Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hakeslepp:

Hva er vitsen med å dra til legen da hvis hun skal late som om hun er glad og fornøyd???

Skrevet
:vetikke: Forstå det den som kan...Heldigvis har kjære snakket med legen hennes idag, så han vet hvordag vi har det oppi det hele :sukk: Det er ganske tomt for overskudd :tristbla:
Skrevet

:natti:

Ber til høyere makter om innvilget avspasering på fredag :pls:

Skrevet (endret)

:klemmer: Friggster tilbake!!

...og :pls: hjalp - jeg har hele fredag friiiii :hjerte: Og på torsdag får vi ny dusj :hoppe:

Gjett hvor jeg har tenkt å oppholde meg store deler av fridagen min :lur::dusje::ler:

Endret av Diddles
Skrevet (endret)

Klesvasken er så og si ferdig, haugen med rene, tørre klær er bretta og lagt på plass og rundstykkedeigen står til heving - jeg er snart klar for at mannen kommer hjem fra laaaaang dag på jobb :strix:

Det var nudelig med en fridag ekstra, langhelg gjør susen!! Lørdag følte jeg meg nesten som meg selv igjen :tommelopp: Selve fridagen gikk forskrekkelig fort...Liten venn sov helt til 10.30 :overrasket: og la seg på sofaen i pysj og dyne, ville verken ha frokost eller klær på seg før klokka nærmet seg 12 - da bestemte jeg at kroppen hennes trengte mat og klær...det var vel helst jeg som var sulten da :ler: Så gikk dagen slag i slag, husarbeid som hadde hopet seg opp ble unnagjort og vi tok turen på kjøpesenteret for å ordne med bursdagspresang til to små tantetroll som skulle ha barneselskap på ettermiddagen. Selvsagt tok det lenger tid enn det var tenkt, for jeg traff 2 venninner med sine søte små..og da ble det jo litt :skravle::sjenert: Men kos å ha god tid :hjerte:

Lørdag etter trening satte vi oss ut i solveggen med kaffe og sjokolade, nøyt solstrålene og hverandre mens go`jenta lekte med venninnene sine :yvonne: Bare så synd dagen gikk så fort, vi ble jo etterhvert nødt til å gjøre noe liksom :roll::fnise:

Søndag hadde vi familieselskap for vår lille prinsesse som blir hele 8 år imorgen :dåne: Da er hun hos mammaen sin, så vi feiret på forskudd - skikkelig vellykket feiring!!!! Jeg brukte dagen på å trylle frem "vaniljekrem i svingene", lapper, blåbærmuffins og ostekake, fruktsalat og råkrem - alt ble særdeles vellykket :hoppe: Bursdagsbarnet fikk masse fint, høydepunktet var vel nye rullesko fra storebror og vovvis (les; oss :fnise:) ellers fikk hun både rulleskøyter, klær, male og tegnesaker, leker og rockering :tommelopp: Når gjestene var gått, bursdagsbarnet på plass hos mammaen sin og huset rydda, tok vi turen i solarium før vi gikk oss en god kveldstur. Hånd i hånd, 14 grader og solnedgang, man kan bli nyforelska av mindre :strix:

Svigermor har vært rimelig bra denne helga, ingen legevakt ihvertfall :gjeiper: det må jo være bra!! Har pratet med henne i en time nå ikveld, hun er jo ikke bra heller akkurat, men idag kunne vi nå snakke oss gjennom anfallet...

Nå gleder jeg meg til å få mannen hjem fra jobb, han har vært på andre sida av fjorden idag, så det ble lang dag!! Men jeg skal stelle godt med han :hjerte: Imorgen er det baby-besøk til en god venninne, vi blir 4 stk pluss de tre miniene sda ;) Finn 1 feil liksom, hvor passer jeg inn i bildet?! :hoho:

Endret av Diddles
Skrevet

Innom på oppdateringsrunde, og legger igjen en stooooor :hug:

• 2 uker senere...
Skrevet

...gruff...

Mens-smerter, morgen og snø ute den 11. mai er ikke akkurat en god kombo :slåss: Når jeg i tillegg må ta en prat med verkstedet om en viss regning på 5732 kr (!!!!!) på service på bilen - fordi DE ikke klarte å ordne meg time før 3-års garantien gikk ut ("har du merket noe galt med bilen? Ikke? Nei da går det helt sikkert fint!...Yeah right!) - ja da sier jeg bare la denne dagen gli fort over til neste :pls: Jeg vil bare bli under dyna idag :sukk:

I tillegg må en stor stor avgjørelse tas innen 21. mai, og kjære har invitert en arbeidskollega på "mine fantastiske hamburgere" på en dag som denne :haar:

Men ellers er alt bra altså, jeg måtte bare få det ut :ler:

Skrevet

<pysepus har blitt mamma :strix:

Gjest pysepusen
Skrevet

<pysepus har blitt mamma :strix:

Søta! :kyss2:

Nå må du snart komme på besøk ;) Alle sier de vil vi skal komme i orden osv. så nesten ingen kommer på besøk - utenom mamma, stepappa og lillesøs da, de får ikke nok :ler:

Skrevet

:ler: Tanken er vel god ;)

Jeg tenker kanskje mandag jeg? Da har vi fri, så hvis det passer en gang i løpet av dagen så tar jeg gjerne turen :strix:

Gjest pysepusen
Skrevet

Mandag er fint :nigo: Vi får besøk om ettermiddagen en gang, men på formiddagen og kvelden er vi uten besøk :) (sa hun som sa ingen kom på besøk :tunge1: - men det er bestis, hun har heldigvis ikke de sperrene :fnise: )

Vi gleder oss til besøk av tante Diddles! :strix:

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat fått tilbud - per telefon (!!) om å være fungerende ped.leder for en underavdeling av bhg jeg jobber i :hakeslepp: Jeg skal ha styrer + vår pedagogiske veileder å rådføre meg med, og det er hun som står på papiret som ped. leder - men det er jeg som skal være fungerende :bond: Jeg måtte svare der og da, og sa ja uten å tenke meg om - nå fikk jeg panikk :hoho: Jeg vet jeg får kun de beste folkene med meg, vi skal være på verdens beste sted og får kjempegod oppfølging men likevel - klarer jeg dette? Det som også er spennende oppi det hele er jo å begynne å jobbe 100 % med barna igjen - tåler skuldera mi det? Kanskje jeg skal få jobben til å betale en PT-time i uka for å forebygge... :sjenert::lur: Ajajaj, hva har jeg sagt ja til?! :ler: Typisk meg å stupe uti nye ting med hodet først uten å tenke meg om :roll::fnise:

Endret av Diddles
Skrevet

:bond::haar::redd: :klø: :danser: :dåne: :skya::unsure::blink:

Noen er stressa!! Og jeg som går på ferie idag og alt :bond:

Skrevet

Jeg er kanskje litt dum, men jeg skjønte ikke dette helt. Jobber ikke du som ped.leder nå? :klø:

Skrevet

Det klarer du HELT fint!!!

Husk: Det er en grunn for at de valgte å spør akkurat DEG!

Gratulerer vennen! :klemmer:

Skrevet

Jeg er kanskje litt dum, men jeg skjønte ikke dette helt. Jobber ikke du som ped.leder nå? :klø:

:fnise: nei jeg gjør ikke det helt..Jeg har hatt ansvar for opplegget på førskolegruppa dette året, pluss at jeg har en 50 % kontorstilling for å avlaste styrer litt :) Så dette blir nytt for meg, og jeg skal visstnok "presenteres" for foreldrene neste mandag :haar: Jeg er litt skremt av min egen spontanitet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...