Diddles Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2381 Del Skrevet 8. juni 2011 Sitter med henne i armene mine nå, nyter i fulle drag at jeg kan kose alt jeg vil...enn så lenge...imorgen er det tid for nye prøver, hun lå akkurat på lysgrensa idag etter et døgn i lys, så nå krysser vi det vi har for at verdiene har sunket til imorgen tidlig klokka 8 - ellers blir det et nytt døgn i lys Kjære har brukt halve permisjonen sin allerede, uten at vi har fått nytt så mye at vi har blitt foreldre sammen...så kryss det dere har jenter, jeg vil ha jenta utskrevet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2011 #2382 Del Skrevet 8. juni 2011 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2011 #2383 Del Skrevet 8. juni 2011 XXXXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. juni 2011 #2384 Del Skrevet 9. juni 2011 Her krysses alt som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2011 #2385 Del Skrevet 9. juni 2011 Håper prøvene i dag er helt fine og at dere får med dere den lille snuppa hjem på ordentlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2011 #2386 Del Skrevet 9. juni 2011 Krysser det som krysses kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2387 Del Skrevet 9. juni 2011 Vi er tilbake i lys Men jenta har ihvertfall lagt på seg 40 gram fra igår til idag, det er verdt å litt for!! Nå skal jeg ned og gi mat igjen...gleder meg vanvittig til denne gulsott-greia er over og vi kan begynne å nyte at vi har fått en liten en Nå går dagene i å savne, enten henne eller kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 9. juni 2011 #2388 Del Skrevet 9. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #2389 Del Skrevet 9. juni 2011 Håper dere blir utskrevet fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2390 Del Skrevet 9. juni 2011 Det håper jeg også Raggen, men vi har forskjellig blodtype - jeg har 0 og hun har A, og da kan det visstnok henge lenger i Typisk min flaks Beklager syting og klaging, men jeg er bare lei meg, det eneste jeg vil er å være sammen med knøtti og kjære her hjemme, og det får jeg ikke mer enn noen timer om gangen før det er tilbake på sykehuset! Jeg vet det kunne vært verre og alt det der de sier til meg på sykehuset, jeg er utrolig takknemlig for at jeg har ei frisk sterk jente, men dette går hardt utover humør, psyke og melkeproduksjon - samme hva de sier! Vi har fått så mange motstridende beskjeder også, igår foreksempel ble hun tatt utav at lyset selv om hun lå på lysgrensa etter et døgn i lys - fordi "de ligger aldri mer enn et døgn om gangen"...Det er jo ikke tilfelle får jeg vite idag, hun skulle ligget til idag hun, skulle ikke vært tatt utav lyset igår Jeg stusset over det igår når jeg fikk prøveresultatene, og ringte og spurte ekstra, men neida, verdiene kunne synke av seg selv, så hun skulle ikke i lys før ny prøve var tatt! Jævla utlendingsdoktor (sorry hvis jeg tråkker noen på tærne her, men hun kunne knapt snakke norsk og jeg fikk vite at hun har andre måter å vurdere ting på fordi hun ikke har gått i den samme skolen som norske leger......hadde prøvene blitt vurdert av en norsk lege, så hadde de lagt henne tilbake i lys igår!) Det svir i mamma-hjertet å legge henne fra seg på sykehuset gang på gang på gang........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #2391 Del Skrevet 9. juni 2011 :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. juni 2011 #2392 Del Skrevet 9. juni 2011 Skjønner at det er tøft, for man vil jo så gjerne bare ha den lille hos seg når hun først har kommet. Men tenk: nå er du blitt mamma, så du får prøve å bare nyyte akkurat de tankene når V er på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2011 #2393 Del Skrevet 9. juni 2011 Skjønner deg så godt jeg Jeg gjorde ikke stort annet enn å tute når vesla var på sykehuset, og Ælen var hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2011 #2394 Del Skrevet 9. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2011 #2395 Del Skrevet 10. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #2396 Del Skrevet 13. juni 2011 Stakkar forsømte bok Merker fokuset mitt er heeelt et annet sted enn her inne Dagene går, knøtti er allerede 12 dager gammel og har om 8 gram nådd fødselsvekta si igjen Melkeproduksjonen har vært litt av og på pga stress med frem og tilbake til sykehus, lysbehandling og blodprøver, men idag dryppet melka når jeg kom ut av dusjen Alt vi kan juble for Vi fikk knøtti med hjem på perm på fredag, da var bilirubin-prøven hennes på 198 (lysgrensa hennes er 300) noe som er det laveste hun har vært nede i! Snakk om å se lyst på det, vi var skikkelig optimistiske når vi kom ned igår for å ta nye prøver - det må da ha snudd nå?! Men neida, 4 timer etterpå får vi prøvesvaret - jenta har steget fra 198 til 286 på de to dagene hun har vært hjemme Så da har vi vært nede idag også for nye prøver, og nå regner vi med hun må i lys - igjen.........Klart det er lov å håpe at det har snudd, for hun har lagt godt på seg siden fredag, og det er jo et bra tegn - men jeg er redd for å håpe på for mye, da går jeg rett i kjelleren hvis/ når vi får beskjed om at hun må i lys! Nå ligger hun og sover i korga si, kjære lager middag og jeg har et tårn med klær som ber om å bli brettet Jeg har mye heller lyst å sitte og se på den vakre lille skapningen vi har laget Igår kveld våknet hun med noe som lignet et gledeshyl, helt fantastisk lyd var det iallefall Vi lo godt da, hun har så mange rare fakter, fornøyde flir og godlyder at vi blir helt tussete av å ha henne i hus Kroppen min henter seg fint inn igjen, så og si ingen vondter lenger, stingene gror fint og det er bare 4 kilo igjen før jeg er tilbake på vekta jeg var før jeg ble gravid Endelig får jeg belønningen for alle timene med trening for og dels underveis i graviditeten, det så jeg nemlig nada til under fødselen!! Magen er så og si helt flat igjen, om enn litt myk enda, men det skal jeg tåle OG jeg fikk fint på meg dongeribuksene mine etter 10 dager Keep it up sier bare jeg, kan gjerne gå ned mer enn jeg la på meg også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. juni 2011 #2397 Del Skrevet 13. juni 2011 Godt og høre at alt er bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. juni 2011 #2398 Del Skrevet 13. juni 2011 Godt å høre at alt står bra til til tross for litt lysbehandling og en masse prøver av frøkna. Håper dere kan nyte rolige dager hjemme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #2399 Del Skrevet 13. juni 2011 Prøvene idag var akkurat på lysgrensa, men de har økt grensa siden hun per def. er i uke 38 imorgen Derfor får vi ha henne hjemme til onsdag nå før nye prøver skal tas Nå håper vi kroppen hennes klarer å bekjempe dette her på egenhånd siden hun ikke har steget mer fra igår til idag Magen hennes er ihvertfall godt igang for å si det sånn Nå sover hun så søtt i kurven sin, så vi skal benke oss foran tv`en Jeg skal krølle meg godt opp i armkroken til kjære og bare nyte å være til Hun er et lite troll om nettene, akkurat som hun var når hun bodde inni magen så døgnrytmen min er fullstendig fucked up Her er nemlig ikke natten før sånn 3- halv 4 Frem til da er det spising, spising, spising og bleieskift til den store gullmedaljen Jeg mistenker kroppen min for å produsere minst melk på kvelden, så hun blir liksom aldri helt mett...Så ikveld skal vi prøve det de har gjort på sykehuset; "tanke henne opp" med MME rundt midnatt, for å se om hun sover sammenhengende frem til i 3-4 tiden...da har jeg produsert nok melk til at hun blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2011 #2400 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er vel sånn det pleier å være i begynnelsen Det går seg til etter ca en månde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå