Gjest Neferet Skrevet 12. april 2011 #1921 Del Skrevet 12. april 2011 det er bare ALTFOR godt!!! Enda godt det bare er i salg noen uker til, så er jeg kvitt det frem til jul Eier ikke viljestyrke litt engang Men først kommer den jo på halv pris når påsken er overstått! Ha en fin dag Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #1922 Del Skrevet 12. april 2011 Åh så deilig det høres ut med sånn velvære og pleie!! Det er ikke så mange ukene til magen synker ... så da blir det bedre å puste - men da er knøtti i magen så stor igjen at det er tungt alt selv om man føler det er lettere å puste. (ialfall sånn jeg har det nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1923 Del Skrevet 12. april 2011 29 uker Jeg er l-a-t idag Det henger klær som må brettes og oppvaskmaskinen er full av rene kjørl...det er vel like greit å få det gjort, ellers blir det sånn hastegreie før jeg skal hente snupsi Men først litt frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #1924 Del Skrevet 12. april 2011 29 uker Det er da lov å være lat i blant også?? Det er iallfall godt! Frokost? Er snart lunsj tid her... Kos deg med mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1925 Del Skrevet 12. april 2011 Joda, det er lov å være lat Men jeg blir så ufattelig rastløs av det, så da klarer jeg ikke helt å nyte det likevel Er enda ikke helt inni dette her med å være hjemme hele dagene kjenner jeg Nå tar jeg vovvis med på tur før snuppa skal hentes på skolen, så får jeg dagens lufterunde jeg også Prøver å få time hos fastlegen min, siden jordmor ønsket hennes mening også ang måling av livmorhals...Hadde de bare tatt telefonen så Sånn har jeg ikke tålmodighet til: "du rykker stadig frem i køen, vennligst vent på svar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #1926 Del Skrevet 12. april 2011 Vente i telefon kø er ikke noe gøy nei! Men noen ganger må man bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 #1927 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg begynner visst å bli ganske dreven, for her fyker dagene avsted! I begynnelsen telte jeg omtrent timer og minutter til han godeste skulle komme hjem fra jobb, men nå skjønner jeg ikke hvor tida blir av.. Kjipt med telefonkø. Glad min lege har mulighet for timebestilling både på sms og internett, i tillegg til et system for sikker e-postutveksling direkte mellom meg og legen. Håper du får svar snart, hvis ikke du har kommet gjennom allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1928 Del Skrevet 12. april 2011 Det ordnet seg med legetime, men fikk ikke før 27. april Spørs om jordmor er fornøyd med det Da er jeg 31+1, så jeg må vel innom jordmor i mellomtida...Jaja, det vil nå vise seg Nå har vovvis fått dagens lufterunde, rare dyret. Han er så agressiv mot sånne Lassie-hunder, helt utav det blå Det er nesten så jeg lurer på om han har hatt noen dårlige erfaringer med sånne hunder på pensjonatet eller noe...for alle andre hunder er fine greier! Men nå er han jo rar i utgangspunktet da, kan jo bare være han har bestemt seg for noe En ting er sikkert, tibbe skal vi aldri mer ha når denne her en dag sier takk for seg..går sikkert ikke til hans fordel at han er omplasseringshund, og at vi ikke er 100 % sikker på bakgrunnen hans, men likevel - det er jammen en rar rase!! Så utrolig egenrådige, nesten som en katt..og har han bestemt seg for noe så gir han seg ikke uten kamp Jeg sa til kjære at det er lettere å oppdra barn enn han der Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. april 2011 #1929 Del Skrevet 12. april 2011 Og jeg som trodde at dere hadde en SVÆR hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1930 Del Skrevet 12. april 2011 Og jeg som trodde at dere hadde en SVÆR hund hvor har du fått det fra?? Han er ikke store kreket, men gjør mye utav seg :gjeiper: Hårete dust Men han er fin å se på da, og har personlighet så det holder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. april 2011 #1931 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har bare fått det for meg at dere har en svær hund. Ser jo ikke for meg din kjære og deg med en slik liten hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1932 Del Skrevet 12. april 2011 Vovvis er typisk meg sies det; fin å se på, sta og egenrådig og litt dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. april 2011 #1933 Del Skrevet 12. april 2011 Til og med jeg er ikke redd hunden til Diddles! Og hvilken fastlege har du fått deg nå da? Det var lang ventetid det! Kjenner jeg jordmor rett må du nok komme til henne i mellomtiden ja Btw; jeg skulle jo invitere deg på lunch og sånn, men så ble jeg syk heller Skulle mye heller ha hatt deg her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1934 Del Skrevet 12. april 2011 Til og med jeg er ikke redd hunden til Diddles! Og hvilken fastlege har du fått deg nå da? Det var lang ventetid det! Kjenner jeg jordmor rett må du nok komme til henne i mellomtiden ja Btw; jeg skulle jo invitere deg på lunch og sånn, men så ble jeg syk heller Skulle mye heller ha hatt deg her altså Var det jeg også stussa over, at det var så lang ventetid..søs har sagt det er så lett å få time der men det gjelder visst ikke meg Jaja, da får jeg belage meg på en jordmortime i mellomtida..overlever vel det, hun er jo grei å forholde seg til hun Jeg kommer gjerne til lunsj, men vil ikke bli syk Hva er det du har pådratt deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 #1935 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg hadde vært redd for selv Diddles sin hund jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1936 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg hadde vært redd for selv Diddles sin hund jeg... Hallo, han er en teddybjørn på 4 bein - hvem kan være redd et sånt krek? Han er ikke skummel når han går inn for det engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 #1937 Del Skrevet 12. april 2011 Å joda, jeg hadde glatt vært redd for den også. Selv om jeg er klar over at det naturligvis er fullstendig irrasjonelt.. Men men, jeg jobber med saken. Vil helst ikke at det skal smitte over på lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. april 2011 #1938 Del Skrevet 12. april 2011 Var det jeg også stussa over, at det var så lang ventetid..søs har sagt det er så lett å få time der men det gjelder visst ikke meg Jaja, da får jeg belage meg på en jordmortime i mellomtida..overlever vel det, hun er jo grei å forholde seg til hun Jeg kommer gjerne til lunsj, men vil ikke bli syk Hva er det du har pådratt deg nå? Jeg skal invitere deg over påske Nå er jeg superforkjøla med feber og hele pakka! Dritt! Jeg hadde vært redd for selv Diddles sin hund jeg... Nei, du hadde ikke det Den klarer jo ikke være farlig uansett hvor mye den prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #1939 Del Skrevet 12. april 2011 Voffis med personlighet er gøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1940 Del Skrevet 12. april 2011 Å joda, jeg hadde glatt vært redd for den også. Selv om jeg er klar over at det naturligvis er fullstendig irrasjonelt.. Men men, jeg jobber med saken. Vil helst ikke at det skal smitte over på lillejenta! Det er vel litt sånn jeg føler det for de 8 beinte krypene som kravler frem overalt nå *grøss* De er jo ikke farlige i den forstand, men jeg kobler fullstendig ut alt som heter fornuft når jeg møter på en Fobi er fobi, kvitt den blir jeg aldri selv om jeg har blitt bedre enn jeg var etter jeg begynte å jobbe i barnehage! Jeg skal invitere deg over påske Nå er jeg superforkjøla med feber og hele pakka! Dritt! Nei, du hadde ikke det Den klarer jo ikke være farlig uansett hvor mye den prøver Gleder meg til etter påske jeg da Trenger noe å se fram til, dagene blir litt lange liksom... Bah, vårforkjølelse er noe herk!! God bedring på deg Sikker på at vovvis hadde blitt fornærma på oss om han hadde skjønt hva vi sa om han *flirer* Han går virkelig inn for det noen ganger, men til og med da ler vi av han Voffis med personlighet er gøy da Ja han er søt da, i sinn og skinn Men noen ganger er han så dust at jeg kunne glatt bytta han ut med en sekk halvgamle gulrøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå