Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Er vel ei frøken som prøver å finne en alternativ utgang? :fnise:

E var sånn i magen på slutten han også. Når han først var aktiv så var det liv over det hele!

Håper du får en fin gravid-dag i dag også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror heller jeg vil ha henne ut the natural way om noen uker enn at hun skal klare å sparke hull ved ribbebina mine :fnise:

Jeg er jammen blitt god på å sløve :sjenert: Våknet halv 8 og lå i senga og leste før jeg sovna igjen kl 9 og våkna ikke før halv 12 :overrasket: Det var den dagen :ler: Trenger litt ekstra søvn kjenner jeg, siden jeg sover dårlig om nettene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og uggen, med konstante kynnere - hurra! :filer:

Men du lærer jo heller ikke da kjære deg. Gulvvask er ikke lov nå.

:kjefte:

Men ellers så liker jeg deg :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

Jeg ville jo bare at det skulle være rent...........og så kjedet jeg meg :fnise: Jeg vet jeg er håpløs :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt jeg. Støvsuging har aldri før vært så fristende som nå når jeg ikke kan gjøre det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidstatus uke 32+3

Kjønn: :babyjente:

Utålmodig?: Både og..vil gjerne ha henne ut nå og få kroppen min tilbake, men jeg er ikke heeelt klar for å bli mamma enda :fnise: Dessuten er hun ikke ferdig enda, så da kan hun godt vente litt!

Hodet ned: Sist legen sjekket, ja! Merker godt når hun hikker "nedi der" :ler:

Aktivitet i magen: Oh yes!! Her snakker vi en krysning mellom blekksprut og baby :daane: Hun bruker armer, bein, albuer og knær aktivt i våken tilstand. Merker godt når hun sover, det er ganske mye mer behagelig :jepp:

Navn: Sliter litt med å velge mellom alternativene våre, har hatt en pause på navnefronten nå for å se om det hjelper...

Vektøkning: Oppe i 12 kilo gitt :vekt:

Vann i kroppen: Litt så, helst i føttene..

Kynnere: Å jada! Etter en liten pause på kynner-fronten er vi nå tilbake for fullt - tydelig at kroppen forbereder seg! Blir ganske uggen og kvalm når det står på som verst...

Humør: Stort sett bra, selv om jeg har down-dager der jeg føler meg lite attraktiv og sånn så får jeg mye feedback på hvor glad og lykkelig jeg virker :strix:

Barnerom: Mangler bare taklister nå så kan vi innrede :hoppendeglad:

Utstyr: Det meste er i hus, vi har ventet bevisst med noen av tingene siden rommet ikke står klart.

Strekkmerker: Nope :nigo:

Melk i brystene: Ja noe er det ihvertfall som pipler ut :tunge1:

Fødsel: Gruer jeg meg faktisk ikke til...enda...skyver det vel fortsatt litt foran meg! Vet jo ikke hva jeg går til, så...

Plager: Bekkenløsning, litt vann i kroppen og halsbrann hvis jeg er så teit at jeg spiser feit mat!

Oppegående: Føler meg stort sett veldig bra i form, merker jo det er tyngre å bøye seg og å gå i oppoverbakker og sånn..litt redusert lungekapasitet ute og går ;) Ellers er det bekkenet som stopper meg i å gjøre ting jeg har lyst til (men ikke lov til...)

Sulten: Mer fysen enn sulten egentlig, jobber litt med den...har lyst på :is: HELE tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen fredag:

Kreke meg ut av senga og kjøre snuppa på skolen til kl. 08.30

Hente terminbekreftelse på legekontoret

En tur i solarium

Dusje

Hente kjolen min hos mamma, og kræsje i sofaen der litt

Gå tur med vovvis

En hvil :veslejenta: hvis jeg får tid før jeg atter henter snuppa på skolen kl 14.30 - den utgikk gitt :sukk:

Lage pizza :nigo:

Lat lat lat kveld i sofaen med pizza, Norske Talenter på tv og smoothie i høye glass :sikle:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag og :sol: - kan ikke bli bedre enn det :nigo: Etter en lang lat frokost med mine kjære, skal jeg ut nå og nyte de varme gradene :strix:

Snuppa har overnattingsbesøk av verdens søteste klassevenninne, så nå skal de kjøpe is og ta med gammelt brød ned til endene i dammen :kaklehone: Prøvte å forklare de at endene finne sin egen mat nå, men fikk bare til svar at de likte brød bedre :fnise:

Knøtti hadde snudd seg i løpet av natta og lå plutselig med ryggen opp mot ribbebeina mine, altså i en bue øverst i magen :overrasket: Snodig stilling, hun som har ligget med hodet ned i ukevis :klo: Trengte vel kanskje en forandring, enten det eller så er hun lei av at jeg dytter føttene hennes vekk fra ribbebeina mine :ler: Etter en kopp kaffe latte og 2 skiver med sjokade på snudde hun seg ihvertfall tilbake, så nå er det kosing med ribbebeina på gang igjen ;) Skal prøve å nyte det, siden det tross alt bare er noen uker igjen...og jeg skal jo ikke gå gravid flere ganger! Lurer på om jeg kommer til å savne det...mange sier de savner det etter en stund :jepp: Jeg kommer iallefall til å savne å ikke ha mensen :ler: DET er frihet det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg kommer iallefall til å savne å ikke ha mensen :ler: DET er frihet det!!!

Det er jo bare superherlig! Har ikke hatt den på to år jeg :nigo: Så anbefaler hormonspiral ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke feil ut ;) Menne...kan jeg ikke ta p-piller etter fødselen? Jeg har jo ikke tenkt å bli gravid igjen for å si det sånn :fnise:

Edit: ser det må bli minipillen eller p-sprøyte frem til jeg slutter å amme - hvis jeg får til å amme da :tunge1:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Spiral kan også settes inn mens du ammer :) Heller det enn minipille spør du meg, for det hadde jeg aldri klart å huske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil ikke ha et sånt fremmedlegeme inn i kroppen min :sjenert: Tenker det blir sprøyte jeg, selv om jeg ikke liker nåler heller....kan du kjenne spiralen?! Noen sier de kan kjenne "trådene" når de har sex? Kjenner jeg blir kvalm av tanken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud morning Diddles! :kaffekopp:

Litt forsinka svar her siden noen sov lenge :sjenert: Men goooooo morgen til deg også søte :klemmer: Sitter her med :kaffekopp: `en min jeg :Nikke:

Jeg har vondt inni hendene og under føttene, lurer på om det har noe med vann i kroppen å gjøre?! :klo: Noen som vet? Jeg har lite krefter i hendene for tida, sliter med å åpne farrisflasken f.eks :roll: Så mye for å trene i årevis :ler: Synes ikke det viser så mye at jeg har vann i kroppen, men vet jeg har det i hendene og føttene, så klarer liksom ikke å koble disse vondtene opp mot noe annet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...