Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Det hadde jo vært gøy da :nigo: men du hører vel til helsestasjonen i sentrum? Det tror jeg ikke jeg gjør, tror jeg hører til den sør i byen...:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hører til den i sentrum. :jepp: Sør i byen? Der med prixen da eller? :vetikke: Har egentlig ikke peiling på hvordan det der barselgruppegreien funker jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det er der jeg hører til, men man kan visst velge :Nikke: Er ikke helt inni dette jeg heller, men hører på hva søs sier :fnise: vurderer å starte vår egen barselgruppe, for vi er såpass mange kjente med babyer nå...ikke helt jevnaldra da, men who cares :fnise: isåfall kan du jo joine oss der hvis du vil :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for da jeg ringte for å bestille jordmortime fikk jeg velge om jeg ville ha den i sentrum eller den nord i byen. :klo: Jaja, det går seg vel til til slutt. :ler:

Det hørtes jo kjempekoselig ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kanskje mannen her hadde hatt en skrue?

Og du - hvis du er i form til det på mandag - ville du hatt et liiiite besøk da eller? :) Nå krysser jeg armer og bein for null sykdom og vil bare se kjære deg med preggismage :nigo:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Belle^^: Jeg ringte bare nord i byen jeg, visste ikke det var jordmortjeneste andre steder :fnise: Lærer visst etterhvert :fnise:

Pys: Mangler to skruer faktisk, laaange med låsemutter...stikker innom Obs Bygg på mandag, de har sikkert :jepp: Og du er hjertelig velkommen på mandag vennen :klemmer: Må bare prøve å få tak i legen så jeg får målt blodtrykk og levert prøve :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Nei, slike hadde han ikke! ;)

Bare send melding når jeg kan komme du! :)

Og kynnere må vel være fint å ta med til sengs? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har natta vært? Blitt noe søvn på deg til tross for at du tok med deg kynnerne til penis?

(Jeg er klar over skriveleifen, men den var så morsom at den skal få bli stående! Trøtt og dårlig humor sa du? :rolleyes: Ikke bare-bare å bruke mobilen til kg altså! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slike hadde han ikke! ;)

Bare send melding når jeg kan komme du! :)

Og kynnere må vel være fint å ta med til sengs? :tunge1:

Ai will :nigo:

Hvordan har natta vært? Blitt noe søvn på deg til tross for at du tok med deg kynnerne til penis?

(Jeg er klar over skriveleifen, men den var så morsom at den skal få bli stående! Trøtt og dårlig humor sa du? :rolleyes: Ikke bare-bare å bruke mobilen til kg altså! :ler: )

Natta har vært sånn noenlunde, selv om jeg tok med meg kynnerene til penis :skratte: Jeg ler så jeg hyler her :skratte: Har du IPhone kanskje du også?? Fint med sånne ordbøker som driver og foreslår i hytt og gevær :fnise:

Vanskelig å finne gode sovestillinger når magen er hard som en kanonkule og det verker i ryggen, men noe søvn har det nå blitt :) Her i huset erdet rydde-vaske-dag, men jeg får visst ikke lov å gjøre noe som helst.....vær forsiktig er en gjenganger :roll::sjenert::fnise: Jajaja, hvor forsiktig skal jeg egentlig måtte være da, jeg er jo ikke dødssyk heller :kjefte: Tørke støv av flatene må jeg da kunne gjøre *sniker til seg en klut* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent hus, utslitt Diddles etter tur med vovvis og verdens snilleste mann lager middag :hjerte: Søndag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, jeg har forelsket meg totalt i en haug med treleker til Knøtti :sjenert: Verdens fineste tre-gyngehest, tre-dukkevogn og huske til å ha inne(!!! Oh yes så praktisk :fnise:) pluss en haug med andre ting jeg bare "må" ha............Kan likegodt slå meg konkurs med det samme :ler:

Har kjøpt:

Memosnor - som storesøster kan få henge opp tegningene hun masseproduserer til knøtti :rodmer:

Uro i tre, med sauer på (mangler bilde)

Et lite utvalg av "must haves":

Vegglampe

Dukkevogn

Gyngehest

Huske

Bokstaver i tre - til å male...

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å dele næsti detaljer.........jeg tror jeg er en stk slimpropp fattigere :bond: Fikk plutselig litt panikk her gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet kan slimproppen forsvinne et par uker før fødsel, og dannes på nytt. Så det trenger ikke å bety noe. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet kan slimproppen forsvinne et par uker før fødsel, og dannes på nytt. Så det trenger ikke å bety noe. :klem:

Høh, kan den komme tilbake?! Ja men da så, da kan jeg slappe litt mer av :)

Oi oi! :hoppendeglad:

Haha, her i huset er det mer :bond::grine::daane: og biting av negler enn :hoppendeglad: P-A-N-I-K-K!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slimproppen kan lages på nytt, ja. :jepp: Og så er det visstnok like normalt at den ikke kommer som at den kommer. Eller, at man ikke merker den fordi den kommer gradvis i utfloden. :sjenert:

Men uansett, kroppen din gjør seg ihvertfall klar! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye tvil om hva som kom ut ihvertfall...

Ugg, jeg er dårlig som et fly, skikkelig kvalm, uggen i magen og vondter overalt :sukk: Knøtti krøller skikkelig inni magen, koselig det altså, det blir bare litt mye sammen med murringer i massevis og vondt i ryggen og hodet..er trøtt og sliten, men skeptisk til hvordan natta blir!

Må få tak i legen imorgen for å sjekke blodtrykk og urinprøve..kjenner jeg er litt spent på hvordan det ser ut også :sjenert: Har ikke lagt på meg noe mer etter jeg begynte å gå med kompresjonsstrømper (yep, gir de æren for det :fnise:) men formen er "så der" så jeg tør ikke håpe på for mye :tunge1:

Skulle så gjerne boblet over av fryd og glede, men akkurat nå føles alt uendelig tungt.....beklager syt og klag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...