Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

En måned med denne døgnrytmen?! :daane: Jeg kommer til å dø :ler: Egentlig er det fine greier, som kjære sier - vi har laget en tro kopi av oss selv :fnise: Det er bare det at jeg er en smule trøttere enn jeg var før............Jeg må lære meg å sove når hun sover :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

De har vel egentlig ikke skikkelig døgnrytme før tre måneder i verste fall? :klo: Så døgnrytmen blir litt rar i begynnelsen!

Og det er heeeeeeelt normalt at hun vil spise i ett om ettermiddagen og kvelden! Jeg hadde ikke gitt mme så tidlig - det kan gå ut over melkeproduksjonen din... For mange er det faktisk slik at de ikke gjør annet enn å amme hele kvelden, så vidt de har tid til å gå på do. Jeg hadde det nesten slik og jeg hadde altfor mye melk. Det er bare det at de tanker opp for natta :jepp:

Hun er så søt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin ticker du har fått deg! :rodmer:

Enig med Mazilla, kjempe fin ticker :Nikke:

Det var nesten litt vemodig å fjerne graviditetstickeren min....helt til jeg kom på at jeg kunne ha den her istedet :nigo: Imorgen er hun 2 uker allerede :daane: For 2 uker siden lå jeg med rier......*grøss* uff så glad jeg er ferdig med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel egentlig ikke skikkelig døgnrytme før tre måneder i verste fall? :klo: Så døgnrytmen blir litt rar i begynnelsen!

Og det er heeeeeeelt normalt at hun vil spise i ett om ettermiddagen og kvelden! Jeg hadde ikke gitt mme så tidlig - det kan gå ut over melkeproduksjonen din... For mange er det faktisk slik at de ikke gjør annet enn å amme hele kvelden, så vidt de har tid til å gå på do. Jeg hadde det nesten slik og jeg hadde altfor mye melk. Det er bare det at de tanker opp for natta :jepp:

Hun er så søt :rodmer:

Det er nesten så jeg lurer på om hun er mørkredd etter å ha ligget så mye i skarpt lys...hun blir kjempeurolg med en gang vi skrur av lyset :klo: Kan babyer være mørkredde?! Inatt har vært slitsom, så og si ingenting søvn, bare spising og sutring..en liten stund der savnet jeg sykepleierene på nyfødt :ler: Litt bedre nå, hun sovnet når det ble lysere ute, sånn i halv 6 tida :natti: Så etter noen timer søvn på morgenkvisten, en lang dusj og en stoooor kopp kaffe føler jeg meg sånn ca som et menneske igjen :tunge1:

Jeg ønsker meg for mye melk....her føler jeg det blir tomt på kvelden :vetikke:

Mmmm, hun er faktisk verdens søteste :rodmer: Veldig fornøyd med henne :Nikke: Som kjære sier; "det var det jeg sa, jeg lager bare vakre barn" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Her har han aldri likt å ha det mørkt så vi har hatt lys på i gangen og døra åpen :) Så jeg har alltid tenkt at han er mørkeredd (og det virker jo sånn siden han roer seg med en gang det er litt lys). Rart egentlig med tanke på hvor de bodde før de kom ut :fnise:

Og nettene kommer seg! Bare prøv og få godt med søvn på dagtid. Eller når hun sover rett og slett :) Barseltiden kan være veldig sånn - ikke forvent for mye av ting som skal gjøres etc.

Og du har melk, det er bare det at om ettermiddag og kveld så er produksjonen mer slunken slik at babyen får i seg mer fet melk til å klare seg lenger om natta (etterhvert). Og jo mer hun får die jo mer skal du produsere :) Gir du da mme så kan du ødelegge litt av produksjonen. Jeg sier ikke at det blir sånn, men det kan skje. Så lenge hun legger fint på seg er alt normalt :) Dessuten er hun så liten at det å spise effektivt har hun vel ikke lært seg enda? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også hun er mørkredd, siden hun roer seg bedre med lyset på...får skaffe oss et nattlys tror jeg, har vi døra åpen kommer vovvis også inn på soverommet :tunge1:

Blir spennende å se hvorav natta blir, mistenker henne for å lade batteriene til nattens våkentid ;) Ikveld har hun ligget ved puppen konstant, suger og sovner, suger og sovner :roll: Effektiv spising driver hun ikke med lenger enn 5 minutt om gangen...men det kan jeg ikke forvente heller så liten som hun er :hjerte: På sykehuset sa de det var kjempeflott om hun holdt 5 minutt om gangen, så da satser vi på det :jepp: Hun legger jo på seg, så jeg har visst nok mat!

Imorgen kl 12 skal vi inn og ta nye prøver, og kl 13.30 kommer helsesøster på hjemmebesøk :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Legger hun på seg har du nok mat! Og det hørtes ut som en veldig vanlig spiseteknikk hun holder på med :hjerte: Amming er søvndyssende for både mor og barn :rodmer:

Hjemmebesøk du! Det er kos det! :) Krysser fingrene for at prøvene er fine :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille troll sov i egen seng inatt :hoppendeglad:

Eldstemann fikk 6 på muntlig matte-eksamen idag :hoppendeglad:

Det er fredag og jeg er u-t-h-v-i-l-t for første gang på evigheter :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest D.O.A.

Så herlige nyheter! :hoppendeglad:

Men du, jeg er litt nysgjerrig på hvilket navn dere endte opp med jeg! :)

God helg Diddles! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige nyheter! :hoppendeglad:

Men du, jeg er litt nysgjerrig på hvilket navn dere endte opp med jeg! :)

God helg Diddles! :klemmer:

Sender deg en PM jeg :)

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...