Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter verdens lengste arbeidsdag igår skriker kroppen etter mer søvn :sove: Døgnet har ikke nok timer :fnise: Jeg teller ned til helg - uvant følelse, jeg pleier å nyte jobben min :sjenert: Menmen, så lenge jeg ikke viser det utad så går det vel greit ;)

Mellomvakt idag, så shopping med snuppeluppa - det eralltid noe hun trenger :shoppe: Hun har forhåndsbestilt pannekaker med bacon til middag idag, så det er jo greit, slipper jeg å vri den tomme hjernen min :ler:

Ikveld skal jeg gå tur i vind og ruskevær sammen med bestis <3 Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der var det kveld gitt :dåne: Dagene går ufattelig fort (heldigvis :fnise:) Lillemor er i seng, fyr i ovnen og tente lys på bordet :nigo: Straks ciabatta med ost og tomat :sikle:

Kjære er syk :overrasket: faktisk såpass at han har vært hjemme fra jobb idag, det tilhører sjeldenhetene!!! Håper bare ikke han smitter meg med basseluskene sine, jeg har nemlig ikke tid til å bli så mye som forkjøla engang :sjenert: Satser på det går greit, vi er ganske immune mot hverandres bakterier tror jeg..da han hadde svineinfluensa i fjor høst og jeg hadde vanlig influensa i vår så var vi ufattelig dårlige, men vi smittet faktisk ikke hverandre (bare alle andre :ler:) Så vi krysser fingre og tær, ellers får jeg ikke ta vaksinen når jeg skal til legen om 1 1/2 uke...kjenner jeg er litt skeptisk til hele influensavaksinen, men de anbefaler virkelig å ta den om en er gravid så da tør jeg ikke la være :klø: Men helt trygg er jeg ikke, livredd for ettervirkninger osv :dåne: Har aldri tatt sånne vaksiner jeg, unngikk den mot svineinfluensa i fjor også jeg :sjenert: Men det går vel bra :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

For et nydelig dikt :hjerte:

Det går nok helt bra å ta vaksine skal du se :) Jeg tok svineinfluensaen i fjor, og det gikk også helt fint. Det var sånn at jeg turte ikke å la være! Og hvem vet - hadde ikke så mange tatt den så hadde det kanskje ikke gått så bra som det gjorde? :vetikke:

Håper du ikke blir smittet av mannen, men om du gjør det så tåler lillebebis det veldig fint :jepp:

God :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre Pysepusen, da kan jeg slappe litt mer av :klemmer: Nålskrekken min spiller meg vel et puss også, jeg prøver nok å finne en god grunn for å slippe unna :fnise:

Akkurat nå hadde jeg bytta sjela mi mot noen ekstra timer søvn, enda jeg (JEG!!) la meg før 23.00 igår :hakeslepp: Imponerende!! Merkelig at en skal bli så trøtt av noe som er så ufattelig lite i størrelse...nå vet jeg jo det har mer med hva som faktisk skjer inni der, men likevel :fnise:

Det er flere som har sagt til meg når vi har fortalt det at jeg må være forsiktig i noen uker nå med trening, mens alt jeg leser er at en skal fortsette som før så lenge formen tillater det...what to do?? :vetikke: Vil jo ikke gjøre noe som kan føre til at jeg mister spiren min, mens samtidig tenker jeg at kroppen min er vant til å trene, så så lenge jeg ikke trener like hardt som før burde det vel gå greit?! Jeg blir så usikker :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsatte (som du vet) med trening, men tar meg ikke like mye ut som før. Dvs lavere intensitet på spinning, og mindre motstand (og heller flere repetisjoner) på styrkeøvelser. Jeg har også lest meg gul og blå på dette, men etterhvert så har det faktisk justert seg litt selv også. Ingen grunn til å slutte med trening ihvertfall, det er helt sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av den formening at er det en sterk bebis med viljen på godsiden inni der, så holder den seg der :Nikke: Faller den ut så var det aldri meningen at det skulle gå bra...

Men det er bare min mening da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker dere likt som meg, det var godt å høre :nigo: Hun jeg snakka med igår mente jeg burde ta det med ro de neste ukene og la det "feste" seg litt inni der...men om jeg ikke hadde visst jeg var gravid hadde jeg jo fortsatt som vanlig - så jeg velger å høre på dere istedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn jeg regnet med; såre såre brystvorter (på nivå; IKKE RØR!!) og jeg blir uggen om jeg ikke har / gir meg selv tid til å våkne når jeg har sovet :sjenert:

Jeg hadde 3 dager med vondt i bekkenet, men det ga seg heldigvis etter en aldri så liten treningsøkt :tommelopp: Jeg går jo til kiropraktor for skuldera mi, og han har samtidig tatt for seg nakke, rygg og bekken - det er s-t-i-v-t, så jeg er litt spent på hvordan det blir fremover! Syns det var grådig tidlig å få vondt, men de sier det med bekkenet er hormonstyrt så det kan jo ha en sammenheng :vetikke: Jeg er bare glad det ga seg jeg :ler:

Så til nå er det ikke så mye jeg merker til hele greia, men det kommer vel det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det er jo godt for kroppen om du trener - man skal ikke legge seg ned og la det festes... men noen synes jo kanskje det ;)

Det er fullt mulig å få problemer med bekkenet fra dag 1, men det er godt å trene det RIKTIG! Og om det skulle bli sånn at du må til fysio med bekkenet så går jeg til ei nå som har spesialisert seg innen det (hilsen hun som fikk feil behandling hele svangerskapet :plystre: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også vondter i bekkenet til å begynne med :jepp: Men de gav seg når jeg kom til andre trimester.. :) Det er nok bare hormonmengden som kødder litt med det :jepp:

Men man skal ta vondtene på alvor og ikke presse seg selv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo godt for kroppen om du trener - man skal ikke legge seg ned og la det festes... men noen synes jo kanskje det ;)

Det er fullt mulig å få problemer med bekkenet fra dag 1, men det er godt å trene det RIKTIG! Og om det skulle bli sånn at du må til fysio med bekkenet så går jeg til ei nå som har spesialisert seg innen det (hilsen hun som fikk feil behandling hele svangerskapet :plystre: )

Jeg blir så forvirra av alle de forskjellige gode rådene, spesielt de fra "den eldre garde" - de er jo helt på jordet i forhold til hvordan jeg tenker :dåne: Så selv om jeg "vet" at jeg har rett så jeg liksom bare gruble litt :klaske:

Jeg sverger til kiropraktor jeg altså, har veldig gode erfaringer med han jeg går til..og hans kjære igjen er også kiropraktor med svangerskap som spesialområde, så jeg skal visst til henne nå i desember, får høre hva hun sier ;) Noterer meg bak øret at du har en god fysio, det kan også komme godt med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også vondter i bekkenet til å begynne med :jepp: Men de gav seg når jeg kom til andre trimester.. :) Det er nok bare hormonmengden som kødder litt med det :jepp:

Godt å høre det ikke nødvendigvis er smerter som følger en ut svangerskapet selv om det starter tidlig :dåne: Jeg er livende redd for å bli sykemeldt :ler: ...sånn har jeg alltid vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg var sikker på at jeg kom til å være invalid og sengeliggende og det som verre er innen jeg var halvveis, men nå er det noen uker siden jeg har kjent noe! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

De fra "den eldre garde" har da mange rare forslag når babyen er kommet ut også! :frustrert: Ikke hør på hva de har å si - det har jo skjedd litt innen forskning heldigvis :plystre:

Kiropraktor er sikkert bra det, er bare jeg som er skeptisk til det. For mange går det bra, men det er lettere for at det går galt da - i hvert fall med bekken etter hva jeg har hørt. Men hun som du mener er jo flink da! :jepp: Vi gikk til henne med lillegutt, men jeg kommer til å ta neste barn til fysio først neste gang - men nok om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppe såååå lenge? :overrasket:

Noen sov på sofaen til halv 12 :sjenert: Kjære var på besøk, og jeg kræsjet i sofaen for hvil nr 3 (!!!) :sove: Det var litt greit egentlig, for da var jeg såpass våken når han kom hjem at vi fikk pratet litt..ellers sover jeg jo bare :fnise:

Nå; HELG :strix:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...