Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Send snøen hit! :pls:

Her er det ikke 10cm engang... :snurt: Og til vanlig på denne tiden skal vi ha brøytekanter som er like høye som meg! Altså, ikke så veldig høye, men akkurat passelige.. :Nikke::ler:

Skrevet

Men du skal jo til thaiand jo. Du skal jo være med i kofferten min ;)

Skrevet
Send snøen hit! :pls:

Her er det ikke 10cm engang... :snurt: Og til vanlig på denne tiden skal vi ha brøytekanter som er like høye som meg! Altså, ikke så veldig høye, men akkurat passelige.. :Nikke::ler:

Sender du sol og varme tilbake da eller?! :sol: For det er det jeg vil ha; våååår :hjerte:

:klemmer:

Skrevet
Men du skal jo til thaiand jo. Du skal jo være med i kofferten min ;)

Det skal jeg jo :klaske: Det hadde jeg nesten glemt :overrasket:

:ler:

Skrevet

Jeg er oppe :nigo: Etter en natt med elendig søvn i et altfor varmt soverom med en altfor nærme kjæreste som holder meg fast og snorker så hele huset rister :dåne:

Nå er det trening next, så er det heeeelg :strix: Deilig å være ferdig med treningen så tidlig på dagen :jepp:

Skrevet
Det skal jeg jo :klaske: Det hadde jeg nesten glemt :overrasket:

:ler:

Du må begynne å pakke det bitte lille du skal ha med, for i reiser jo om to dager ;)

Skrevet
Du må begynne å pakke det bitte lille du skal ha med, for i reiser jo om to dager ;)

Haha, jeg kan reise i det jeg skal ha på meg :hoho: Hold foran øynene når du pakker opp av kofferten :sexy:

:skratte:

Gjest faerytale
Skrevet

Jeg leste et eller annet sted at det er ikke mote lenger med små bikinier :fnise:

Skrevet
Jeg leste et eller annet sted at det er ikke mote lenger med små bikinier :fnise:

Det driter jeg i :snurt: Da skal jeg være den som er avleggs :hoho:

Gjest faerytale
Skrevet
Det driter jeg i :snurt: Da skal jeg være den som er avleggs :hoho:

:tommelopp:

Skrevet

Jo mindre klær vi har på oss i Thailand, jo bedre. Det er jo jaggu meg så varmt at man burde gå helt naken :fnise:

Skrevet
Jo mindre klær vi har på oss i Thailand, jo bedre. Det er jo jaggu meg så varmt at man burde gå helt naken :fnise:

Da syns jeg man skal gjøre det - du kjenner ikke noen der likevel :fnise: Og om du skulle synes det var drøyt, så kan du få låne en av mine bikinier...denne foreksempel, eventuelt denne :nigo: Jeg tar nemlig på meg og med meg kun :lur:

Gjest Neferet
Skrevet
Da syns jeg man skal gjøre det - du kjenner ikke noen der likevel :fnise: Og om du skulle synes det var drøyt, så kan du få låne en av mine bikinier...denne foreksempel, eventuelt denne :nigo: Jeg tar nemlig på meg og med meg kun :lur:

:dåne: Goodness, det der kan da ikke engang gå under kategorien klær?? :ler: Ser helt klart at du er i en litt annen kategori enn meg Diddles!!!

Skrevet

:hakeslepp:

Har du også kjøpt deg disse bikiniene???

Skrevet
:dåne: Goodness, det der kan da ikke engang gå under kategorien klær?? :ler: Ser helt klart at du er i en litt annen kategori enn meg Diddles!!!

:hoho: det er viktig med minst mulig skiller!

...jeg har en venninne som sier hun aldri i livet kunne reist med meg til syden, for hun hadde ikke visst hvor hun skulle se når hun snakket til meg :skratte:

Skrevet
:hakeslepp:

Har du også kjøpt deg disse bikiniene???

:sjenert: ja....................

Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å gå med slike bikinier.

JEg får heller prøve å dekke meg til.

Kommer til å føle meg som den flodhesten blant alle de lekre damene.

Men jeg og kjære har funnet ut at jeg er jo tross alt HANS flodhest da :fnise:

Skrevet (endret)
Jeg kommer nok ikke til å gå med slike bikinier.

JEg får heller prøve å dekke meg til.

Kommer til å føle meg som den flodhesten blant alle de lekre damene.

Men jeg og kjære har funnet ut at jeg er jo tross alt HANS flodhest da :fnise:

:slår: å si noe sånt da - du er jo så fin! Flodhest du liksom - tror du trenger litt bank :slåss:

Skal se på det at når du kommer til Thailand og legger deg på stranda, så innser du hvor flott du er :Nikke: Hjelpe trøste meg så mye forskjellig som ligger rundt omkring og soler seg :fnise:

Jeg er bare litt ekstremt lite sjenert ser du, så for meg gjør det ingenting å sole meg i disse bikiniene når jeg er på ferie - jeg har andre til hjemmebruk :nigo:

Endret av Diddles
Gjest Neferet
Skrevet
:hoho: det er viktig med minst mulig skiller!

...jeg har en venninne som sier hun aldri i livet kunne reist med meg til syden, for hun hadde ikke visst hvor hun skulle se når hun snakket til meg :skratte:

Så viktig er det da vel ikke?? :skratte:

Men jeg er litt enig med venninnen din der altså, vet ikke helt om jeg hadde funnet ut hvor jeg skulle plassere øynene heller! :ler:

Jeg har forøvrig funnet ut at jeg trolig må ha ny bikini til sommeren, de jeg har detter vel kanskje av, og det blir enda verre igjen...

Skrevet

På sydenferie kunne sikkert jeg og brukt en slik... ingen som kjenner meg der uansett :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...