Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Du er jo kjempeflott! :jepp: Tenker du kommer til å savne gravidkroppen din littegranne også jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er et hormontroll idag, og føler meg deretter :fnise: Men takk for at du sier fine ting til meg, jeg trenger visst sånn idag :klemmer: For første gang siden jeg ble gravid endte påkledningen i tårer idag! Stakkar kjære, han tørket en tåre han også for han syntes det var så vondt å se meg sånn - helt oppløst i tårer på gulvet på badet :grine: Mulig jeg kommer til å savne magen min når jeg har fått det hele litt på avstand, og hadde det ikke vært for de x antall literene med vann jeg driver og lagrer i kroppen min så hadde jeg syns at livet som gravid er underbart :Nikke: Men vann i kroppen er bare v-o-n-d-t!

Jaja, som sagt - kun 40 dager igjen til termin :nigo: Vi har vært på beina i hele dag, shop til you drop til alle andre i familien enn meg :fnise: Halv pris på WOW var jo mekka for snuppa vår, så hun fikk en diger pose med klær for 500 kr :tommelopp: mens kjære fikk kjøpt seg el-gitar (:overrasket:) og ny Dieselbukse - strålende fornøyd begge to :fnise: Jeg sparer shoppingen til etter fødselen nå tror jeg, trenger vel noe nytt når magen forsvinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke gøy å være hormonell altså. :kose: Been there, done that liksom. :fnise:

Jeg synes det er kjempefint å spare shoppingen til etter at vi har krympet litt jeg. Da skal jeg storshoppe uten dårlig samvittighet. MINST tre par med høye hæler og fine og tynne t-skjorter og topper. Gleder meg til å fornye garderoben! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utsatte også shoppinga med planer om å ta det igjen etter fødselen, mens nå venter jeg på at kroppen kanskje skal forandre seg mer, så det har foreløpig ikke blitt noe shopping på meg. Ikke har jeg tid eller overskudd heller.. :rolleyes: Når jeg har med S kan jeg jo ikke prøve klær, og når han godeste har fri vil jeg heller tilbringe tid med han og S ;) Men men, det kan godt være det funker for dere, så jeg skal ikke være helt gledesdreper her.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke gøy å være hormonell altså. :kose: Been there, done that liksom. :fnise:

Jeg synes det er kjempefint å spare shoppingen til etter at vi har krympet litt jeg. Da skal jeg storshoppe uten dårlig samvittighet. MINST tre par med høye hæler og fine og tynne t-skjorter og topper. Gleder meg til å fornye garderoben! :tommelsmil:

Satser på det er over nå, føler meg ihvertfall mer som meg selv nå enn tidligere idag :sjenert: Prøver virkelig å ta meg sammen også, men det toppa seg helt når jeg ikke fikk på meg andre sko enn joggiser :roll: Joggiser som er så fint, passer til alt liksom...NOT!! :fnise:

Satser på litt shopping etter knøtti er ute ja, men regner ikke med at jeg smetter rett inn i samme str som før jeg ble gravid..så heldig er garantert ikke denne jenta :tunge1: Men når jeg har nådd målet mitt (med hjelp av hard jobbing med kosthold og trening) har kjære lovt meg at jeg skal få dra på shopping med hans kort mens han er hjemme med babyen :nigo:

Jeg utsatte også shoppinga med planer om å ta det igjen etter fødselen, mens nå venter jeg på at kroppen kanskje skal forandre seg mer, så det har foreløpig ikke blitt noe shopping på meg. Ikke har jeg tid eller overskudd heller.. :rolleyes: Når jeg har med S kan jeg jo ikke prøve klær, og når han godeste har fri vil jeg heller tilbringe tid med han og S ;) Men men, det kan godt være det funker for dere, så jeg skal ikke være helt gledesdreper her.. :fnise:

Hehe, er redd for at det blir sånn her også, men drømme kan man gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hallo søte gravide venn! :klemmer:

Med et lite forbehold om at lillegutt blir i bedre form - vil du komme til oss på tirsdag? LItt kaos her i dag og i morgen ser du :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det vil jeg :nigo: Men vi kan vente til kaoset er over også altså, jeg går jo her og vralter noen uker til uten å ha noe spesielt å ta meg til :ler:

Flytting på gang har jeg skjønt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte sterkt en stund her inatt å sage av meg den venstre armen (som dovner bort og verker noe helt forferdelig, spesielt om nettene) men kom frem til at jeg sikkert hadde angret når jeg satt der med 1 arm og 1 baby :fnise: Så armen er fortsatt på, men jeg hater den :kjefte: Mamma sier jeg sikkert har fått det samme hun har, det er visst vanlig å få for gravide og middelaldrende (jeg satser på hun mente jeg stiller i den første gruppa :ler:) noe som heter Carpal-tunell syndrom :vetikke: For gravide går det visstnok bort etter fødselen, for andre må det opereres :haar: Får høre med legen imorgen, vondt er det iallefall :snurt: Føyer det bare på den mer eller mindre omfattende listen over vondter jeg synes er unødvendige å ha selv om jeg er gravid :fnise:

Har ingen store planer for dagen idag, må få tak i gardinstenger og et sett til med gardiner til knøtti sitt rom, også har jeg lyst å sy sengehimmel i samme farge som gardinene, men jeg vet ikke om hendene mine er enige :sjenert: De vil nemlig ikke samarbeide what-so-ever :snurt: Prøvte å skru korken på tannkremtuben av og på selv i dagmorges, mission impossible :ler: Kjære sa vi må bytte til tannkrem med sånn lokk du bare klikker igjen...sikkert lurt :fnise: Jaja, om det ikke blir sengehimmel sydd by Diddles, så kan jeg jo alltids kjøpe en - det dukker alltid opp noe på min shoppe-vei :ler: Men først skal jeg vente å se om kjære kommer hjem snart, han er på sin første kiropraktortime idag pga ryggen, så er litt spent på hvordan det blir :kose: Holdt på å le oss ihjel i helga, vi ser ut som vi er 80 år gamle begge to når vi prøver å komme oss utav sofaen og senga :hoho: Velkommen til min verden sa jeg når han klaget sin arme nød over vondt i ryggen...skikkelig god trøst i meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk skal ikke få lov å klage til sine gravide koner :ler:

Tipper at mannfolka hadde dødd av å være gravid i bare en uke jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de hadde dødd hvis de måtte ammet også.. Han godeste har ihvertfall klagd et par ganger når S har sugd på lillefingeren hans, fordi hun suger så hardt.. :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpal tunell er veldig vanlig som gravid ja. :Nikke: Huff, kan tenke meg det er noe dritt. :kose:

Her klager mannen på at han er så trøtt. Fordi han våknet én gang i natt liksom. Da blir jeg litt :rasende: og får lyst til å denge ham litt. :fnise: Velkommen til mine siste 9 måneder liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk skal ikke få lov å klage til sine gravide koner :ler:

Tipper at mannfolka hadde dødd av å være gravid i bare en uke jeg :fnise:

:ler: det er helt sant!!

Nå har jeg en veldig snill mann da, han er så forståelsesfull at det avogtil blir litt mye :rodmer: Litegrann skal han få lov å klage ;)

Tipper de hadde dødd hvis de måtte ammet også.. Han godeste har ihvertfall klagd et par ganger når S har sugd på lillefingeren hans, fordi hun suger så hardt.. :daane::ler:

:hoho:

Har du det bra? :hjerte:

Etter forholdene ja, ganske bra :klemmer: Litt sånn hard på sytingen og klagingen for tida, men det er bedre å ta det ut her enn til mannen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom mannen hjem fra kiropraktortimen, med betennelse i korsryggen og bekkenproblemer - typiske kontorjobbproblemer m.a.o...Kiropraktoren hadde sagt til han at nå vet han en brøkdel av hvor mye vondt jeg har :ler: Haha, ikke mye medlidenhet å få der i gården heller, det straffer seg å gå til min kvinnelige kiropraktor :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: DDukc liker dette!

Altså ikke at han har vondt da, men at han fikk høre at det bare er en brøkdel av gravidvondter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Men for han så tror jeg dette her er vondt nok, betennelse i ryggen er jo faktisk helt forferdelig vondt (det igjen hadde hun sammenlignet med betennelsen jeg gikk/ går med i skulderen - bare for sikkerhetsskyld :ler:) så jeg synes litt synd på han også :sjenert: Jeg tenker det er en vinn-vinn situasjon for meg dette her; han forstår enda bedre, ergo får jeg enda bedre omsorg - hvis det er mulig da :daane: Jeg må ha gjort ett eller annet bra i livet mitt som har fortjent dette her, jeg er bare ikke sikker på hva :fnise:

Han er så søt, nå driver han og planlegger gave til meg når jeg har født :rodmer: Finingen min :hjerte: Jeg har altså ingen forventninger om sånt, tenker han allerede har gitt meg verdens fineste gave uansett, og det har jeg sagt til han...når vi møttes sa han nemlig at han ikke ville ha flere barn, og da mener jeg det; han var totalt låst!! Så det at han forandret mening, og har engasjert seg så mye som han har i graviditeten er gull verdt for meg :strix:

Når det er sagt så tar jeg selvsagt imot en gave pakket inn i papir også da :ler: Skal ikke drive å nekte han å gi meg noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffer og skap på kjøkken er ryddet og vasket :nigo: Herlig å vite det er gjort, siden det trengtes! Nå gjenstår skapene i gangen :spy: Har ikke lyst å åpne det ene engang, det er vanvittig mye skrot inni der :daane: Men det bør tas før vi skal på søppelplassen til neste helg, sånn at vi får det vekk...det meste kan sikkert kastes inni der :fnise: Skjønner ikke hvorfor vi driver og tar vare på alt mulig :klaske: Det ender jo bare med at vi kaster det likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skap i gangen burde vært ryddet her i heimen også.

Skriv gjerne noen ord om hvordan du motiverte deg til å starte på det prosjektet - for jeg sliter veldig med den motivasjonen...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenskapene gjorde seg egentlig av seg selv; jeg begynte med å rydde skuffen med sleiver osv, og så ballet det på seg :fnise: Det ene skapet i gangen er fortsatt rotete...selvsagt det verste :roll: Det kommer en dag imorgen også :fnise:

Belønning for well done rydding; Kellog`s Spesial K med ferske jordbær og hakka mandler *yummie* :sikle: Hadde det ikke vært for at knøtti opptar all plass i magen hadde jeg forspist meg :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...