Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det forsent å få PM nå?? Jeg vil veldig gjerne ha en!!!! :sjenert:

Neida, ikke for sent - ingenting er bestemt enda :ler: Sendte deg pm nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hektisk men koselig fredag, god start på helga og påskeferien :jepp: Startet dagen gryende tidlig med å kjøre til jobb og være med på påskefrokosten der, så oppfølgingssamtale i forhold til sykemeldingen før jeg kjørte hjem og hvilte akkurat lenge nok :veslejenta: Satte deig til pizzaboller, ryddet litt og kjørte opp på Barnas Hus for å hente vogna..noen gikk amok og kjøpte likesågodt inn regntrekk og bilsete-adapter til vogna, bilsete med IsoFix adapter, badestamp og ull på halv pris til høsten/ vinteren :nigo: Skikkelig effektiv shopping :ler: Svidde av nesten 10.000 kr, penger vi har fått av foreldrene mine til nettopp sånne ting :nigo::shoppe: Sånn burde alle fredager være, shopping-maniac!!! Det eneste vi mangler nå av sånne store ting er madrass til senga og hardbagen til vogna som kommer i begynnelsen av mai :hoppe:

Snuppa er kjørt bort til mammaen sin nå, vi har kost oss hos søs i hele ettermiddag :strix: Jeg har verdens søteste tantebarn :rodmer:

Nå er jeg klar for hvil nr 2 :veslejenta::fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natteravn!

Siden du har delt ut navne PM - kunne jeg også fått en?

(vært litt opptatt med andre ting de siste dagene kan du si...)

Håper du har hatt en fin søndag så langt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Men litt av et tidspunkt å erkjenne det på... :fnise:

:ler: powernap`en varte litt lenge igår, så vi ble liksom aldri trøtte....

Gikk å la oss etter lykke-utbruddet mitt da :fnise:

Natteravn!

Siden du har delt ut navne PM - kunne jeg også fått en?

(vært litt opptatt med andre ting de siste dagene kan du si...)

Håper du har hatt en fin søndag så langt!

:klemmer:

Hei vennen :klemmer: Natteravn ja, deilig å være det innimellom igjen :nigo: Resultatet av en litt vel lang hvil igår kveld :ler:

Så klart du skal få navne pm :jepp: Hva er det du har vært så opptatt med i det siste da?! :klo:

:ler:

Koser du deg? Heldigen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hoven i den ene foten *liker ikke* :grine: Tror jeg tar kontakt med legen imorgen om det ikke gir seg, bare for å sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mindre hoven nå, etter 1 1/2 time med foten over hjerte-høyde...lurer på om det kan være strømpebuksa jeg hadde på som gjorde det :klo: Den gikk ihvertfall rett i bosset når kjære sa han trodde det var den som var for stram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre i foten idag, men fortsatt litt hoven :klo: Skjønner ikke bæret....Føler meg ellers fin i form, så vil ikke virke hysterisk heller :sjenert: Men kanskje er det lurt å stikke innom legen med en prøve og sjekke blodtrykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned til sentrum og drikke kaffe med ei venninne snart, kan ta det i samme slengen :Nikke: Slipper jeg å uroe meg også...

Jo nærmere jeg kommer termin, jo mer redd blir jeg for at noe skal skje med knøtti merker jeg..vi lå i senga og pratet om det igår, og jeg sa til kjære at det er rart hvor glad en kan bli i noen en aldri har møtt :rodmer: Hun er utrolig viktig, og har vært det en god stund - men nå de siste ukene har det bare blitt sterkere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...