Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

...og lørdagen er jammen ikke verst den heller - selv om jeg er på nullpunktet i forhold til overskudd...noen hadde vondt i magen inatt fordi mammaen spiste tacopai i klubb :sjenert:

Idag har vi vært og tatt nye prøver og veid gullet, og vet dere hva?

:rope: Bilirubinprøven går NEDOVER!!!!!!!!!!!! Hurra hei og hopp så glad jeg er idag :danser: Så på tirsdag skal vi ned og ta en siste prøve og ha legesjekk før utskriving :strix: Endelig har det snudd!!

I tillegg har hun lagt godt på seg, fra 2756 gram på onsdag til 2972 gram idag :nigo: Jeg har nok mat :hoppe:

Noe jeg virkelig kjenner idag, melkespreng herfra til Kautokeino :daane: Kombinert med så og si ingen søvn endte ettermiddagen her med at jeg hakket tenner og skalv og hadde tidenes skallebank :overrasket: Heldigvis fikk jeg gitt henne på den ene siden, så den verste sprengen har gitt seg, men hodepinen er intakt enda - til tross for 2 paracet og en hvil...Satser på en bedre natt inatt :Nikke: Stakkar liten, tacopai skal mamma aldri spise igjen :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for billurubinen som er på vei tilbake! Vært en seig sak å bli kvitt for dere det!

Jeg er også nysgjerrig på hvilket navn dere endte opp med på frøkna...

Og ikke minst veldig nysgjerrig på hvordan hun ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for billurubinen som er på vei tilbake! Vært en seig sak å bli kvitt for dere det!

Jeg er også nysgjerrig på hvilket navn dere endte opp med på frøkna...

Og ikke minst veldig nysgjerrig på hvordan hun ser ut...

Ja det var langvarig dette, men det visst vi det ble siden vi ikke har samme blodtype...

Sender deg PM jeg, med navn og bilde ;) Har jeg ikke deg på Facebook altså?! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så godt å høre at dere snart er klare for utskriving!! :hoppe: Det må jo være utrolig deilig etter en slitsom periode! Håper natta har gått bra! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Ja, tette melkeganger er heeeelt grusomt! Håper du fikk løst dem opp!

Og natt ja - hva er egentlig det? Har allerede sovet to timers frokosthvil vi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken ;) Jeez så usexy en føler seg når en sitter i sofaen med håret til alle kanter, usminket og pumper seg :daane: Det er ihvertfall mykere nå, og feberen slapp taket igår kveld :tommelopp: Benytter sjansen til å fyke over huset full fart mens trollet sover :ler:

Når kommer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

hehe, det hørtes jo bare supersexy ut :fnise: Tror aldri man kan føle seg sexy når man sitter og pumper seg...

Jeg kommer i 7-tiden om det er greit? Hvis ikke så er jeg veeeeldig fleksibel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det en som synes pumping er sexy, og som blir helt :bond: bare jeg åpner lukene i ammebhen.. Stakkars, han er vel litt underernært på visse fronter.. :sjenert:

Står det ellers bra til med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det en som synes pumping er sexy, og som blir helt :bond: bare jeg åpner lukene i ammebhen.. Stakkars, han er vel litt underernært på visse fronter.. :sjenert:

Står det ellers bra til med dere? :)

:ler: de burde vel snart starte en klubb disse mennene våre, for de underernærte :fnise:

Joda, det går fint, men vi sliter med nettene :sukk: Hun virker ikke fornøyd med det jeg har å gi henne, og sovner ikke før rundt 4 - da har hun holdt det gående med spising og kaving og grining siden klokka 1 i allefall!! Jeg tenker jeg må prøve å gi henne litt tillegg før vi legger oss, så får jeg ihvertfall samlet opp litt melk til hun våkner igjen..sånn det er nå tømmer hun meg og er ikke mett virker det som, og da blir det ingen god natt for noen :filer: Jeg er ikke en sånn mamma som på død og liv skal amme for enhver pris, vi trenger å ha et liv utenom mating også, jeg blir dønn sliten av å holde det gående til 4-5 hver natt! Var det sånn i begynnelsen for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldene var/er slitsomme ja, men deres høres helt forferdelige ut. Skjønner godt at du ikke vil fortsette sånn for enhver pris! :Nikke: Vår rutine nå: morsmelk på flaske om kvelden, rett før leggetid, som nå vil si halv tolv-tolv. Da sover hun borti seks timer. Jeg våkner en gang i løpet av natta og pumper, for det er tross alt kjappere enn å amme, og vi våkner uansett ikke samtidig. Om natta har jeg altså mer melk, den får hun om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Fikk du meldingen min om å prøve kiropraktor...? Det hjalp ihvertfall oss :) Og er slettes ikke unormalt etter en fødsel. Hun er jo den beste så jeg hadde absolutt ringt så fort som mulig og fått en time til en sjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var langvarig dette, men det visst vi det ble siden vi ikke har samme blodtype...

Sender deg PM jeg, med navn og bilde ;) Har jeg ikke deg på Facebook altså?! :klo:

Nei vi er ikke facebook venner, ennå...

Jeg kan virkelig anbefale tillegg på flaske rett før dere skal ta natta. Trenger ikke være så mye - prøv med 30 ml, for å toppe det du har av melk selv. Skal se hun sovner god og mett og sover noen timer. E får litt mer på kvelden og sover alt fra 4-6 timer i strekk da. Noen triks må man kunne bruke for å få gode netter som foreldre også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du meldingen min om å prøve kiropraktor...? Det hjalp ihvertfall oss :) Og er slettes ikke unormalt etter en fødsel. Hun er jo den beste så jeg hadde absolutt ringt så fort som mulig og fått en time til en sjekk :)

Ja jeg fikk meldingen din, men glemte jo helt å svare før idag :klaske: Som sagt i mld så skal vi bestille kiro-time til henne, men kiropraktoren mente hun burde være passert 3 uker før vi kom med henne - noe hun er idag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...