som en dårlig "mor" :sjenert: Antagelig har han hatt det ganske lenge, for det er mange av de.......FYSJ!!! Men nå har han fått medisiner, så da satser vi på det virker raskt!

Imorgen er det UL :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL i dag Diddles!

Håper minien viser seg fra sin beste side og kanskje vinker litt til de skuelystne som ser på!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempemasse lykke til i dag vennen!! :klemmer:

Og jeg tviler sterkt på at du kan lastes for at det har kommet lus i huset... :kose:

Tusen takk :klemmer:

Neida, dyrlegen sa også det at jeg ikke måtte føle på dårlig stell eller noe, men jeg er nå bare sånn :roll: Stakkar liten vovvis, klør og klør...i går plukket jeg av han sikkert 75 lus :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i dag Diddles!

Håper minien viser seg fra sin beste side og kanskje vinker litt til de skuelystne som ser på!

:klemmer:

Jeg håper h*n gjør noe annet enn å sove da, sånn som sist :ler: Jeg håper bare så inderlig at alt er bra inni der :bond: Om 2 timer så er vi der :nigo: Har time kl. 15.00!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper h*n gjør noe annet enn å sove da, sånn som sist :ler: Jeg håper bare så inderlig at alt er bra inni der :bond: Om 2 timer så er vi der :nigo: Har time kl. 15.00!

Så spennende!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Jeg er så lykkelig at jeg har ikke ord, vet ikke hvilken fot jeg skal stå på og syns livet bare er fantastisk :strix: Knøtteliten har det kjempefint inni magen min, frisk og rask liten sprellus :ler: Hun satt meg frem med 1 1/2 uke, dvs jeg er 13+6 idag, ikke 12+4 :tommelopp: Det ante meg at jeg var lenger på vei, men kunne jo ikke vite noe sikkert før UL!

Antagelig ligger det en liten gutt inni magen min, men hun var ikke helt sikker - hun hadde tatt feil igår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...