Gjest D.O.A. Skrevet 1. juni 2011 #2361 Del Skrevet 1. juni 2011 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2011 #2362 Del Skrevet 1. juni 2011 Gratukerer så utrolig masse :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2011 #2363 Del Skrevet 1. juni 2011 Gratulerer så mye med den nye verdensborgeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2011 #2364 Del Skrevet 3. juni 2011 Håper det går bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. juni 2011 #2365 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Gratulerer med lille prinsessa Hun var nydelig, Pysepusen sendte meg bilde Klem Endret 3. juni 2011 av Jekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2366 Del Skrevet 4. juni 2011 Heisann jenter Innom en snartur her og blir helt rørt av fine hilsener Vi er hjemme på perm idag, knøtti har gulsott og må nok ligge i lys litt mer enn vi hadde trodd! Men det er nyyyyyyyydelig å være hjemom etter nesten en uke på sykehus Det er et prakteksemplar av en baby, sover og spiser - og er bare alldeles til å sluke hel, så søt som hun er Ammingen går over all forventning, og inatt kom melka for fullt, så det siste døgnet har hun lagt på seg 50 gram Sånn liker de på nyfødt-avdelingen Kommer tilbake med mer etterhvert, nå skal jeg bare kose meg glugg sammen med kjære til jeg må tilbake på sykehuset ikveld for mer prøver og antagelig legge knøtti i lys frem til mandag... Tudelu go`inger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #2367 Del Skrevet 4. juni 2011 Så herlig å høre at alt er bra med dere Håper tiden på sykehuset går fortfortfort, og at dere blir kvitt gulsotten kvikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juni 2011 #2368 Del Skrevet 4. juni 2011 Sååå nydelige bilder av henne Og du ser jo bare SÅ fresh ut etter å ha vært igjennom en lang fødsel Hvordan får du det til? Gulsott er noe dritt, men heldigvis går det over Lillemoren vår måtte også ligge i kasse og jeg syns det var helt forferdelig at hun måtte ligge inni der istedet for sammen med meg Kos dere så masse med perm i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2369 Del Skrevet 4. juni 2011 Så herlig å høre at alt er bra med dere Håper tiden på sykehuset går fortfortfort, og at dere blir kvitt gulsotten kvikt! Ja det håper vi også, vi lengter oss syke etter å være familie igjen Men idag koser vi oss masse masse, og kjære er så utrolig stolt og fin at jeg må litt for det også! Sååå nydelige bilder av henne Og du ser jo bare SÅ fresh ut etter å ha vært igjennom en lang fødsel Hvordan får du det til? Gulsott er noe dritt, men heldigvis går det over Lillemoren vår måtte også ligge i kasse og jeg syns det var helt forferdelig at hun måtte ligge inni der istedet for sammen med meg Kos dere så masse med perm i dag Ja sant hun er fin? Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker Hehe, jeg ble overrasket selv når jeg så bildene, for jeg trodde virkelig jeg skulle se helt gåen ut etter en helt forferdelig hard fødsel Sikkert lykken over å være ferdig som ga meg en piff Krysser alt jeg har for at prøvene ikveld har flatet ut, men jeg tviler på det...for sikkerhetsskyld har jeg lagt henne til å sove ved vinduet sånn at hun får sol på seg Jordmor sa det var lurt å gjøre, så da prøver vi det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2370 Del Skrevet 4. juni 2011 ...og jeg har tatt av 10 kilo allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2011 #2371 Del Skrevet 4. juni 2011 Så utrolig nydelig hun er! (jeg har (nesten) fb-stalket deg siden fødselen i håp om å få et glimt og to ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. juni 2011 #2372 Del Skrevet 4. juni 2011 ...og jeg har tatt av 10 kilo allerede Er det ikke gøy? Bare å fortsette med masse amming så skal du se at det RASER av! haha, i høst gikk jeg jo ned i vekt selv om jeg spiste 200 g sjokolade til dagen Det var tider det Kos dere masse som familie de timene dere har så krysser jeg fingrene for at dere snart får reise hjem for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #2373 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Gleder meg til mere oppdatering (NÅ ble jeg baby-syk... fisj og fisj) Endret 4. juni 2011 av Ms. Raggsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2011 #2374 Del Skrevet 4. juni 2011 Så herlig skjønn og bitteliten! Håper dere snart får komme hjem på "ordentlig"! Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. juni 2011 #2375 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har fått bilde av ei bittelita tulle som er på vei hjem med mammaen og pappaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juni 2011 #2376 Del Skrevet 5. juni 2011 Yeey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. juni 2011 #2377 Del Skrevet 6. juni 2011 Vil tro det blir godt å komme seg hjem etter en ukes tid på sykehuset! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #2378 Del Skrevet 6. juni 2011 Lykkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juni 2011 #2379 Del Skrevet 8. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2011 #2380 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan går det med lille snupp? Så på FB at dere måtte ha henne i lys igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå