Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i all verden tar jeg på meg i barnedåp med en sånn mage?!?

(Bilde tatt idag 30+6)

Jeg nekter å gå i tights og tunika :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, si det. Egentlig så trenger du ikke å ha noe over magen. Den er jo så fiiin og sikkert brun, så da kan du bare vise den frem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Var det eneste jeg kom frem til også, rosa bikinioverdel og svart capri er det nærmeste jeg kommer å føle meg fin i for tida :ler: Magen er brun nå ja, har hjelpt på med noen dager sol :nigo:

Lurer litt på denne kjolen fra Gina Tricot...tror jeg skal prøve den imorgen :jepp: Ligner litt på noe farmor kunne gått i, mtp det blomstermønsteret, men det er jo in i år så :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan jo denne også være fin på kanskje :vetikke: Bare jeg blir enda litt brunere, det klarer jeg vel i løpet av 3 uker og noen turer på Brun & Blid ;)

Er litt ute etter kjoler med empireliv, sitter finest på i den tilstanden jeg er i...gjerne litt billige også, siden det er plenty med andre ting jeg kan bruke pengene mine på enn klær jeg har tenkt å bruke i noen uker til :ler:

Har flere sånne vide kjoler, uten liv liksom..men det ser bare ut som jeg har tatt på meg et telt :roll: Klarer ikke å ha belte på siden magen sitter så høyt oppe...får - ikke - puste :daane:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin mage. :rodmer: Synes din er så guttete (særlig i forhold til min som er all over the place). :fnise:

Fine kjoler. :jepp: Jeg sliter med hva jeg skal ha på meg på 17.mai jeg. Vurderer nesten å droppe hele dagen, for mannen er ikke hjemme allikevel. :ler: Problemet med kjoler som ikke er mammakjoler, er jo at de har en tendens til å bli for korte fremme når magen stikker sånn ut. Men jeg gleder meg til referat fra prøving. Da tror jeg kanskje jeg også skal prøve meg på noe sånn. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin mage :hjerte:

Takk :nigo: Er ganske så glad i magen min, selv om jeg begynner å bli rimelig klar for at den skal bli flat igjen også :fnise: Har vel aldri vært så glad i kroppen jeg hadde før som nå når jeg ikke har den lenger :klaske::ler:

Kjempefin mage. :rodmer: Synes din er så guttete (særlig i forhold til min som er all over the place). :fnise:

Fine kjoler. :jepp: Jeg sliter med hva jeg skal ha på meg på 17.mai jeg. Vurderer nesten å droppe hele dagen, for mannen er ikke hjemme allikevel. :ler: Problemet med kjoler som ikke er mammakjoler, er jo at de har en tendens til å bli for korte fremme når magen stikker sånn ut. Men jeg gleder meg til referat fra prøving. Da tror jeg kanskje jeg også skal prøve meg på noe sånn. :Nikke:

Ja den er guttete :sjenert: Men jeg har større tro på at fasongen på magen har mer med hva slags kropp du i utgangspunktet har enn kjønn på babyen inni...håper ihvertfall det, for her kjører vi jente til det motsatte er bevist :ler:

17. mai pleier å gå oss hus forbi, siden vi ikke pleier å ha kidza da..har en tradisjon på grilling med eldstemann på kvelden, men i år er han russ, så jeg tror ikke det blir noe av dette året :ler:

Prøve-referat skal bli, stikker ut på shopping first thing imorgen, så får vi se...jeg er såpass kort at jeg tror ikke det gjør noe om det ikke er mamma-kjole :vetikke: Somregel er fotside kjoler for lange for meg, så kanskje dette går rette veien og jeg slipper å legge den opp for en gang skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le når jeg ser tilbake på magebildene, jeg skjønner at folk rundt meg ikke kunne se jeg var gravid :daane: Naboen sa til meg når jeg var 19 uker på vei at sånn mage hadde hun når hun hadde mensen :ler: Den var jammen liten og søt da, nå er den jo skikkelig i veien - og verre skal det bli :hoho:

19 + 4

21 + 5

22 + 4

26 + 0

29 + 1

30 + 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Verre skal det bli ja :tunge1:

Når det gjelder finkjoler så brukte jeg vanlige jeg og knyttet med et bredt silkebånd ettersom belter var helt uaktuelt ;) Så ikke sååå verst ut :) Bare vent - verre når dere skal ha barnedåp og man fremdeles er litt kvapsete :fnise: (å, jeg er så snill og god :engel: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre skal det bli ja :tunge1:

Når det gjelder finkjoler så brukte jeg vanlige jeg og knyttet med et bredt silkebånd ettersom belter var helt uaktuelt ;) Så ikke sååå verst ut :) Bare vent - verre når dere skal ha barnedåp og man fremdeles er litt kvapsete :fnise: (å, jeg er så snill og god :engel: )

:balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var fineste påskeuka over, og kjære skal tilbake på jobb :sukk: Dermed trengs en plan for dagen, så jeg ikke gror fast foran pc`en eller blir sittende i sofaen og spise opp tonnet med påskesnop vi fortsatt har igjen :sjenert:

Plan for dagen tirsdag 26.04

Stå opp og spise frokost :fnise:

Skifte på senga

Vaske klær

Sole meg og ta en :dusje:

Kjole-med-plass-til-magen-i-jakt

Bytte ranselen til lille superprinsesse (ødelagt etter 6 mnd :snurt:)

Avbestille tannlegetimen :tanpuss:

Stikke innom NAV og få klarhet i dette permisjonsgreiene jeg ikke skjønner en tøddel av... :klo:

Bokjakt på biblioteket

Handle til bursdagsfeiring på onsdag

Legge inn bursdagsannonse i nettavisen

Gå tur med vovvis :hund:

Lage middag :kokk:

Jah :nigo: Så får jeg vel føye til en :veslejenta: når kjære er komt hjem :fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nydelig mage du har Diddles!

Angående kjoler så stemmer jeg også på den hvite av de to du linket til!

Håper du får en fin dag i dag og at du ikke er helt utslitt når du kommer til duppen på sofaen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjolen i hus, men det ble ikke den hvite :sjenert: Den var finest på kleshengeren og prøvedukka, lite plass til magen min inni der! Så jeg endte med den blomstrete, som faktisk var mye finere på enn når den hang på stativet :nigo: Ikke helt min gate kanskje, men absolutt søt...

Nå har jeg en liten pause, med lunsj og avslapping før jeg må handle til imorgen, og gå tur med vovvis :hund: Vanskelig å vite hva jeg skal gjøre først, vurderer å ta med kjære på handlerunden sånn at han kan bære varene :sjenert: Bekkenet mitt vil jo ikke så mye for tida :gjeiper:

Når det er sagt - hjelpes så mange rare mennesker som oppholder seg hos NAV :daane: Underholdningsfaktoren var høy!! Gjør ikke noe med lang ventetid når de som venter sammen med meg er av det kaliberet der :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt - hjelpes så mange rare mennesker som oppholder seg hos NAV :daane: Underholdningsfaktoren var høy!! Gjør ikke noe med lang ventetid når de som venter sammen med meg er av det kaliberet der :hoho:

Det er omtrent samme erfaring jeg har også de gangene jeg har vært innom NAV. Ikke rart det er enkelte der som tydelig begynner å bli lei jobben sin pga alle de umulige folkene som er innom i løpet av en dag...

Håper du ble noe klokere i dette med permisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...