Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerte: Gratulerer med lille prinsessa :hjerte: Hun var nydelig, Pysepusen sendte meg bilde :babyjente:

Klem :strix:

Endret av Jekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :vinke: Innom en snartur her og blir helt rørt av fine hilsener :rodmer:

Vi er hjemme på perm idag, knøtti har gulsott og må nok ligge i lys litt mer enn vi hadde trodd! Men det er nyyyyyyyydelig å være hjemom etter nesten en uke på sykehus :strix:

Det er et prakteksemplar av en baby, sover og spiser - og er bare alldeles til å sluke hel, så søt som hun er :hjerte: Ammingen går over all forventning, og inatt kom melka for fullt, så det siste døgnet har hun lagt på seg 50 gram :tommelopp: Sånn liker de på nyfødt-avdelingen ;)

Kommer tilbake med mer etterhvert, nå skal jeg bare kose meg glugg sammen med kjære til jeg må tilbake på sykehuset ikveld for mer prøver og antagelig legge knøtti i lys frem til mandag...

Tudelu go`inger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Så herlig å høre at alt er bra med dere :klemmer: Håper tiden på sykehuset går fortfortfort, og at dere blir kvitt gulsotten kvikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå nydelige bilder av henne :rodmer:

Og du ser jo bare SÅ fresh ut etter å ha vært igjennom en lang fødsel :daane: Hvordan får du det til? :bond:

Gulsott er noe dritt, men heldigvis går det over :) Lillemoren vår måtte også ligge i kasse og jeg syns det var helt forferdelig at hun måtte ligge inni der istedet for sammen med meg :fnise:

Kos dere så masse med perm i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at alt er bra med dere :klemmer: Håper tiden på sykehuset går fortfortfort, og at dere blir kvitt gulsotten kvikt!

Ja det håper vi også, vi lengter oss syke etter å være familie igjen :sjenert: Men idag koser vi oss masse masse, og kjære er så utrolig stolt og fin at jeg må :grine: litt for det også!

Sååå nydelige bilder av henne :rodmer:

Og du ser jo bare SÅ fresh ut etter å ha vært igjennom en lang fødsel :daane: Hvordan får du det til? :bond:

Gulsott er noe dritt, men heldigvis går det over :) Lillemoren vår måtte også ligge i kasse og jeg syns det var helt forferdelig at hun måtte ligge inni der istedet for sammen med meg :fnise:

Kos dere så masse med perm i dag :klemmer:

Ja sant hun er fin? Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker :rodmer: Hehe, jeg ble overrasket selv når jeg så bildene, for jeg trodde virkelig jeg skulle se helt gåen ut etter en helt forferdelig hard fødsel :sjenert: Sikkert lykken over å være ferdig som ga meg en piff :fnise:

Krysser alt jeg har for at prøvene ikveld har flatet ut, men jeg tviler på det...for sikkerhetsskyld har jeg lagt henne til å sove ved vinduet sånn at hun får sol på seg :fnise: Jordmor sa det var lurt å gjøre, så da prøver vi det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig nydelig hun er! :rodmer: (jeg har (nesten) fb-stalket deg siden fødselen i håp om å få et glimt og to :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

...og jeg har tatt av 10 kilo allerede :daane:

Er det ikke gøy? :nigo: Bare å fortsette med masse amming så skal du se at det RASER av! :hoppe: haha, i høst gikk jeg jo ned i vekt selv om jeg spiste 200 g sjokolade til dagen :tunge1: Det var tider det :ler:

Kos dere masse som familie de timene dere har så krysser jeg fingrene for at dere snart får reise hjem for godt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Gleder meg til mere oppdatering :jepp:

(NÅ ble jeg baby-syk... fisj og fisj)

Endret av Ms. Raggsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig skjønn og bitteliten! :rodmer: Håper dere snart får komme hjem på "ordentlig"! Gratulerer igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro det blir godt å komme seg hjem etter en ukes tid på sykehuset!

Kos dere masse!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...