Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så fine bilder!!! :hjerte: Jeg kan tegne strekmenn, og det er det. Spennende kunst fra min side med andre ord :fnise:

Håper det går bra med kroppen, lykke til hos legen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på du kan tegne mer enn strekmenn hvis du bestemmer deg ;) De er jo ikke tegnet av fri fantasi disse heller, måtte se etter mens jeg tegnet!

Har fått legetime kl. 13.40, skal ned nå og levere urinprøve...alt er nok helt fint, men jeg synes det er greit å sjekke :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder! :jepp: Synes det er så gøy å ha noe som er personlig. :rodmer:

Det går nok fint hos legen skal du se, men det er jo alltid en ekstra betryggelse å sjekke for sikkerhets skyld. Å gå rundt å være bekymret er ihvertfall ikke noe gøy. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var prøven levert, men jeg må vente helt til legetimen med å få vite om alt er normalt :sukk: Trodde jeg fikk svar med en gang jeg...Jaja, nå er det kiropraktor kl. 10.15 og så skal jeg til søs etterpå å kose med bebisen hennes og brette servietter til dåpen på søndag, så da får jeg vel tankene over på noe annet :Nikke: Går meg en tur mens jeg venter på kiropraktortimen, kjenner jeg er urolig i kroppen, og knøtti er selvsagt helt stille nå når jeg trenger at hun sparker som en gal :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Sikker på du kan tegne mer enn strekmenn hvis du bestemmer deg ;) De er jo ikke tegnet av fri fantasi disse heller, måtte se etter mens jeg tegnet!

Jeg kan tegne litt mer enn det da, men alt som har med dimensjoner og dybde å gjøre kan jeg bare glemme... Finnes ikke det minste grafisk anlagt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan tegne litt mer enn det da, men alt som har med dimensjoner og dybde å gjøre kan jeg bare glemme... Finnes ikke det minste grafisk anlagt... :ler:

:ler: men så er du knusegod på andre ting igjen!! Pole f.eks :daane: Jeg var innom bloggen din og ble atter imponert - du er jammen blitt sterk i kroppen :trene:

Legetimen gikk fint, har visstnok en kraftig UVI, men skal inn over helga med ny prøve for dobbeltsjekk før de setter meg på medisiner...rart at jeg ikke merker noe til det, har hatt UVI såpass mange ganger i livet at jeg burde kjenne signalene, men det var visst annerledes når en var gravid så :vetikke: Blodtrykket var litt høyere enn det pleier, men ikke sånn at han bekymret seg, og hjertelyden var fin som vanlig - så jeg kan bare slappe av :Nikke: Godt å ha sjekket det, merker jeg engster meg med en gang noe er annerledes enn det pleier...hønemor allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du tar endringer i kroppen alvorlig! Og bra at du fikk legetime såpass kjapt!

Vann i beina vet jeg en del om - og det er ikke behagelig! Spesielt ikke når man begynner å kjenne at man stivner i anklene og tærne er så hovne at dersom man hadde blitt stukket med en nål så ville det stått en stråle ut av tåa. (føltes sånn på værste)

Det er en mager trøst at vannet i kroppen er ute igjen i løpet av et par ukers tid... Men du verden så godt det er å kunne bruke normale sko igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt småhysterisk som løper til legen så fort det er noen endringer, så det var godt å høre Hegejenta :klemmer: Igår var det virkelig ille, jeg hadde ikke ankler og oppå føttene mine var det som ballonger :overrasket: Det hadde gått ned endel nå når jeg var hos legen, og han sa at OM det hadde vært svangerskapsforgiftning så hadde ikke hevelsene gått ned igjen..så da vet jeg det :) Er vel normalt med vann i kroppen nå ja, det nærmer seg faktisk mer enn jeg klarer å ta innover meg :sjenert: Så får bare fortsette som jeg har gjort, holde meg mest mulig unna salt og feit mat, spise mye frukt og grønt, drikke vann og ligge med beina høyt :jepp: Så får kiloene bare komme, det er tydelig at jeg ikke har noenting jeg skulle ha sagt på den fronten der lenger, samme hvor fokusert jeg er :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: men så er du knusegod på andre ting igjen!! Pole f.eks :daane: Jeg var innom bloggen din og ble atter imponert - du er jammen blitt sterk i kroppen :trene:

Tusen takk!! :nigo: Det er så stas å få skryt, særlig på noe som jobbes hardt for! (selv om jeg innimellom skulle ønske jeg kunne jobbe litt hardere også, tida strekker ikke alltid til...)

Jeg er forresten også enig i at det er bra du tar kroppen din på alvor, tenk om det hadde vært noe galt med knøtti og du ikke sjekka det ut! :daane: Så det er bare å være hønemor, også før hun har meldt sin ankomst! :opplyser:

:klem: på deg søte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så bra at du fikk sjekka det såpass fort! Det som er greit med å være gravid er at om noe slikt skjer så får man hastetime på dagen :jepp: Men supert at det "bare" er vann i bena. Selv om det må være helt fælt da! *synes synd på*

Kjempe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fornøyd med det nye legekontoret ja :jepp: Jeg tenkte bare å stikke innom med urinprøven jeg, men måtte ha legetime i tillegg, slik var rutinene deres! Like greit, følte meg mye roligere etterpå :) Vann i beina er ikke noe særlig, men for all del, det finnes nok verre ting :fnise: Det er verst om nettene, for da våkner jeg av at hender og føtter dovner bort og føles kjempetykke *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var bra! :jepp:

Føler forresten veldig med deg ang. vann i kroppen altså. Det er virkelig ikke en dans på roser (og så er det så stygt i tillegg :fnise: ). Det var vel derfor jeg så gjerne ville ha en fotsid kjole, men det funka bare ikke. Da får jeg heller vise frem elefantføttene mine til hele verden. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage :hjerte:

Og så utrolig skjønne bilder du har laget :rodmer: Flinkis :nigo:

Godt at det ikke var noe mer enn en UVI da, selv om det ikke er noe særlig heller :)

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var bra!Føler forresten veldig med deg ang. vann i kroppen altså. Det er virkelig ikke en dans på roser (og så er det så stygt i tillegg). Det var vel derfor jeg så gjerne ville ha en fotsid kjole, men det funka bare ikke. Da får jeg heller vise frem elefantføttene mine til hele verden.

Vann i kroppen er noe herk, men det er bare noen uker igjen, så får vel bare tåle det :tunge1: Veldig glad jeg har fotsid kjole til dåpen på søndag, problemet nå er sko :daane: 17. mai tror jeg vi bare chiller, det er meldt regn regn og atter regn, så vi holder oss nok innendørs tenker jeg :Nikke: Eldstemann er russ i år, så det må isåfall bare være russetoget som lokker oss ut dørene :fnise:

Så fin mage Og så utrolig skjønne bilder du har laget

Flinkis

Godt at det ikke var noe mer enn en UVI da, selv om det ikke er noe særlig heller

God bedring

Takk, takk og takk :nigo:

UVI er til vanlig ikke noe særlig å ha nei, men denne gangen merker jeg ingenting :klo: Er kanskje litt oftere på do, men er jammen ikke sikker på det heller - går jo på do hvert 5. minutt uansett :fnise: Dagens overdose C-vitaminer er ihvertfall inntatt, så får jeg kjøre på med vann og håpe det tar knekken på de verste basseluskene :jepp: Fikk jo ikke noe medisiner, siden de ville ha en ny prøve til dyrkning over helga, så da får jeg prøve å kurere meg selv!

Jeg er et stk lat menneske idag, lå i senga til halv 12 og bare døste :sovne: Knøtti hadde babyfestival i magen inatt, så det var helt håpløst å prøve å få seg noe søvn før hun var ferdig med festlighetene sine :fnise: Kjære var helt oppgitt, han skjønte godt jeg ikke fikk sove som har henne inni magen min, han klarte nemlig ikke å sove når han hadde armen om livet mitt engang :ler: Det humpet og skumpet, hoppet og hikket - gale lille unge!!!

Men noe fornuftig må vel jeg også gjøre, og hva er vel bedre enn å sparke seg selv igang med en liste over ting som burde vært gjort?!

Rydde og vaske badet

Rydde og vaske kjøkken

Gå tur med vovvis

Vaske klær

Lage middag

Skrive handleliste

Luke løvetann under hekken

Rydde i skapene på gangen (evighetsprosjekt, ikke dagsprosjekt!!)

Stikke innom Barnas Hus og bytte regntrekk, hente bleiebøtte + legge av bag til vogna

Skrive på kort til 2 konfirmasjoner og 1 dåp

Jaha...da kan jeg vel bare legge latskapen fra meg, ser jeg har nok å gjøre :fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auda, på jobb enda??? :kose: Det hadde også vært noe for en stakkar som har sett tall på vekta hun aldri trodde hun noengang ever skulle se i hele sitt liv :vekt: ...når jeg tenker meg om så er det desto større grunn til å la være å besøke den bloggen på veldig lenge :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det allerede er søtsnakk her... :sjenert: Har du sett denne? Så den i boka til Spatula, og den ser farlig god ut! :sikle:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...