Diddles Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2261 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er sant Viktig å finne de positive tingene på sånne dager!! Nå skal jeg ta meg en lang god dusj mens kjære hviler på sofaen, så skal jeg gå over bagen min sånn i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. mai 2011 #2262 Del Skrevet 26. mai 2011 Skjønner at du synes det er skummelt, men du blir nå fulgt opp nøye og får hjelp om det er behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. mai 2011 #2263 Del Skrevet 26. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mai 2011 #2264 Del Skrevet 26. mai 2011 Æsj, kjipe nyheter. Men heldigvis tar de veldig godt vare på deg, og det høres jo ut som om alt er greit for nå ihvertfall. Skal tenke mye på deg i morgen. Kanskje du sniker i ''køen''? (selv om jeg jo selvsagt håper at hun kan holde seg inne i hvertfall to uker til ) Forresten...spurte du om henvisning? Jeg er så redd for SF jeg også, siden jeg alltid har utslag på urinen pluss mye vann i kroppen. Men jordmor mener at siden blodtrykket mitt alltid er perfekt så er det ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. mai 2011 #2265 Del Skrevet 26. mai 2011 Usj da, så kjedelige nyheter et er litt vanskelig å ikke bli redd når man får høre slikt da, så jeg skjønner godt du er bekymra.. Men som hun sier så ville du blitt sendt på sykehuset om det var akutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2266 Del Skrevet 26. mai 2011 Skjønner at du synes det er skummelt, men du blir nå fulgt opp nøye og får hjelp om det er behov for det. Jeg er veldig glad jeg har den legen jeg har, hun har jobbet på føden Så jeg vet jeg er i gode hender, men jeg er forferdelig redd noe skal skje med knøtti nå i innspurten... tilbake! Æsj, kjipe nyheter. Men heldigvis tar de veldig godt vare på deg, og det høres jo ut som om alt er greit for nå ihvertfall. Skal tenke mye på deg i morgen. Kanskje du sniker i ''køen''? (selv om jeg jo selvsagt håper at hun kan holde seg inne i hvertfall to uker til ) Forresten...spurte du om henvisning? Jeg er så redd for SF jeg også, siden jeg alltid har utslag på urinen pluss mye vann i kroppen. Men jordmor mener at siden blodtrykket mitt alltid er perfekt så er det ingenting å bekymre seg for. Inntil det motsatte er bevist så er alt bra Hun sa jo hun hadde sendt meg rett på sykehuset om det var akutt, så da får jeg bare stole på at det er greit og at jeg ikke trenger bekymre meg altfor mye Skal se på det at jeg sniker i køen Satser jo på hun holder seg inne litt til da, det er vel det beste...men for all del, hun er velkommen ut også, spesielt hvis det er tryggere på "denne siden" Jeg har ikke bedt om noenting jeg, det er legen som henviser meg videre på eget initiativ...Jeg har heller ikke høyt blodtrykk, men spor av protein i urinen og lavt innhold av protein og blodplater (tror jeg det var) i blodet Det er visstnok prosedyren når en har de utslagene som jeg har pluss så mye vann, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en prat med fastlegen min om jeg var usikker Har du tatt blodprøver når det har vært utslag i urinen? Jordmødrene er jo ikke leger, min jordmor sa selv at hun ønsket jeg gikk annenhver gang til lege og henne, og at jeg tok dirkete kontakt med føden om det var noe jeg var bekymret for! Terskelen for å ta kontakt skal være lav, spesielt nå på slutten!! Ta en telefon du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mai 2011 #2267 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har ikke tatt en eneste blodprøve i hele svangerskapet, bortsett fra den på første legekontroll. Er det unormalt? Jeg tok jo en urinprøve sist jeg var hos fastlegen fordi jeg spurte om det (hadde hatt litt vondt i hodet), men da har jeg kanskje ikke SÅ mye utslag i urinen at det er noe å bekymre seg for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. mai 2011 #2268 Del Skrevet 26. mai 2011 Føler med deg Diddles Og som legen din sier så hadde de sendt deg rett på sykehuset dersom det var alvorlig! Sånn som jeg ble da blodtrykket plutselig var skyhøyt, fikk utslag på protein i urinen og hadde masse vann i kroppen. Lykke til imorgen!! Har du noen som sladrer for deg forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2269 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har ikke tatt en eneste blodprøve i hele svangerskapet, bortsett fra den på første legekontroll. Er det unormalt? Jeg tok jo en urinprøve sist jeg var hos fastlegen fordi jeg spurte om det (hadde hatt litt vondt i hodet), men da har jeg kanskje ikke SÅ mye utslag i urinen at det er noe å bekymre seg for? Jeg tok en på første kontroll, og så har jeg tatt sånn stikk i fingeren for å sjekke jerninnhold i blodet 2 ganger..blodprøven denne gangen ble kun tatt på grunnlag av litt utslag av protein i urinen og mengden vann! Det skal ikke være mer enn +1 før de skal sjekke det ekstra opp har jeg hørt, men det er mulig det varierer noe Jeg leverer urinprøve hver gang jeg er hos lege/ jordmor...har tisset på endel glass for å si det sånn Når det er sagt er åpningen på de glassene altfor liten når en er høygravid........................... Føler med deg Diddles Og som legen din sier så hadde de sendt deg rett på sykehuset dersom det var alvorlig! Sånn som jeg ble da blodtrykket plutselig var skyhøyt, fikk utslag på protein i urinen og hadde masse vann i kroppen. Lykke til imorgen!! Har du noen som sladrer for deg forresten?? Takk vennen Nei jeg har ingen som sladrer, har ikke tenkt så langt siden det enda er noen uker til termin liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 26. mai 2011 #2270 Del Skrevet 26. mai 2011 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2271 Del Skrevet 26. mai 2011 Tenker på deg! Så fint Takk vennen Tror jeg køyer nå, trenger all den søvnen jeg kan få Gruer meg litt til imorgen, jeg er verdensmester i å ta sorgene på forskudd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. mai 2011 #2272 Del Skrevet 27. mai 2011 Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 27. mai 2011 #2273 Del Skrevet 27. mai 2011 Hallo... Jeg er jo super på å sladre! Lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2274 Del Skrevet 27. mai 2011 + 2 kg på 2 dager er vel neppe noen god nyhet Fy fader som jeg gruer meg, har alldeles ikke lyst å gå alene til legen, men kjære skal til kiropraktor og mamma er syk.....uansett, kan ikke bli helt fjortis å dra med meg folk på noe som i utgangspunktet bare er en kontroll heller *skjerpings* Baaaaaahhhhhhhhhh!!!!! Og du Pys, jeg setter deg opp som sladris jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. mai 2011 #2275 Del Skrevet 27. mai 2011 Lykke til i dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2276 Del Skrevet 27. mai 2011 Masse masse lykke til i dag Diddles! Jeg tenker på deg og krysser fingrene for at alt er bra med knøtti der inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. mai 2011 #2277 Del Skrevet 27. mai 2011 Lykke til i dag! Om jeg skal tippe så er du mamma før du vet ordet av det! Så det er bra du fikk ordnet deg med en sladris! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2278 Del Skrevet 27. mai 2011 Takk for lykkeønskninger, jeg er redd jeg trenger de Tror også jeg kan bli mamma før jeg vet ordet av det...noe terminbarn blir det nok ikke! Hvilket minner meg om at jeg må ta bilde av magen min igjen før det er for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2279 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er helt vilt å tenke på at du kanskje nærmer deg mammastatus med stormskritt!! Skjønner godt det er skummelt å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2011 #2280 Del Skrevet 27. mai 2011 Når har du time i dag? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå