Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Trollet i magen hikker i ett sett og sparker mammaen sin i ribbebeina :filer: Det første er koselig, det andre begynner å bli ømt :fnise: Enda er det 10 uker igjen, mulig jeg skulle operert ut noen ribbebein :tunge1:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: 30 uker :hoppe:

Foretrekker hikkingen i magen framfor ribeinssparkingen jeg og... Eller foretrakk heter det vel nå.

Nyt bevegelsene i magen plutselig er de ikke der lenger...

håper du får en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 30 uker :hoppe:

Foretrekker hikkingen i magen framfor ribeinssparkingen jeg og... Eller foretrakk heter det vel nå.

Nyt bevegelsene i magen plutselig er de ikke der lenger...

håper du får en fin dag!

:klemmer:

Bare 10 uker igjen :daane: Det skal bli deilig å være seg selv igjen, tror neppe jeg er en av de som savner magen etterpå :fnise: Det er kos altså, misforstå meg rett, men jeg gleder meg stort til å være litt friere i bevegelse og alt :jepp:

Ribbebeinsspark er ikke mye koslig da, men enn så lenge er det ikke så inni hampen vondt..stygt redd for at de får kjørt seg i løpet av de neste ukene, hun sparker jo hardere og hardere for hver dag som går :overrasket: Liten fotballspiller jeg har inni magen tror jeg!

Idag ble jeg klarert for pilates :bolledeig: Så når påsken er over kan jeg så smått få trent litt igjen, o`lykke :trene::hoppe: Nå er jo pilates en veldig forsiktig form for trening, men bare tanken på det å få være på senteret litt igjen gjør meg lykkelig :ler: Så har jeg veldig godt av å lære meg de pusteteknikkene skikkelig, for jeg har falt tilbake til gamle jeg-holder-pusten-når-noe-er-vondt-eller-tungt vaner :sjenert: Og når jeg har 3 uker igjen kunne jeg få trene så mye spinning jeg maktet, for da er knøtti ferdig bakt!! Nå var vel kiropraktorens sine ord spinning hvis jeg orket, men det ser vi bort fra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å bli klarert for trening igjen!

Tipper det blir godt for kroppen din som egentlig er vant til å trene masse - men som ikke har fått utfolde seg på en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad at jeg :grine: litt :fnise: Kiropraktoren bare lo av meg, er visst ikke vanlig med sånne gledesutbrudd over å få lov å trene igjen :ler:

Det skal bli d-e-i-l-i-g!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...hvordan jeg skal klare å trene når jeg nesten ikke kan gå det er et større spørsmål :sjenert: Her dras bekkenløsningen til et nytt nivå :daane: Vondt bak i bekkent på høyre side, og så vondt fremme og nedover i foten på venstre side at jeg må dra foten etter meg :overrasket: Håper dette bare er et resultat av at kiro`en jobbet iherdig med bekkenet mitt idag, for dette klarer jeg ikke lenge!!

Jeg er invalid :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan du skal klare å spinne som "en gal" når du har tre uker igjen jeg også gitt :ler:

Håper virkelig at bekkenet ditt blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det blir vel spinning på et litt lavere nivå tenker jeg, men denne frøkna skal ut av magen innen termin :regler: Bekkenet er bedre idag, heldigvis :daane: Var nok en reaksjon etter kiro`ens iherdige jobbing er jeg redd :Nikke: Nå skal jeg potte om uteplantene mine

:hjerte: vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine dagen :strix: Sol sol og atter sol :sol:

Sov lenge og vel, frokost med friske bær oppi før jeg hadde deit med bestis der jeg slurpet i meg en karamell latte :sikle: Så hjem og potte om plantene (noe som ikke var videre heldig for bekkenet mitt...kremt...) kjøpe noen nye vårblomster og pynte inne med gule lys og påskepynt :tommelopp: Jammen kommer ikke mannen hjem med stekt ris også, så middagen trengte jeg heller ikke tenke på!!

Nå skal vi spise før vi rusletusler oss bort til bestisen til kjære for litt :skravle: og påskegodt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut! :sol: Minus det med bekkenplagene... Pass på deg selv, ellers blir det nok ikke spinning om noen uker! Grei gulrot det, vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hørtes ut som en herlig da! :sol:

Og så bra at bekkenet kun var sånn etter kiroen! Det er jammen ikke noe å ha så vondt! Skulle til å tilby deg krykkene mine i går :tunge1:

Du får starte spinningen da om sju uker :tommelopp: I morgen skal svigerinna mi settes i gang og det kan ikke være noe gøy :riste:

Super :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut! Minus det med bekkenplagene... Pass på deg selv, ellers blir det nok ikke spinning om noen uker! Grei gulrot det, vel?

Spinning om noen uker er tidenes gulrot, om jeg faktisk klarer å gjennomføre det vil jo vise seg da :fnise:

Hørtes ut som en herlig da!

Og så bra at bekkenet kun var sånn etter kiroen! Det er jammen ikke noe å ha så vondt! Skulle til å tilby deg krykkene mine i går

Du får starte spinningen da om sju uker I morgen skal svigerinna mi settes i gang og det kan ikke være noe gøy

Super :klemmer:

Krykker er absolutt siste utvei!!! Men takk for nesten-tilbudet ;) Jeg s-k-a-l klare å gå tur hver dag, og i det minste hjelpe litt til, føler meg totalt ubrukelig som noe annet enn rugemaskin :sukk: At kroppen min skulle klikke sånn som dette hadde jeg aldri trodd, men trening i forkant har altså ingenting å bety for bekkenplager eller ei...jeg er overbevist om at jeg hadde sluppet unna det her hvis bare kynnerene hadde holdt seg borte, for trening underveis i graviditeten hjelper mot vondter! Men nå er det bare uker igjen, så får jeg kroppen min tilbake :nigo: Og da er det no more graviditet på denne jenta - første og siste gang ;)

Idag har vært nok en fin dag, vi nyyyter å ha fri sammen - og på toppen av all lykke er det sol :strix:

Vi sov lenge, tok en lang dusj og en lang frokost før vi satte igang med dagens gjøremål :) Kjære har ryddet ute (etter plantingen min igår..kremt...) mens jeg har oljet utemøblene våre, de ble kjempefine!! Etterpå bar han de og vårblomstene mine opp på terrassen, så nå ligger alt til rette for å nyte sola der de neste dagene :nigo:

Nå driver han og teiper rundt listene på knøtti sitt rom, imorgen blir det maling :hoppe: Jeg skal ikke male altså, bare late meg på terrassen frem til vi skal spise middag hos svigermor :sjenert: Merker det skal ingenting til før jeg får så vondt at jeg nesten griner, så imorgen skal jeg være enda litt mer forsiktig enn idag...for idag har jeg gått på en smell :sukk: Olje utemøbler og gå tur med vovvis var faktisk litt for mye :overrasket: Så toppet jeg hele driten med å støvsuge da..... :klaske: Sånn går det når en føler seg ubrukelig, da gjør jeg ting jeg ikke bør :ler:

Nå; spaghetti med kjøttsaus :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner igjen bekkenplagene dine, det var overhodet ikke noe moro å ikke kunne bidra til noe her hjemme. Bare ta det rolig etter graviditeten også. For om du ikke passer på kan du få langvarige problemer. Har du forresten fått fysiobehandling mot bekkenplagene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått henvisning til fysio, så jeg tenkte å ringe over helga...en liten stund, for noen uker siden, så det nemlig ut som det roet seg, men det var visst å håpe på for mye :sukk: Jeg gleder meg sånn til å få kroppen min tilbake, bevegelsesfrihet, trening, sex - you name it ;) Satser på det lille kreket i magen er verdt både vondter og sølibat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått diagnosen bekkenløsning med gangvansker?? For om du har det så slipper du å betale for fysio'n, og så er det viktig med fysio-opptrening etter fødsel med bekkenløsning. Håper du slipper for store problemer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehm, nei det tror jeg ikke at jeg har..det står bare bekkenløsning på sm min :sjenert: Det er heldigvis først nå jeg har fått vondt fremme når jeg går..bak har jeg hatt vondt lenge, men ikke så ille at jeg har hatt store problemer! Det har vært kynnerene som har plaget meg mest, men nå har jo de roet seg, så da er det visst fritt frem for bekkenløsningen :roll: Men jeg skal på pilates neste uke, håper litt trening kan bidra til at det blir bedre :jepp: Kiroen var ihvertfall positiv til det, så lenge jeg vet å stoppe hvis jeg får vondt vel og merke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste dagen :sol:

Jeg har brun mage, fregner i fjeset og minimalt med vonter :strix: Kjære har malt knøtti sitt rom, det ble såååå fint!!! Ett strøk til så kan vi begynne å innrede :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

(Leste først "minimalt med vorter", og tenkte at ja ja, det er jo også noe å juble for, men sjelden noe som pleier å endre seg fra dag til dag.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...