Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Måtte sende melding til søstera til Diddles for å spørre :fnise: Ikke det at man blir utålmodig :sjenert:

For ca. to timer siden var det fire cm åpning og tette rier :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min lengde på fødsel dette. Håper du slipper å vente så veldig mye lenger før Knøtti kommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Fikk melding av Diddles for ikke så lenge siden! Hun har hatt veldig vondt, men hadde nå fått epidural :) Hadde da seks cm åpning :) Etter epiduralen hadde ting roet seg, men nå fikk hun drypp og håååpte at noe skjedde før vaktskifte 22:30 fordi jordmoren nå var så kjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, føler med Diddles nå.. Håper knøtti enten er ute allerede, eller rett rundt hjørnet! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Enig med deg Mazilla! Jaja, da legger jeg meg og håper jeg kan komme med godnyheter i morgen tidlig :nigo: Heldigvis så er vi da oppe rundt 5-6 :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

:hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Klokka 05:25 kom lillejenta til verden! :rodmer: 2752 g og 46 cm :hjerte: Masse mørkt hår og mørke øyne og veldig kvikk :hjerter:

Det tok litt tid (som vi alle vet) og hun ble til slutt forløst med sugekopp. Men alt er fint med alle, de er bare litt trette og gleder seg til å sove litt :)

Gratulerer så mye vennen min! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:grine: :grine: :strix::hjerte::strix::grine: :grine:

Gratulerer så mye med lillejenta Diddles!!!

Håper det går bra med dere alle og at dere får hvile litt etter strabasene!! :klemmer:

:grine: :grine: :strix::hjerte::strix::grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Gratulerer så mye med lillejenta Diddles :hjerte:

kos dere masse og nyt de første dagene sammen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...