Gjest D.O.A. Skrevet 14. april 2011 #1981 Del Skrevet 14. april 2011 Oh! Så spennende det var her da, kan man også få en pm kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1982 Del Skrevet 14. april 2011 Oh! Så spennende det var her da, kan man også få en pm kanskje? Ai fix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. april 2011 #1983 Del Skrevet 14. april 2011 Navn er veldig spennende. Vil gjerne ha pm jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1984 Del Skrevet 14. april 2011 Navn er veldig spennende. Vil gjerne ha pm jeg også. Sendes nuh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2011 #1985 Del Skrevet 15. april 2011 Er det forsent å få PM nå?? Jeg vil veldig gjerne ha en!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1986 Del Skrevet 15. april 2011 Er det forsent å få PM nå?? Jeg vil veldig gjerne ha en!!!! Neida, ikke for sent - ingenting er bestemt enda Sendte deg pm nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2011 #1987 Del Skrevet 15. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1988 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) En hektisk men koselig fredag, god start på helga og påskeferien Startet dagen gryende tidlig med å kjøre til jobb og være med på påskefrokosten der, så oppfølgingssamtale i forhold til sykemeldingen før jeg kjørte hjem og hvilte akkurat lenge nok Satte deig til pizzaboller, ryddet litt og kjørte opp på Barnas Hus for å hente vogna..noen gikk amok og kjøpte likesågodt inn regntrekk og bilsete-adapter til vogna, bilsete med IsoFix adapter, badestamp og ull på halv pris til høsten/ vinteren Skikkelig effektiv shopping Svidde av nesten 10.000 kr, penger vi har fått av foreldrene mine til nettopp sånne ting Sånn burde alle fredager være, shopping-maniac!!! Det eneste vi mangler nå av sånne store ting er madrass til senga og hardbagen til vogna som kommer i begynnelsen av mai Snuppa er kjørt bort til mammaen sin nå, vi har kost oss hos søs i hele ettermiddag Jeg har verdens søteste tantebarn Nå er jeg klar for hvil nr 2 Endret 15. april 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 16. april 2011 #1989 Del Skrevet 16. april 2011 For en herlig dag du hadde i går! God påske kjære Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1990 Del Skrevet 17. april 2011 lykkelig Jeg er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. april 2011 #1991 Del Skrevet 17. april 2011 Så bra! Men litt av et tidspunkt å erkjenne det på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. april 2011 #1992 Del Skrevet 17. april 2011 Natteravn! Siden du har delt ut navne PM - kunne jeg også fått en? (vært litt opptatt med andre ting de siste dagene kan du si...) Håper du har hatt en fin søndag så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1993 Del Skrevet 17. april 2011 Så bra! Men litt av et tidspunkt å erkjenne det på... powernap`en varte litt lenge igår, så vi ble liksom aldri trøtte.... Gikk å la oss etter lykke-utbruddet mitt da Natteravn! Siden du har delt ut navne PM - kunne jeg også fått en? (vært litt opptatt med andre ting de siste dagene kan du si...) Håper du har hatt en fin søndag så langt! Hei vennen Natteravn ja, deilig å være det innimellom igjen Resultatet av en litt vel lang hvil igår kveld Så klart du skal få navne pm Hva er det du har vært så opptatt med i det siste da?! Koser du deg? Heldigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1994 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg er hoven i den ene foten *liker ikke* Tror jeg tar kontakt med legen imorgen om det ikke gir seg, bare for å sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1995 Del Skrevet 17. april 2011 Litt mindre hoven nå, etter 1 1/2 time med foten over hjerte-høyde...lurer på om det kan være strømpebuksa jeg hadde på som gjorde det Den gikk ihvertfall rett i bosset når kjære sa han trodde det var den som var for stram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. april 2011 #1996 Del Skrevet 18. april 2011 Håper beinet ditt oppfører seg pent i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2011 #1997 Del Skrevet 18. april 2011 Hvordan er beinet i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1998 Del Skrevet 18. april 2011 Bedre i foten idag, men fortsatt litt hoven Skjønner ikke bæret....Føler meg ellers fin i form, så vil ikke virke hysterisk heller Men kanskje er det lurt å stikke innom legen med en prøve og sjekke blodtrykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2011 #1999 Del Skrevet 18. april 2011 Er bedre å få sjekket det opp synes nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2000 Del Skrevet 18. april 2011 Skal ned til sentrum og drikke kaffe med ei venninne snart, kan ta det i samme slengen Slipper jeg å uroe meg også... Jo nærmere jeg kommer termin, jo mer redd blir jeg for at noe skal skje med knøtti merker jeg..vi lå i senga og pratet om det igår, og jeg sa til kjære at det er rart hvor glad en kan bli i noen en aldri har møtt Hun er utrolig viktig, og har vært det en god stund - men nå de siste ukene har det bare blitt sterkere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå