Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

17. mai feiring er ikke det vi driver mest med her i huset :fnise: Men vi karret oss utav senga idagmorges for å se lillesnupp gå i tog med klassen for første gang, de pleier å reise til hjemstedet til mammaen, men ikke i år :tommelopp: Så når vi hadde fått med oss det gikk (eller kjørte heter det vel :fnise:) vi hjem og la oss igjen :sovne: Jeg sover ikke så godt om nettene, men formiddagen egner seg derimot veldig bra å sove på ;) Ellers har vi bare sløvet, gått en liten tur med vovvis, kjære har spilt litt gitar og klappet meg på magen hver gang jeg har sneket meg bort for å gi en klem :hjerte: Vi kom akkurat for sent til å se eldstemann i russetoget fordi vi fant ikke parkering og toget tydeligvis startet tidligere enn kl. 17 slik de sa på radioen :grine: Gjett om noen fikk dårlig samvittighet......De var akkurat gått forbi når vi stilte oss opp rett før der toget skulle slutte, 5 minutter over 5 :overrasket: Enten har jeg hørt feil, eller så har radiomannen blingset på klokkeslettene :kjefte: Jaja...han hadde vel ikke sett oss likevel :roll: Han skal feire videre med kompisene ikveld og vi skal lage oss god middag; baconsurret indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter :sikle: Jeg har skikkelig masse kynnere og murringer idag, egner meg best til å slappe av...sånn går nå dagene :fnise: Hadde bestemt meg for å støvsuge, men nå hører jeg mannen har begynt i stedet :sjenert: Han er litt redd jeg skal føde for tidlig :ler: Nå begynner det jo etterhvert å bli trygt for knøtti å komme ut, 34 uker idag :strix: På lørdag er jeg offisielt høygravid :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig dere ikke rakk russetoget...

Men høres ut som dere ellers hadde en fin nasjonaldag!

Kos deg i kveld - og ikke noe støvsuging! Det får mannen ta seg av!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så herlig deres 17. mai hørtes ut da! :) Men kjipt å miste eldstemanns tog... jeg reagerte på det da vi kom hjem kvart over fem at det var så mye rudd rundt huset - de skulle jo gått i tog :sjenert:

Men du - den vondten din. Slik fikk jeg også etterhvert. Det er normalt at bekkenet blir verre jo lenger ut i svangerskapet du kommer, og at vondtene kommer på nye steder. Og at du får vondt i symfysen nå er ihvertfall helt normalt. Dritt, men normalt. Bare TA DET MED RO SÅ SLIPPER DU Å HA MYE VONDT ETTER FØDSELEN!!! Hilsen strenge meg :fnise: Det er ikke noe gøy om ikke bekkenløsningen forsvinner etterpå altså. At du tar det med ro nå forebygger også eventuelle vondter etterpå. Dagens lille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russegutten og kjæresten hans var småskuffa selv, syntes russetoget var altfor kort!! Jeg er skikkelig lei meg for at vi gikk glipp av det, såg henne da, men ikke han :sukk: Nå mente han det var ikke noe tap, for han gikk bare der likevel...men jeg ville jo så gjerne ha bilde av han i toget!!

Vondter ja, søs sa også at symfysevondt er vanlig nå...liker det ikke fordetom :gjeiper: Mulig vi må treffes sånn at jeg kan få det strenge inn med teskje :lur::fnise:

Kafèdeit en dag i nærmeste fremtid???

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kafédeit... hm... hva med besøk i ny-leiligheten mandag eller tirsdag? Må bruke mannens fridager til lesing og orker ikke kafé med det lille krapylet mitt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del, er med på alt som er utenfor disse veggene her hjemme :fnise: Litt lei av mitt eget selskap til tider :tunge1: Nå for nettopp mannen på spille-øvelse, og eldstemann på fotballtrening...hvem er hjemme? Jeg! *hurra* :ironi: Prøver å få med meg noen å bade litt, i basseng vel og merke, men utrolig nok er unnskyldningen at de ikke vil ikle seg badetøy - hallo, de skal bade sammen med en babyhvalross, hvem tror de at folk kommer til å se på isåfal?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

haha, kunne badet sammen med deg jeg! :fnise:

Kan vi snakkes da hvilken dag det blir? Tror ikke vi har noen planer altså, men det er akkurat som om jeg mener vi skal noe også - må vente til mannen kommer og forteller meg :ler:

Kos deg hjemme :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og prøver å lage uro til knøtti, men fingrene mine sovner bare og hendene verker som besatt :klo: hvorfor gjør de det når jeg bruker de til noe?! Skjønner at de dovner bort når jeg sover, men dette skjønner jeg ikke...uff, jeg er helt ubrukelig :roll: Lurer på hva jeg faktisk kan gjøre...

Imorgen skal jeg en liten tur innom gullungene på jobb :hjerte: Lese kan jeg gjøre enda, ikke verst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Leser du noe morsomt da, mens du ikke får gjort noe annet mener jeg... :ler: Håper du får en fin torsdag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din er visst ute etter å gi deg full pakke med plager for tida. Godt det ikke er lenge igjen! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå settes visst nådestøtet inn - hurra :ironi: Har hatt en heavy natt med en haug med kynnere og vonde murringer i korsryggen, det roet seg jo selvsagt må morgenkvisten når jeg skulle ringe legen! Ned til legen må jeg uansett for ny sjekk ang UVI, så vi får se hva de sier..Det er mulig det er UVI`en som gir kynnere og murringer, satser på det, siden det enda er liiiitegrann tidlig å komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa kan godt holde seg inne et par uker til ja! Uke 37 er fin tid :jepp:

Lykke til hos legen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen UVI, så da er det vel modning da tenker jeg :klo::vetikke: Har legetime på tirsdag, så jeg får vel en skikkelig sjekk da, nå fikk jeg bare svar på prøven fordi det var travelt der nede!

Prøvde å lese meg litt opp igår om de murringene, men de kunne bety alt fra ingenting til tidlige tegn på fødsel, så jeg ble ikke så mye klokere :fnise: Tok ikke sjansen på å dra på jobb idag da siden natta var såpass, trenger liksom ikke utfordre sjebnen heller :ler: Men en tur med vovvis kommer jeg ikke utenom, så den tar jeg nå sånn at jeg kan hvile litt før snuppa skal hentes på skolen kl. 14 :nigo: Igår var det nemlig rett på sofaen etter turen og der ble jeg :overrasket: så da er det sikkert lurt å legge det inn i "skjemaet" idag også :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du å ta det med ro nå :fy_fy:

Uke 34 er altfor tidlig å komme :)

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet du er høygravid når.....

Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra....

Samboeren din knyter skolissene dine....

En først har bøyd seg ned for å plukke opp noe fra gulvet og sjekker om det er annet som å gjøres når en allikevel er der nede -før en reiser seg opp igjen.....

Man står opp om natta for å tisse, men når man først har satt seg på doskåla så vurderer man å bare sove videre der for det er jo bare 15 minutter til du skal dit på nytt ....

Det som befinner seg nedenfor lårhøyde blir ukjent terreng, og samboers problem...

Det å snu seg i senga om natta blir en fem-minutters lang operasjon...

Godteskåla får prioritet foran middagen...

Det kjennes ut som om babyen prøver å dytte ut slimproppen og grave seg ut hver gang du setter deg...

Magen er blitt et stødig, og veldig praktisk bord...

Ett ærend om dagen gjør at dagen er fullbooket...

Du må sjekke at ruten fra senga til toalettet er ryddet før du legger deg, slik at når du labber ut for å tisse om natta med øynene såvidt oppe, så er det bare å gå den faste ruta uten å snuble i noe...

Nå du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner...

Man forbanner den tufsen som fant ut at urinprøveglass skal være så himla små iforhold til magen man ikke klarer å se nedenfor....

Man må bruke føne/hårtørker for å tørke seg på beina etter en dusj, fordi det er altfor vanskelig å bøye seg ned....

Du stiller deg med beina en meter fra hverandre for å forberede deg på å bøye deg ned...

Du hele tiden går og planlegger hva neste måltid skal bli...

Man gråter fordi man faktisk ikke har noe å ha på seg...

Du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil, og du ikke lenger ser tærne dine....

Man føler man har løpt 10 km etter å ha gått opp en trapp...

Man må tisse igjen så fort man har reist seg fra do og trodde man var ferdig....

De høyhelte skoene blir stående bak de fornuftige "kjerringskoa" i gangen...

Alt blir tungt...

Man tar av seg toppen om kvelden og oppdager at den har masse interessante flekker på, som man tydeligvis har gått med hele dagen uten å være klar over det...

Når livslang lærdom om hvilken vei strømpebuksa skal på må forkastes, og man sitter der med to sømmer foran...

Du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen...

Du legger på deg 2 kilo på en uke og sier ja,ja..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Boots apotek idag og ble tipset om en ny og genial tutteflaske, legger linken her så husker jeg den........kanskje :fnise:Medela Calma

Ellers har dagen gått i shopping, eller forsøk på sådan :sjenert: Har ikke helt den store formen om dagen, så det går s-e-n-t *sneglesmiley* Fikk nå omsider tak i det meste jeg skulle, men matvarer må jeg ha med meg kjære for å få tak i, jeg klarer det ikke alene lenger :overrasket: Når det gjør vondt å trø inn clutchen for å starte bilen, så sier det litt om hvor bra stand symfyse og bekken er i om dagene :grine: Satser på en bedre dag imorgen :Nikke: Hendene mine er et eget kapittel, kan ikke forstå at det er "normalt" at det verker så mye som dette bare fordi jeg har vann i kroppen :klo: Syt og klag :fnise: Nå går jeg og legger meg på sofaen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: offisielt høygravid, full i vann og stor som et hus...

:fnise: ja, jeg har sett bedre ut enn jeg gjør nå! Traff en bekjent idag som reagerte litt sånn; heeeeei.....OJ!!! :overrasket: Skal si det gjorde underverker for selvtilliten :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...