Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner virkelig ikke hvordan det skal bli plass til enda litt mer baby inni magen min :daane: Føler meg...stappa :gjeiper: :fnise: Satt akkurat å tenkte på hvordan det må være å være gravid med tvillinger :daane: Eller enda verre; trillinger :skratte:

Nå tar jeg natten, imorgen formiddag er det pilates på programmet, før jeg skal få låne minste tantegullet mens søs er hos frisøren :strix: Which reminds me, der burde jeg også vært *kremt* ser ut som et lite troll på hodet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen trening, og ingen barnevakt heller :sukk: Men istedet får jeg treffe de herlige kollegaene mine, for jeg ble all of a sudden invitert på ped.lederdag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og så skal jeg på svømming ikveld - skumringstimen :hjerte: Rolig musikk, tente talgelys, ingenting bråk, bare plasking i basseng :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: jeg tror ikke på deg!!

De ringte fra jobb akkurat i det jeg skulle sette meg i bilen, møtet var utsatt til kl. 10 - m.a.o jeg kunne holdt stand i senga en hel time lenger enn jeg gjorde :trist: Alle minutter på øyet teller når du sover max 40 minutter sammenhengende...om det er trøst å hente hos kjære? Ja hvis "det blir verre før det blir bedre" teller :ler: Jaja, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe - nå rakk jeg både kaffe og surfing på nett før jeg må gå :nigo: Henta pakken min fra BliVakker fikk jeg også gjort, nå gleder jeg meg ekstra mye til dusjen ikveld; jeg elsker Redken sjampoen min :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk med helg :daane: Da er minien i familien døpt, og jeg må si han oppførte seg alldeles eksemplarisk!! Jeg har altså bestilt en så eksemplarisk unge til meg selv også :fnise ...selv om jeg har mine tvil på at den galningen jeg har i magen noensinne har tenkt å bli sånn :ler: Magen vokser i rakettfart om dagene, igår i kirka ble jeg omtrent attraksjon en stund :hoho: Tror det gjør noe med folk å se høygravide, for de ser på meg og smiler litt alla :rodmer: - tilogmed fremmede smiler og sier hei og så fin du er :overrasket: Kjekt det da, for nå begynner jeg etterhvert å føle meg rimelig diger!!! Suger til meg alle komplimenter jeg får!

Etter dåp igår gikk vi på kino, Fast & Furious 5 - faktisk veldig bra!! Action i bøtter og spann, sånn liker vi :jepp: Det er rart å tenke på at det muligens var siste gang på en god stund vi var på kino :sjenert: Om 3 uker er hun ferdig ruget og kan få lov å komme ut når hun måtte ønske det...hjelp :bond:

Jeg skal bestille modningsakupunktur til uke 37, og hun jeg skal gå til har statistikk på at alle føder innen termin, de fleste etter 1-2 behandlinger :overrasket: Kun 1 gang har noen gått over termin - og da bare 2 dager!! Effektiv dame med andre ord, eller effektive nåler kanskje :ler: Grugleder meg.....det begynner å gå skremmende fort, selv om dagene på en måte er lange :Nikke:

Nå skal jeg en tur på Barnas Hus og få tak i vognbag og babycall, da er det bare madrass til seng og vugge vi mangler tror jeg :klo: Må visst sjekke lista, men av de tingene vi må ha i hus til hun kommer mener jeg bare det er det vi mangler! Ellers har jeg sagt til de som har spurt av vi ønsker oss mer leker og utstyr enn klær til hun blir født..de vokser jo så fort utav det, og vi har jo en del klær for å si det mildt :sjenert: Greit å få brukt det som allerede ligger klar også!

Imorgen blir en rolig dag, ekstra fridag som kjære kaller det :ler: Vi skal opp og se barnetoget eneste, for snuppa reiser ikke bort likevel, så da benytter vi sjansen :nigo: Første gang hun skal gå i tog med klassen, det blir nok litt stas! Eldstemann skal også gå i tog - russetog :daane: Det må vi også se, selv om det ikke pleier å være noen opplevelse akkurat, så er det noe med det når vi har russ selv...Inatt er det full fest på russen, han ligger fortsatt til sengs, for å lade opp :ler:

Nei, off I go :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bag til vogna og babycall er på plass :nigo: Har for sikkerhetsskyld montert vogna med bagen på, og satt babycallen til lading allerede :fnise: Klarer ikke la være...Liker babycallen altså, en hendig liten sak; NeoNate - ser ut som en bitteliten mobiltelefon :tommelopp: Og så er det lite stråling fra den, og det er jo litt viktig siden hun faktisk skal ha den oppi vogna :jepp: Vi liker tilbud, frem t.o.m idag koster den 1099 kr istedet for 1399 kr :) Penger spart er penger tjent :fnise: Vognbagen kostet også 500 kr mindre enn vi hadde regnet med, så idag har jeg spart masse penger :ler:

Nå venter vovvis på å få gå turen sin før jeg skal lage pannekaker til middag :sikle:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oo, det må jeg også få sagt; kjøpte regntrekk og myggnett på Barnas Hus til svimlende pris..så var jeg innom SparKjøp etterpå og fant myggnett til 59 kr og regntrekk til 149 kr :daane: Gjett hvem som skal bytte det som ble kjøpt på Barnas Hus!! Snakk om å flå folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så gøy med shopping! :hoppe: Det blir så gøy når lillejenta kommer :strix:

(og du - sjekk prisen på babycallen på elkjøp :lur: Den er forresten veldig god :) )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med den babycallen, kjenner flere som har den og er superfornøyd :jepp: Også liker vi sånne tilbudspriser :nigo:

Ja det blir fint å få henne ut nå...Kjenner jeg er veldig veldig klar for å bli "u-gravid" etterhvert :fnise: Lei av vondter hist og pist (siste nye vondten er mellom beina når jeg går :grine:), lite søvn og så og si ingen bevegelsesfrihet....Kjære ler ser fillete hver gang jeg prøver å legge meg ned eller reise meg opp :ler: og jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, snakk om å føle seg tung i hamsen *bollesmiley*

Når sov jeg sammenhengende mer enn 45 minutt egentlig?! Skikkelig ekkelt å våkne av at jeg faktisk ikke kan finne hendene mine - de er totalt visnet vekk :overrasket: Når jeg endelig finner de igjen (etter panisk leting, akkurat det ser sikkert utrolig merkelig ut :hoho:) så må jeg bruke tid på å vekke de til liv, og når jeg endelig sovner igjen så må jeg tisse...2 dråper :roll: eller så sparker hun meg i ribbebeina...kjære snorker...eller jeg selv :fnise:

Jeg er litt sånn syt-og-klag-gravid idag, misforstå meg rett - jeg synes fortsatt det er fint og flott og alt det der, men jeg er glad det bare er noen uker igjen :strix:

Sånn - det var godt å få det ut ;) Nå skal jeg ta meg en laaaang dusj og krølle meg inn i armkroken til verdens beste og mest omsorgsfulle mann :hjerte: *ELSK* Heldige meg som har han :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå skal jeg ta meg en laaaang dusj og krølle meg inn i armkroken til verdens beste og mest omsorgsfulle mann :hjerte: *ELSK* Heldige meg som har han :rodmer:

Men Ælen er jo her? :klo:

:ler:

Den nye vondten din høres ut som bekkenløsning.. Jeg hadde også vondt der.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Vi er visst heldige begge to :strix:

Men...bekkenløsning har jeg jo hatt lenge...eller kanskje det har vært bekkenlåsning det da siden det har vært stivt og vondt bak? Ikke alltid godt å forstå min engelske kiropraktor :fnise: Dette her er ihvertfall I-K-K-E behagelig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...