Diddles Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #741 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg er snill igjen nå Lover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. mars 2010 #742 Del Skrevet 16. mars 2010 Tirsdags ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. mars 2010 #743 Del Skrevet 16. mars 2010 En tirsdags til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #744 Del Skrevet 16. mars 2010 Tirsdags ! En tirsdags til Så koselig!! Masse tilbake på dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #745 Del Skrevet 19. mars 2010 Fredag og lønningsdag på en gang Jeg rakk en kjapp tur innom kjøpesenteret før det stengte ikveld, og ingen smiley passer bedre enn denne --> når jeg skal beskrive hvordan jeg så ut ved stengetid Avogtil altså så handler jeg utrolig mye på veldig kort tid!! Jeg rakk å handle følgende på 30 små minutter: Svart baggy veske Ullstrømpebukse 1 par sorte overknee med blonder 1 par grå overknee med blonder 2 par solbriller og 20 tulipaner Nå ble det ikke skremmende dyrt, men med tanke på at jeg har et stramt budsjett disse mnd så handlet jeg vel opp hele kvoten min for denne lønna Godt jeg er godt gift Vi har spist pizza til kvelds og lånt film; 2012 Jeg er ikke heeeelt sikker på om jeg egentlig har lyst å se den....Blir så redd av sånt jeg Men når jeg er igang om film så så vi verdens tristeste film sist helg; My sisters keeper Vil du grine øynene omtrent ut av hodet og ha vondt langt inn i sjela i ei uke etterpå - ja da anbefales den filmen på det sterkeste! Er du derimot en sart sjel som ikke klarer å stoppe å gråte (les; sånn som meg) ...vel...da er det best å la være! Ha en fin fredag dere som måtte stikke nesen innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 #746 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg stakk nesa innom, og benytter sjansen til å legge igjen noen til deg også i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. mars 2010 #747 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har tenkt å se den filmen i morgen. Hører at det er mange som synes den er trist, så jeg er spent på hvordan jeg reagerer på den. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #748 Del Skrevet 23. mars 2010 Æææææsj så teit Mannen min har noe aksjegreier og blir derfor lignet til høsten - og siden vi er gift betyr det at jeg også må vente på mitt skatteoppgjør til oktober *blæææh* Det ender vel med smell da, sånn ble det jo ifjor...*prøver å koste av seg den negative tankegangen* Årh, og jeg som gledet meg sånn til å få vite Dusteopplegg! Da skal jeg søren døtte meg satse på å vinne 95 millioner i Viking Lotto imorgen istedet *ka-ching* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. mars 2010 #749 Del Skrevet 23. mars 2010 Stoooor og *kaster over massevis av positive og optimistiske tanker* Håper du får en suuuper tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2010 #750 Del Skrevet 23. mars 2010 Æææææsj så teit Mannen min har noe aksjegreier og blir derfor lignet til høsten - og siden vi er gift betyr det at jeg også må vente på mitt skatteoppgjør til oktober *blæææh* Det ender vel med smell da, sånn ble det jo ifjor...*prøver å koste av seg den negative tankegangen* Årh, og jeg som gledet meg sånn til å få vite Dusteopplegg! Da skal jeg søren døtte meg satse på å vinne 95 millioner i Viking Lotto imorgen istedet *ka-ching* Jeg har nettopp slengt inn en kupong både på vikinglotto og ekstra nå Kommer meg ikke inn på altinn for å sjekke selvangivelsen, så da måtte vi frem med buypasset som jeg bruker når jeg tipper på nettet. Og vips så hadde vi tippet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #751 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har nettopp slengt inn en kupong både på vikinglotto og ekstra nå Kommer meg ikke inn på altinn for å sjekke selvangivelsen, så da måtte vi frem med buypasset som jeg bruker når jeg tipper på nettet. Og vips så hadde vi tippet også Jeg har ikke tenkt å dele premien med noen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #752 Del Skrevet 24. mars 2010 Tippe ja, det må gjøres! Kanskje vi bare kan dele litt, så jeg kan kjøpe ny bolig og i tillegg handle litt badetøy?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #753 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg glemte å tippe Ikke rart vi ikke vinner Hadde kommet godt med de pengene Dårlige nyheter ang. oppussingen vi har så store planer om å gjennomføre - banken vår går med på å låne oss pengene, men til tidenes verste rente og med frarådning til kausjonist Makan til **** Vi kunne tatt en ny takst, men mannen min tror ikke det vil ha noe å si Det er jo derfor vi vil pusse opp - for å øke verdien på huset! Så da blir det å spare og ta ting etterhvert...førstepri er visst ny ytterdør...så kjedelig Men jeg kan male uansett, så litt "nytt" blir det uansett Og jeg som er så dårlig på å spare Det er ikke helt min greie............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. mars 2010 #754 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror de bankfolka kan ha noen dårlige dager altså Kanskje de alltid har dårlige dager for jeg har aldri gått i banken og fått noe positivt ut av dem.. eller faktisk en gang, men når jeg da ble lokket til å gå tilbake så var hun knallsur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mars 2010 #755 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg glemte å tippe Ikke rart vi ikke vinner Hadde kommet godt med de pengene Jeg glemte det jeg også.... Så kjedelig med banken, aldri morsomt når det er sånne nyheter. Banken vår mener også at vi kommer til å få lavere lån enn vi har tenkt oss når vi skal flytte, en god del lavere enn det vi reelt betjener i dag, når fellesgjelda tas med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. mars 2010 #756 Del Skrevet 25. mars 2010 Vi tippa, men Norsk Tipping glemte å ringe oss og si at vi vant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #757 Del Skrevet 30. mars 2010 jeg er oppe før fuglene og alle andre for andre dag på rad :dåne: ...ikke alle ansatte melder seg frivillige til å stå opp klokka 04.00 og begynne klokka 05.00 for å bake til påskefrokost 2 dager på rad Etterpå er det påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2010 #758 Del Skrevet 30. mars 2010 Goodness! :dåne: Stå opp midt på natta sånn da!! Kos deg med påskeferie etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. mars 2010 #759 Del Skrevet 30. mars 2010 Du er jo gæærn! Men...har dere påskefrokost denne uken? På vår avdeling har vi bare sju barn i dag og et barn i morgen, så det hadde blitt lite oppmøte på påskefrokosten God Påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 30. mars 2010 #760 Del Skrevet 30. mars 2010 Shit, står du opp så tidlig? Umenneskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå