Frigg Skrevet 18. april 2010 #801 Del Skrevet 18. april 2010 Hva er vitsen med å dra til legen da hvis hun skal late som om hun er glad og fornøyd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2010 Forfatter #802 Del Skrevet 18. april 2010 Forstå det den som kan...Heldigvis har kjære snakket med legen hennes idag, så han vet hvordag vi har det oppi det hele Det er ganske tomt for overskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. april 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 20. april 2010 Ber til høyere makter om innvilget avspasering på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. april 2010 #804 Del Skrevet 20. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. april 2010 Forfatter #805 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Friggster tilbake!! ...og hjalp - jeg har hele fredag friiiii Og på torsdag får vi ny dusj Gjett hvor jeg har tenkt å oppholde meg store deler av fridagen min Endret 20. april 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. april 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Klesvasken er så og si ferdig, haugen med rene, tørre klær er bretta og lagt på plass og rundstykkedeigen står til heving - jeg er snart klar for at mannen kommer hjem fra laaaaang dag på jobb Det var nudelig med en fridag ekstra, langhelg gjør susen!! Lørdag følte jeg meg nesten som meg selv igjen Selve fridagen gikk forskrekkelig fort...Liten venn sov helt til 10.30 og la seg på sofaen i pysj og dyne, ville verken ha frokost eller klær på seg før klokka nærmet seg 12 - da bestemte jeg at kroppen hennes trengte mat og klær...det var vel helst jeg som var sulten da Så gikk dagen slag i slag, husarbeid som hadde hopet seg opp ble unnagjort og vi tok turen på kjøpesenteret for å ordne med bursdagspresang til to små tantetroll som skulle ha barneselskap på ettermiddagen. Selvsagt tok det lenger tid enn det var tenkt, for jeg traff 2 venninner med sine søte små..og da ble det jo litt Men kos å ha god tid Lørdag etter trening satte vi oss ut i solveggen med kaffe og sjokolade, nøyt solstrålene og hverandre mens go`jenta lekte med venninnene sine Bare så synd dagen gikk så fort, vi ble jo etterhvert nødt til å gjøre noe liksom Søndag hadde vi familieselskap for vår lille prinsesse som blir hele 8 år imorgen :dåne: Da er hun hos mammaen sin, så vi feiret på forskudd - skikkelig vellykket feiring!!!! Jeg brukte dagen på å trylle frem "vaniljekrem i svingene", lapper, blåbærmuffins og ostekake, fruktsalat og råkrem - alt ble særdeles vellykket Bursdagsbarnet fikk masse fint, høydepunktet var vel nye rullesko fra storebror og vovvis (les; oss ) ellers fikk hun både rulleskøyter, klær, male og tegnesaker, leker og rockering Når gjestene var gått, bursdagsbarnet på plass hos mammaen sin og huset rydda, tok vi turen i solarium før vi gikk oss en god kveldstur. Hånd i hånd, 14 grader og solnedgang, man kan bli nyforelska av mindre Svigermor har vært rimelig bra denne helga, ingen legevakt ihvertfall :gjeiper: det må jo være bra!! Har pratet med henne i en time nå ikveld, hun er jo ikke bra heller akkurat, men idag kunne vi nå snakke oss gjennom anfallet... Nå gleder jeg meg til å få mannen hjem fra jobb, han har vært på andre sida av fjorden idag, så det ble lang dag!! Men jeg skal stelle godt med han Imorgen er det baby-besøk til en god venninne, vi blir 4 stk pluss de tre miniene sda Finn 1 feil liksom, hvor passer jeg inn i bildet?! Endret 26. april 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. april 2010 #807 Del Skrevet 28. april 2010 Innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. april 2010 #808 Del Skrevet 29. april 2010 Innom på oppdateringsrunde, og legger igjen en stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 11. mai 2010 ...gruff... Mens-smerter, morgen og snø ute den 11. mai er ikke akkurat en god kombo :slåss: Når jeg i tillegg må ta en prat med verkstedet om en viss regning på 5732 kr (!!!!!) på service på bilen - fordi DE ikke klarte å ordne meg time før 3-års garantien gikk ut ("har du merket noe galt med bilen? Ikke? Nei da går det helt sikkert fint!...Yeah right!) - ja da sier jeg bare la denne dagen gli fort over til neste Jeg vil bare bli under dyna idag I tillegg må en stor stor avgjørelse tas innen 21. mai, og kjære har invitert en arbeidskollega på "mine fantastiske hamburgere" på en dag som denne Men ellers er alt bra altså, jeg måtte bare få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. mai 2010 #810 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #811 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #812 Del Skrevet 15. mai 2010 <pysepus har blitt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 22. mai 2010 #813 Del Skrevet 22. mai 2010 <pysepus har blitt mamma Søta! Nå må du snart komme på besøk Alle sier de vil vi skal komme i orden osv. så nesten ingen kommer på besøk - utenom mamma, stepappa og lillesøs da, de får ikke nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 22. mai 2010 Tanken er vel god Jeg tenker kanskje mandag jeg? Da har vi fri, så hvis det passer en gang i løpet av dagen så tar jeg gjerne turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 22. mai 2010 #815 Del Skrevet 22. mai 2010 Mandag er fint Vi får besøk om ettermiddagen en gang, men på formiddagen og kvelden er vi uten besøk (sa hun som sa ingen kom på besøk - men det er bestis, hun har heldigvis ikke de sperrene ) Vi gleder oss til besøk av tante Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg har akkurat fått tilbud - per telefon (!!) om å være fungerende ped.leder for en underavdeling av bhg jeg jobber i Jeg skal ha styrer + vår pedagogiske veileder å rådføre meg med, og det er hun som står på papiret som ped. leder - men det er jeg som skal være fungerende Jeg måtte svare der og da, og sa ja uten å tenke meg om - nå fikk jeg panikk Jeg vet jeg får kun de beste folkene med meg, vi skal være på verdens beste sted og får kjempegod oppfølging men likevel - klarer jeg dette? Det som også er spennende oppi det hele er jo å begynne å jobbe 100 % med barna igjen - tåler skuldera mi det? Kanskje jeg skal få jobben til å betale en PT-time i uka for å forebygge... Ajajaj, hva har jeg sagt ja til?! Typisk meg å stupe uti nye ting med hodet først uten å tenke meg om Endret 28. mai 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #817 Del Skrevet 28. mai 2010 :klø: :dåne: Noen er stressa!! Og jeg som går på ferie idag og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. mai 2010 #818 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg er kanskje litt dum, men jeg skjønte ikke dette helt. Jobber ikke du som ped.leder nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 28. mai 2010 #819 Del Skrevet 28. mai 2010 Det klarer du HELT fint!!! Husk: Det er en grunn for at de valgte å spør akkurat DEG! Gratulerer vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg er kanskje litt dum, men jeg skjønte ikke dette helt. Jobber ikke du som ped.leder nå? :klø: nei jeg gjør ikke det helt..Jeg har hatt ansvar for opplegget på førskolegruppa dette året, pluss at jeg har en 50 % kontorstilling for å avlaste styrer litt Så dette blir nytt for meg, og jeg skal visstnok "presenteres" for foreldrene neste mandag Jeg er litt skremt av min egen spontanitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå