Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Klok og klok fru Blom, jeg hadde gjort rett så da var det jo greit :fnise: Da må bare mannen skrive under også så kan vi levere inn :tommelopp: Skjønner fortsatt ikke en tøddel egentlig, og så er det nye regler fra 1. juli der far plutselig har 12 uker istedet for 10 :daane: Synes det er litt rart jeg, at vi som er mødre kun har 9 uker som er "våre" mens far fra 1. juli har 12 :klo: Han må jo ikke ta de, men da mister vi de...og det samme hvis jeg føder før termin, da mister jeg ukene før :overrasket: Dusteregler :regler: Jaja, får vel nok tid hjemme uansett, går jo og suller nå også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du kjøpte den blomstrete kjolen, for den var absolutt den fineste :jepp:

Men jeg er stor som et hus :grine: Kjære bare flirte og ga meg en klem når jeg skulle vise kjolen på :sjenert: "Du ser veldig gravid ut nå vennen" :gravid:

Å?!..........Sier du det?! Magen min har nådd nye høyder i løpet av natta tror jeg :sukk: Jeg vet ikke hvem jeg skal vise kjolen til som tør å være ærlig med meg i min tilstand, alle sier bare jeg er fin - det får jeg meg ikke helt til å tro på :fnise: Stor er vel mer rette ordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Stor som et hus du liksom. Det er vel få som er så flott som deg gravid. Du har jo en perfekt kropp med en gravidmage :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, snill du er da :klemmer: Takk!!

Der var shoppingen unnagjort til imorgen :daane: Det blir ufattelig mye mat når en skal ha selskap...og mye arbeid! Gruer meg litt til morgendagen, både lege, kiropraktor og selskap - det kan bli litt mye på denne kroppen :sjenert: Kan ikke gjøre så mye ikveld, for jeg har ikke plass i kjøleskapet :fnise: Men rydde kan jeg gjøre da, og pakke inn ekstragaven.......har bare ikke lyst :gjeiper:

To do list imorgen:

Stå opp, spise frokost og dusje før legetime kl. 08.45

Kiropraktor kl. 09.45

Kjøpe is

Lage gele, ostekake og muffins og pynte disse

Lage røre til lapper

Rydde vekk påskepynt og sette frem bursdagspynt

Pakke inn ekstragaven til bursdagsbarnet

Gå tur med vovvis

Hente bursdagsbarnet kl. 14.30 og putte henne i dusjen

Lage klar fat med grønnsaker til hamburgere

Lage potetsalat

Ordne til på terrassen

Tenne opp grillen kl. 16.30

Steike lapper

Gjestene kommer kl. 17.00

:daane:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykketil med maratondagen i dag!

Det er nok verdt det når bursdagsbarnet sovner med et smil om munnen i kveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg --> :veslejenta: - og her blir jeg resten av kvelden! Bursdagsbarnet er superfornøyd, huset er rydda igjen og jeg er solbrent i fjeset etter lange timer på terrassen med grilling og kaker :)

Alt var forresten fint hos legen idag; hjertelyden til knøtti var sterk og fin, symfysemålet ligger fortsatt på streken, blodprosenten er bra, blodtrykket fortsatt lavt og fint og ingenting verken sukker eller blod i urinprøven - jeg er en frisk gravid :nigo: Sett bort fra det med bekkenet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så bra du er en frisk gravid! :nigo: Det var nemlig jeg også - det var bare litt vanskelig å se der jeg kom med krykkene mine :ler:

Og så bra med vel gjennomført selskap :tommelsmil: Nyt sofatiden! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så bra monsterdagen ble vellykka! Da er det vel fortjent med :veslejenta:

Håper du har en fin dag i dag, og at den er litt mer avslappende enn gårsdagen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag morges når jeg sto opp for n`te gang for å tisse 5 dråper :roll: slo det meg; skal jeg aldri mer sove en hel natt?! :overrasket: Livets harde realiteter, er nok noe i dette her de sier om at kroppen forbereder seg på lite søvn i slutten av graviditeten...enten våkner jeg av kjære som snorker, meg selv som snorker eller sikler uhorvelige mengder (hallo overproduksjon av spytt :ler:), knøtti som sparker "mamma du ligger på meg" eller "nå er det sikkert morgen" ,av at jeg snur meg og da krangler bekkenet, eller så må jeg tisse :daane: Husker ikke sist jeg sov en hel natt i strekk, men når jeg gjorde det var det sikkert min siste på veeeeldig lenge!! Håper jeg nøyt det fullt ut :fnise:

Nok en strålende dag, sola skinner som bare det utenfor og temperaturen er lovt over 20 grader idag :hoppendeglad: Nå skal jeg lage min siste månedsavis for jobb før jeg smører bollekroppen inn i solkrem og kræsjer på terrassen :sol: Siden jeg hadde besøk i hele går måtte jeg ha på meg bikinioverdel, og fikk sånne fine skiller som jeg er så glad i :filer: så idag blir det minst mulig klær og så satser jeg på at evt. besøk sender melding før de kommer, ellers blir det verst for de selv :hoho:

Lille superprinsesse er sendt avgårde på skolen, vovvis sover på plenen og kaffe latte`n min smaker som alltid helt fortreffelig :nigo: En god morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hihi, planen din for dagen hørtes fortreffelig ut! Har ikke terrasse her jeg bor nå, så blir fint lite soling med minst mulig klær, det liker ikke politiet i Bergen at man driver med i offentlige parker nemlig :fnise: (nei, jeg har ikke prøvd selv)

Ha en finfin dag :klemmer:

Endret av Ms. Raggsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, planen din for dagen hørtes fortreffelig ut! Har ikke terrasse her jeg bor nå, så blir fint lite soling med minst mulig klær, det liker ikke politiet i Bergen at man driver med i offentlige parker nemlig :fnise: (nei, jeg har ikke prøvd selv)

Ha en finfin dag :klemmer:

Kjipapoliti :hoho:

Har du ingen kompiser du kan kræsje på terrassen hos? Eller vent, sikkert ikke så lurt siden du har kjæreste forresten :skratte: Husker jeg gjorde det når jeg var singel og bodde i leilighet uten solingsmuligheter, siden mine venninner er en smule mer pripne enn meg nyttet det ikke å kræsje på deres terrasse i minst mulig klær...ringte en kompis og spurte om jeg kunne komme og sole meg, han var like lykkelig hver gang :gjeiper: Mannfolk er jammen enkle å glede, gi de et glimt av en pupp og to så er dagen reddet :ler:

Fine dagen til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner meg veldig godt igjen i søvnproblemene dine gitt. :gjeiper: Det å våkne av at man ligger i sitt eget sikkel var liksom bare en fjern og utenkelig ting før man faktisk ligger der i en våt pytt og ikke vet helt hvordan man kom til det punktet. :hoho:

Men, jeg må si, jeg gleder meg til å slippe å være stup-gravidtrøtt (som ikke gikk over for meg etter uke 12 :dry: ) samtidig som jeg ikke får sove. :tommelsmil:

Åh, det hørtes deilig ut. Gleder meg til vi får skikkelig terrasse (og plen! :rodmer: ) som kan brukes til solslikking. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Kjipapoliti :hoho:

Har du ingen kompiser du kan kræsje på terrassen hos? Eller vent, sikkert ikke så lurt siden du har kjæreste forresten :skratte: Husker jeg gjorde det når jeg var singel og bodde i leilighet uten solingsmuligheter, siden mine venninner er en smule mer pripne enn meg nyttet det ikke å kræsje på deres terrasse i minst mulig klær...ringte en kompis og spurte om jeg kunne komme og sole meg, han var like lykkelig hver gang :gjeiper: Mannfolk er jammen enkle å glede, gi de et glimt av en pupp og to så er dagen reddet :ler:

Fine dagen til deg også :klemmer:

Stakkars fyr, han hadde nok besvimt dersom han fant ut at jeg lå lettkledd på verandaen til en kompis :fnise: Vi har veranda i leiligheten hans i hjembygda, men den er jo vendt mot svigers (iiiik), så der bør man egentlig sole seg i kjeledress.

Nei, takke meg til MIN EGEN terrasse i hjembygda, null innsynn, null naboer og masse sol! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars fyr, han hadde nok besvimt dersom han fant ut at jeg lå lettkledd på verandaen til en kompis :fnise: Vi har veranda i leiligheten hans i hjembygda, men den er jo vendt mot svigers (iiiik), så der bør man egentlig sole seg i kjeledress.

Nei, takke meg til MIN EGEN terrasse i hjembygda, null innsynn, null naboer og masse sol! :lur:

:hoho: *ser for seg Raggis i kjeledress på solseng*

Nærmeste naboen vår er ca 160 år gammel, og når jeg soler meg går hun inn :ler: Snerpete gamle dame, det er jo bare å la være å se etter da :klaske::ler: Det er en åpning i hekken akkurat sånn at det går an å se inn på terrassen vår, tilfeldigvis der hun driver å henger ut klesvasken sin i tide og utide (hun vasker jo klær hele tida, hvor mye klær kan en gammel enslig dame egentlig bruke?! Syns forresten hun alltid går i de samme triste buksene sine...) Jeg har en tendens til å glemme at jeg ikke har på meg så mye klær også jeg, så ifjor vannet jeg blomstene på terrassen toppløs i iniminibikini-trusa mi, akkurat når hun hang ut klær...Dette er min 160 år gamle nabo idet hun oppdaget meg --> :overrasket::nei::daane:

........og dette er meg (som fortsatt ikke husket hvor lite klær jeg hadde på meg) --> :vinke::plystre::skravle: og :klo: når hun trampet inn bakdøra si med snurpeansiktet sitt :ler: Kjære mente jeg hadde skadet henne for livet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

:hoho: *ser for seg Raggis i kjeledress på solseng*

Nærmeste naboen vår er ca 160 år gammel, og når jeg soler meg går hun inn :ler: Snerpete gamle dame, det er jo bare å la være å se etter da :klaske::ler: Det er en åpning i hekken akkurat sånn at det går an å se inn på terrassen vår, tilfeldigvis der hun driver å henger ut klesvasken sin i tide og utide (hun vasker jo klær hele tida, hvor mye klær kan en gammel enslig dame egentlig bruke?! Syns forresten hun alltid går i de samme triste buksene sine...) Jeg har en tendens til å glemme at jeg ikke har på meg så mye klær også jeg, så ifjor vannet jeg blomstene på terrassen toppløs i iniminibikini-trusa mi, akkurat når hun hang ut klær...Dette er min 160 år gamle nabo idet hun oppdaget meg --> :overrasket::nei::daane:

........og dette er meg (som fortsatt ikke husket hvor lite klær jeg hadde på meg) --> :vinke::plystre::skravle: og :klo: når hun trampet inn bakdøra si med snurpeansiktet sitt :ler: Kjære mente jeg hadde skadet henne for livet :hoho:

Hahahhaha, jeg døør! Stakkars dame, tenk å se noe SÅ utfordrende :skratte:

Jeg foretrekker å være tildekket på verandaen utenfor hos svigers ja, har ikke lyst til at de skal ha puppene mine på netthinnen når vi spiser middag sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som alt ligger til rette for en herlig dag i dag! :sol:

Nattesøvnen blir nok aldri den samme igjen etter at lille frøkna er kommet. Føler meg heldig som bare må opp en gang i løpet av natta. Håper han holder det på det nivået framover også.

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhaha, jeg døør! Stakkars dame, tenk å se noe SÅ utfordrende :skratte:

Jeg foretrekker å være tildekket på verandaen utenfor hos svigers ja, har ikke lyst til at de skal ha puppene mine på netthinnen når vi spiser middag sammen!

Hva da, er du ikke fornøyd med puppene dine?! :klo:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...