Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gad, jeg hadde fått infarkt :daane:

De burde vite bedre enn å innta huset her ihvertfall :regler: Men idag blir det spraying av Radar så fort mannen kommer hjem fra jobb!! Jeg pleier å være tidlig ute med det, men siden jeg ikke skal gjøre det selv går det litt lenger tid av en eller annen grunn :roll: I kjelleren bor det noen usannsynlig svære noen, og hvis vi ikke er kjappe nå så kommer de opp :grine: Skjønner ikke hva de skal være inne for, det er jo ute maten deres er :kjefte: Selv om jeg er overbevist om at det er MEG de er på jakt etter......egentlig!

Gjest D.O.A.
Skrevet

Usj :snurt:

Jeg synes det hele er ganske ulogisk, det må jo være mye deiligere for dem å være ute, blant jord og andre ting de kan klatre på. Inne risikerer de jo å bli drept og det må jo være mye vanskeligere å være edderkopp inne.. :sukk:

Skulle ønske de ikke fantes jeg, det hadde gjort min tilværelse lettere!

Skrevet

Edderkopper er ekle! Uansett om de er inne eller ute...

Selv om du ikke hadde en god start på dagen så håper jeg du får en fin dag med :sol: og veranda liv!

:klemmer:

Skrevet

Gravid / magebilder 32 + 6 :nigo:

Skrevet

Nydelige magebilder! :hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet

Skjønner ikke hva de skal være inne for, det er jo ute maten deres er :kjefte: Selv om jeg er overbevist om at det er MEG de er på jakt etter......egentlig!

Du kan forsåvidt kanskje ha rett, jeg leste en artikkel om jordedderkopper da vi var plaget med dem da vi bodde i Oslo at det er hannedderkoppene som trekker inn, de er nemlig på leting etter damer!! Men de trekker visst også ut igjen når de ikke finner noen, med eller uten Radar :ler: De er superekle, til og med svigerfar som er vaktmester og håndterer masse rart synes disse var helt forferdelige! :haar:

Gravid / magebilder 32 + 6 :nigo:

Du har en fantastisk nydelig gravidkropp!!! :daane::rodmer::hjerte:

Om jeg noensinne skulle bli gravid, vil jeg se ut som deg!! :hug:

Skrevet

Sier som de andre: du har nydelig gravidkropp :jepp:

Skrevet

Nydelige magebilder! :hjerte:

Tusen takk :nigo:

Du kan forsåvidt kanskje ha rett, jeg leste en artikkel om jordedderkopper da vi var plaget med dem da vi bodde i Oslo at det er hannedderkoppene som trekker inn, de er nemlig på leting etter damer!! Men de trekker visst også ut igjen når de ikke finner noen, med eller uten Radar :ler: De er superekle, til og med svigerfar som er vaktmester og håndterer masse rart synes disse var helt forferdelige! :haar:

De rekker ikke å "trekke ut igjen" herfra, de dør nemlig lenge før de har tenkt tanken :ler: Men de som er i kjelleren, de tror jeg er 100 år - minst!! Vanvittig store, og skremmende ekle :grine: Eneste som gjør at jeg piler innom i kjelleren på denne årstida er iskremen som ligger i fryseren :sjenert:

Du har en fantastisk nydelig gravidkropp!!! :daane::rodmer::hjerte:

Om jeg noensinne skulle bli gravid, vil jeg se ut som deg!! :hug:

Det tror jeg er det fineste noen ever har sagt til meg :grine: Tusen takk!!!!! :klemmer:

Sier som de andre: du har nydelig gravidkropp :jepp:

Tusen takk :strix:

Skrevet

Nydelig mage, snuppa :)

Tusen takk :)

Må si meg fornøyd med magen, men disse beina mine :sukk: Idag er de skremmende fulle av vann, bare nedi føttene liksom :klo: Ekkelt!! Lurer på hvilke sko jeg skal ha på når jeg skal i klubb, akkurat nå får jeg ikke på meg noen.....ligger oppned i sofaen, med beina oppetter veggen og Ipad'en på magen :tunge1:

Skrevet

Så utrolig vakker gravidmage du har.

Skrevet

Takk Nòtt :rodmer:

Da er jeg tilbake fra jobb, har hatt oppfølging ifht sykemelding :) Det er faktisk eksen til mannen som følger meg opp :ler: (Ikke mammaen til snuppa da, det hadde aldri gått :sjenert:) Deilig å ha et såpass godt forhold at vi kan snakke om løst og fast, le sammen og føle at alt er okei liksom :tommelopp: Hun er koselig :Nikke:

Ikke så mye nytt å fortelle henne heller, dagene går nå som de har gjort siden sist for 3 uker siden...mer kynnere, mensmurringer, vann i kroppen, søvnløse netter - typisk gravid med andre ord :fnise:

Idagmorges våknet verken jeg eller kjære av klokka som ringte, og våknet i all forfjamselse kl 07.30 - 1 time etter vi burde :overrasket: Rude awakening!! Hadde det bare vært oss to så hadde det ikke vært noe stress, men med snuppa på plass i tillegg ble det plutselig folksomt på badet :tunge1: Jeg tar jo litt mer plass en vanlig også......:filer: Menmen, vi kom oss nå avgårde, hun på skolen og vi på jobb/ møte til rett tid - om enn litt trøtte i trynet :Gjesp:

Nyter dagens latte og stillheten...Vurderer å kræsje i sofaen for en aldri så liten hvil..har liksom ingenting på tapetet resten av dagen, da kan jeg vel likesågodt sove litt, med beina høyt - 2 fluer i et smekk ;) Gleder meg til lønn altså, da skal siste rest til rommet til knøtti handles inn :shoppe::hoppe: Spent på om det blir seende like fint ut i virkeligheten som i hodet mitt :fnise:

Skrevet

By the way.....

:bolledeig::hjerte::strix: 33 uker :strix::hjerte::bolledeig:

Gjest Neferet
Skrevet

Men da kan vi jo ha en deal: Du kommer til meg og trener pole og blir sterk når knøtti er ute og litt større, og jeg får patent på din gravidkropp hvis jeg skulle bli gravid! :jepp::tommelopp::ler:

Jeg kan jo alltids underholde deg med enda et nytt blogginnlegg, hvis du skulle kjede deg etter hvilen. Ellers er det jo på sin plass å feire 33 uker også! :rodmer:

Skrevet
:ler: det høres ut som en god deal :jepp: Skal sjekke bloggen etter hvilen jeg virkelig kjenner jeg skal ta, så skal du få flere bilder fra gårsdagens fotosession i bytte ;) Så får vi se om du fortsatt vil ha den patenten :hoho:
Gjest Neferet
Skrevet

:ler: det høres ut som en god deal :jepp: Skal sjekke bloggen etter hvilen jeg virkelig kjenner jeg skal ta, så skal du få flere bilder fra gårsdagens fotosession i bytte ;) Så får vi se om du fortsatt vil ha den patenten :hoho:

God deal! Og god hvil! :veslejenta:

Skrevet

Jeg har tegnet bilder til knøtti sitt rom *stolt* Check it out:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet
:fnise: ja ikke sant?! Ikke helt fri fantasi altså, tegnet mens jeg såg på bilder på nett :)
Skrevet

Fytti grisen så hovne beina mine er ikveld, jeg blir litt skremt.....tror jeg skal stikke innom legen imorgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...