Gjest pysepusen Skrevet 27. mai 2011 #2281 Skrevet 27. mai 2011 Jeg fikk melding av Diddles halv elleve. Har vært i begravelse så derfor har jeg ikke vært på nett før... Men da var hun på sykehuset og ventet på sjekk. Så siden det har hun hatt CTG-registrering på magen og lillejenta i magen har det fint og hun sparker nok Blodtrykket til Diddles derimot er høyt, og da spesielt undertrykket. Akkurat nå sitter hun og venter på legen for UL og videre undersøkelser!
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2282 Skrevet 27. mai 2011 til Diddles og lillejenta. Håper det går bra med dem begge!!
hegejenta30 Skrevet 27. mai 2011 #2283 Skrevet 27. mai 2011 Oi... Ikke bra når undertrykket blir forhøyet. Tipper hun blir igangsatt jeg... og håper alt er bra med både mor og barn i magen!
Diddles Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2285 Skrevet 27. mai 2011 Jeg er hjemme, sliten og deppa, men glad for jeg slipper å ligge på sykehus i helga!! Knøtti har det fint, som Pys sier her, alt så fint ut både på ctg-test, sparketest og ultralyd, derfor ønsker de å la henne være inni magen enda litt til, helst til jeg har passert 37 uker hvis det går! Hun er estimert til ca 2875 gram, så hun er ikke verken liten eller stor - akkurat som hun skal Målingene er litt unøyaktige pga hvordan hun lå, men sånn ca rett.. Blodtrykket mitt ligger høyt, men ikke høyt nok til at de vurderer det som akutt, når jeg gikk nå lå jeg på 130/89, derfor får jeg være hjemme mot at jeg tar det med ro og følger godt med..Får jeg mer vondt i hodet, vondt i magen, synsforstyrrelser eller føler meg generelt dårligere skal jeg ta kontakt med føden! Har vært og kjøpt meg verdens dyreste støttestrømper i håp om at det kan bli litt mindre ubehagelig å gå og stå, så nå skal jeg legge meg med beina høyt og prøve å hvile litt før jeg skal ut og spise med jobben ikveld..har ikke lyst, men det er sikkert bedre å lufte seg litt enn å bare sitte inne å gruble Det viktigeste er at knøtti har det bra, så får jeg heller bite tennene sammen og holde ut litt til for hennes skyld Tusen takk for at dere sjekker innom meg og bryr dere, det betyr mye
Mazilla Skrevet 27. mai 2011 #2287 Skrevet 27. mai 2011 Så bra at du slapp umiddelbar igangsettelse og at alt etter forholdene er bra!
Diddles Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2290 Skrevet 27. mai 2011 Passe på deg selv nå!!! Så bra at du slapp umiddelbar igangsettelse og at alt etter forholdene er bra! ...og nå MÅ du ta det med ro da! Ja jeg tar ting med ro nå, orker ikke annet Er ganske medtatt...Etter jeg kom hjem fra sykehuset lå jeg på sofaen til halv åtte, kun avbrutt av en liten tur med vovvis og kjære - jeg trengte litt frisk luft! Ikveld har jeg vært på middag med gode kollegaer, supergod mat og kjempekos å treffe de igjen Har noen heftige kynnere som slår seg rett i magen, så nå er jeg glad jeg er hjemme nå for å si det sånn Nå lokker sofaen igjen, vi skal se Norske Talenter (hipp hurra for opptaksfunksjon ) og bare slappe av, bare vi to
Diddles Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #2291 Skrevet 28. mai 2011 Ugg, disse kynnerene er pyton, kan ikke være langt fra et toalett nå om dagene Svigermor er her, hun og kjære driver og ordner med papirer ifht arv og sånn, så nå har vi en haug med penger på konto Fint det altså, men jeg kjenner jeg synes det er trist også siden det betyr at hun faktisk er gammel og vi må forberede oss på at hun ikke vare evig Senere skal vi gjøre en aldri så liten innsats for å bli mest mulig ferdig med det vi trenger til knøtti kommer, senga må hentes og gardiner må henges opp bl.a. Igår når jeg var ute og spiste med jobb gikk vi forbi en butikk som selger treleker og sånn, og der hang uroen "vår" i vinduet, så den skal jeg ned å kjøpe idag Plutselig er hun her, så det er best å være klar Syns det var litt rart å tenke på igår når jeg satt på føden og så på de som trillet forbi med helt nyfødte nurk Snart vår tur!!! Formen er noenlunde grei, har et enormt "press" i kroppen pga vannmengden, vondt i hodet og sliten, men ikke så deppa - det er jo bra Sloss på meg de svindyre støttestrømpene mine idagmorges, de hjelper faktisk enormt mot vann i beina, så de er (nesten) verdt de 600 kronene jeg måtte hoste opp for de
hegejenta30 Skrevet 28. mai 2011 #2293 Skrevet 28. mai 2011 Formen er noenlunde grei, har et enormt "press" i kroppen pga vannmengden, vondt i hodet og sliten, men ikke så deppa - det er jo bra Sloss på meg de svindyre støttestrømpene mine idagmorges, de hjelper faktisk enormt mot vann i beina, så de er (nesten) verdt de 600 kronene jeg måtte hoste opp for de De støttestrømpene jeg så på kostet ca 250 noe jeg syntes var nok for et par strømper, og derfor ikke kjøpte. Bra de hjelper deg, skulle igrunn bare mangle til den prisen!! Vann i kroppen er drit vondt! Husker jeg satt dagen før jeg ble lagt inn og kjente at jeg hadde beina i gulvet. Anklene hadde hovnet sånn opp at det å ha beina på gulvet rett og slett gjorde vondt! Når er det du skal inn igjen på kontroll? til deg!
Diddles Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #2294 Skrevet 28. mai 2011 Det er vel mer kompresjonsstrømper enn støttestrømper de jeg har kjøpt, hun på butikken var helt sjokkert over at jeg klarte å gå med så mye vann i beina Det var en stiv pris, men kjære sier de er verdt det hvis de hjelper Problemet med de er at de er sånn "strømpebukse-tynne" så jeg er livende redd for å hekte meg fast eller stikke hull i de når jeg skal ta de på Da tror jeg jeg legger meg ned og griner....... De hjelper godt, merker enorm forskjell, spesielt i leggene, de ser nesten normale ut når jeg tar strømpene av før jeg legger meg Anklene og føttene er fortsatt store da, så det ser noe rart ut, men så lenge jeg har mindre vondt får det se ut som det vil Har mest vondt i hendene sånn det er nå faktisk, tommel, pekefinger og langfinger på venstre hånd har jeg ingen kontakt med lenger, så det er litt vanskelig å skrive på pc og mobil...jeg er jo selfølgelig venstrehendt De på høyre hånda får jeg kontakt med litt utover dagen, så de er litt bedre... Skal til ny sjekk hos legen over helga, fikk ikke tak i henne på fredag etter jeg kom hjem fra sykehuset, så jeg får ringe henne på mandag first thing Så da blir det vel måling av blodtrykk og urinprøve hver 2. eller 3. dag fremover, og ny time på sykehuset innen 14 dager så sant at holder seg fint... Har enormt med kynnere og sterke "mensmurringer" om dagene, og det kjennes ut som knøtti "pirker" masse nedi der med hendene sine (tror ihvertfall det er henne jeg kjenner ) Hun driver vel og siger nedover i bekkenet nå, tiden er jo snart inne for at hun skal feste seg, så jeg vet ikke om det betyr så mye mer enn at det modnes inni her Noen ganger stikker det skikkelig til og smertene setter seg i ryggen og nedover beina, søs sier det er falske rier...eller ekte, hvis de kommer reglemessig - men det gjør de ikke! Det blir vel bare mer og flere vondter jo nærmere jeg kommer termin tenker jeg Vi har vært hos søs og hentet seng, gyngestol og ammepute idag, så når kjære kommer hjem fra turen med vovvis nå skal jeg begynne å innrede rommet Gleder meg!!! Fikk tak i sengehimmel og uro idag, mangler bare den der som himmelen skal festes på, de hadde ikke flere igjen av de som festes på senga på Barnas Hus, bare gulvstativet Typisk! Men de skulle få de inn i løpet av uka, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet Pappa driver og monterer vugga han har laget også, så snart er den også i hus, og mamma er ferdig med hentesettet Vi er snart klar
Gjest pysepusen Skrevet 28. mai 2011 #2295 Skrevet 28. mai 2011 Det blir så fint når hun kommer her Gleder meg til å hilse på henne
Diddles Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #2296 Skrevet 28. mai 2011 Jag med Bæsj, ene skruen til sprinkelsenga mangler Og jeg som hadde tenkt å re opp og alt Mannen er sendt i kjelleren for å lete etter en erstatningsskrue, og gjør som han får beskjed om selv om han egentlig mener det går an å vente til mandag og kjøpe en ny Godt oppdratt
^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2011 #2297 Skrevet 28. mai 2011 Næh, vente til mandag går ikke. Åh, det er det koseligste altså, å se den ferdig oppredde sengen. Nå er det jammen meg ikke lenge til hun er her altså. Jeg tror faktisk du slår meg også, for her i huset er vi pessimistiske til det motsatte er bevist. Kjenner meg veldig godt igjen i alle de småvondtene altså. Her også kjennes det ofte ut som om hun prøver å bokse seg utover fødselskanaler av og til. Ikke akkurat særlig behagelig mens det står på, nei. :gjeiper: Ha en fin lørdagskveld!
Diddles Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #2299 Skrevet 28. mai 2011 Næh, vente til mandag går ikke. Åh, det er det koseligste altså, å se den ferdig oppredde sengen. Nå er det jammen meg ikke lenge til hun er her altså. Jeg tror faktisk du slår meg også, for her i huset er vi pessimistiske til det motsatte er bevist. Kjenner meg veldig godt igjen i alle de småvondtene altså. Her også kjennes det ofte ut som om hun prøver å bokse seg utover fødselskanaler av og til. Ikke akkurat særlig behagelig mens det står på, nei. Ha en fin lørdagskveld! Må visst vente til mandag likevel, for vi har ingen skruer som er lange nok Jeg improviserte litt da, og fikk senga sammen ved hjelp av lange spikere istedet - bare for å se hvordan det ble..resultat; jeg fant ut at jeg ikke kan ha den sengekanten jeg har kjøpt likevel og må bytte både den og sengehimmelen på mandag Jaja, så hadde jeg noe å gjøre på den stunden da Straffet seg gjorde det også, jeg tåler jo ingenting om dagene, så nå er jeg totalt utslitt Mannen fikk ansvar for middagen, så han er og henter ferdig-pizza Resten av kvelden tilbringes i sofaen med beina høyt, puter i ryggen og isvann i halvliterglass Jeg tror nok du ender på føden før meg, håper ihvertfall det...ellers betyr det jo at svangerskapsforgiftningen min har blitt verre, og det vil jeg ikke Men det hadde vært koslig å havne der samtidig da Fine lørdagen til deg også Vennen Tusen tusen takk for rosene, du er tvers gjennom god som gull
^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2011 #2300 Skrevet 28. mai 2011 Kanskje vi havner i samme barselgruppe? Ja, jeg håper jo for din og snuppa sin del at hun holder seg der inne så lenge som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå