^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 #2121 Del Skrevet 8. mai 2011 Det høres ut som vann, ja. Jeg kunne ikke se det med det blotte øye før jeg hadde hatt vann i bein og hender leeeenge. Merket det først på ringer som begynte å bli stramme (nå er lillefingeren min på størrelse med sånn som ringfingeren min var ) og generell dovenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2122 Del Skrevet 8. mai 2011 Gifteringen er det lenge siden jeg tok av, mest fordi vi skulle reise og jeg var redd for at flyturen skulle gjøre at jeg ikke fikk ringen av igjen Det skal jeg jo være glad for at jeg gjorde...men det er normalt at det gjør vondt altså? Det der doven-greiene har jeg også merka, at jeg dovner lett vekk! Og så får jeg sånn frysninger når jeg legger meg med beina høyt, sikkert fordi blodsirkulasjonen får seg et spark i ræva Ganske fascinerende med alt det som skjer i kroppen for tida, noe er kjekkere enn andre ting selvsagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 #2123 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ikke hatt vondt. Mer ubehagelig, og med prikking og kløe. Dersom jeg har mye vann i beina og legger dem høyt får jeg på en måte lopper i blodet og klarer ikke å holde dem der lenge av gangen. Litt upraktisk når jeg skal prøve å minimere elefantbeina mine. Ja, det er ikke måte på hva disse kroppene finner på altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2124 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Mannen kaller meg bare frøken opp-ned for tida, siden jeg ligger med beina oppetter veggen så fort jeg får en sjans Opp-ned med Ipaden på magen, litt av et syn Forresten klarte jeg å balansere en dessertskål med is på magen her om dagen, praktisk med eget bord Endret 8. mai 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2125 Del Skrevet 8. mai 2011 Da har jeg ryddet bort alt som ikke er gravidvennlig i klesskapet mitt, etter å ha gått på x antall smeller de siste ukene; DEN må da være passelig enda...eh...nei! DEN da, den har jo alltid vært litt stor... ikke den heller?! Så nå er alle "tynne-klærne" mine ryddet vekk for en god stund fremover! Bye bye stramme, korte gensere og like stramme, lave bukser - hallo mammajeans, tights, vide topper og sløyfebånd i alle regnbuens farger (brukes som belte...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. mai 2011 #2126 Del Skrevet 8. mai 2011 Kanskje på tide å komme seg i gravidklærne nå, for du har jo ikke så lenge igjen av graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. mai 2011 #2127 Del Skrevet 8. mai 2011 Kanskje på tide å komme seg i gravidklærne nå, for du har jo ikke så lenge igjen av graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2128 Del Skrevet 8. mai 2011 Nå er det en stund siden tynne-buksene mine ikke var passelige lenger da, men de har ligget i skapet fordetom, sammen med endel andre klær fra svunne tider Rart å tenke på at jeg følte meg kraftig før jeg ble gravid, jeg fikk jo plass i de små klærne der Det var tider Nå har vi gått tur med vovvis, noe som endte i kynnere jeg måtte puste meg gjennom Så mye for å vurdere aktiv sykemelding de siste ukene Tror ikke det nei.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 #2129 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg ser alltid med misunnelse på alle med DEN tynne og fine kroppen...som egentlig var større enn hva jeg var før jeg ble gravid. :gjeiper: Det er rart hvor relativt alt er plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2011 #2130 Del Skrevet 8. mai 2011 Men jeg vil ikke ha et sånt fremmedlegeme inn i kroppen min Tenker det blir sprøyte jeg, selv om jeg ikke liker nåler heller....kan du kjenne spiralen?! Noen sier de kan kjenne "trådene" når de har sex? Kjenner jeg blir kvalm av tanken Jeg kjenner ikke spiralen, nei Ikke mannen heller Heller det enn jevnlig sprøyte altså med jevnt påfyll av hormoner. Men heldigvis velger vi forskjellig Å, du må glede deg til tyne-klærne passer igjen Selv om du må være forberedt på at det kan ta litt tid Ihvertfall med vann i kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mai 2011 #2131 Del Skrevet 8. mai 2011 Å, du må glede deg til tyne-klærne passer igjen Er det sånne klær man tyner seg inn i selv om de egentlig er litt for små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2132 Del Skrevet 8. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2011 #2133 Del Skrevet 8. mai 2011 Haha! En liiiiten leif der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2011 #2134 Del Skrevet 8. mai 2011 Søte vennen min! Jeg tror jeg har en spy-gutt Skal vi ha lunch en annen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2135 Del Skrevet 8. mai 2011 Å nei er han blitt syk stakkar? Ja da kan vi ta lunsj en annen dag Jeg vil ikke bli syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2011 #2136 Del Skrevet 8. mai 2011 Å nei er han blitt syk stakkar? Ja da kan vi ta lunsj en annen dag Jeg vil ikke bli syk! Jeg vet ikke helt hva det er - kan også være overdose med mat Men greit å ikke smitte være gravide Spysjuken som gravid er F-O-R-F-E-R-D-E-L-I-G! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2137 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg vet ikke helt hva det er - kan også være overdose med mat Men greit å ikke smitte være gravide Spysjuken som gravid er F-O-R-F-E-R-D-E-L-I-G! Jeg har flere dager å ta av for å si det sånn bare hyl ut når det måtte passe, så kommer jeg God bedring til lillegull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2138 Del Skrevet 9. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2139 Del Skrevet 9. mai 2011 Å våkne med en diger redderkopp kravlende rundt på soverommet er ikke noe jeg unner min verste fiende en gang, her startet dagen med hyl, skrik, tårer og kynnere fra helvete Stress er absolutt en utløsende faktor på kynnerfronten!! De er tilbake for fullt nå, men det er vel helt naturlig ettersom det faktisk nærmer seg fødsel mer enn jeg tør tenke på Bare noen-og-50 dager til termin jo Idag har jeg ingen planer whatsoever, før klubb i kveld, så jeg blir nok å finne på terrassen stort sett hele dagen Imorgen er det oppfølging ifht sykemelding, så da skal jeg en tur innom jobb å hilse på gullungene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 9. mai 2011 #2140 Del Skrevet 9. mai 2011 Æsj, edderkopper er det ekleste som finnes! Jeg trodde jeg skulle pådra meg slag da vi spiste middag forrige uke og det plutselig dalte en svær edderkopp ned fra taket og hang sprellende midt mellom oss over bordet. Håper resten av dagen blir deilig, høres hvertfall sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå