Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Er det noen som ikke bør gå på jobb idag så er det deg! Pass på sier jeg bare!

(Og Frigg - det kan se ut som om du alltid får støtte i det du sier fra meg så da er vi to strenge da)

Du tjener INGENTING på å gå på jobb, ingen kommer til å takke deg senere. Og fortsetter du som dette kan du bli sengeliggende resten av svangerskapet, vil du det?

Beklager at jeg også er meget streng, men det er ei lita jente inni magen din som trenger en frisk og fin mamma - både nå og etter at hun er kommet ut.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hiver meg på både Frigg og pysepusen, du bør overhodet ikke gå på jobb i dag. Er du ikke forsiktig kan det hende at du ikke går tiden ut, og det er ingen tjent med overhodet. Pass på deg selv. Jobb er jobb, og der er det ingen som passer på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sta som du er har du sikkert gått på jobb.. :sjenert: Håper du tar det så mye med ro som overhodet mulig, og kommer deg hjem til sofaen så fort du kan, uten for store plager. Virker ikke særlig greit å ha en jobb man ikke kan sykemelde seg fullstendig fra, men fremover blir du nødt til å tenke mer på deg selv enn på samvittigheten overfor jobben. Det er strengt tatt ikke ditt problem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Har ikke vi snakket en gang før om dette venneparet mitt som har fått begge sine barn før uke 30? :kjefte: Ikke for at det hadde noe med å ignorere kroppens signaler å gjøre, for hennes slekt får bare premature barn, men likevel!! Pass på kroppen din og nurket! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken her og sier bare hør på jentene over nå!

:nei:

Det er viktig å ta vare på deg selv nå! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb ja :sjenert: Ingen stramninger foreløpig, bare veldig vondt i bekkenet og jeg er langt nede rent psykisk :sukk: Av forskjellige grunner tar jeg kontakt med fastlegen min imorgen (jeg byttet lege idag) og sykemelder meg fullt f.o.m mandag, jeg har fri imorgen...

Jeg er ufattelig lei meg for at det skulle bli sånn at jeg faktisk ikke kan jobbe, jeg hadde så store ambisjoner om å holde ut tida, men når jeg ikke blir ivaretatt så nytter det ikke - jeg vil ikke at knøtti skal finne ut at inni mamma er det ikke godt å være lenger........Fysj for en dag :grine:

Takk for at dere bryr dere, det betyr uendelig mye :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

100 % sykemeldt, med henvisning til ekstra UL for å sjekke at jeg ikke har begynt med modning :sukk: Kiropraktor trodde nok knøtti inni magen hadde det bra, men hun ville ikke ta noen sjanser. De stramt belte- lignende smertene jeg har er antagelig leddbåndene som holder livmor og bekken sammen som er for stramme, men hun ville ha meg på UL for å være sikker...Jeg er glad for å bli ivaretatt, men lei meg for at jeg ikke kan jobbe - det blir noen laaaange uker :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det høres lurt ut med 100 % sykmelding! Og du vet jeg kan leke masse med deg jeg om du vil :) Lurt med en ekstra UL også for å sjekke ståa! Nå må du huske å ta deg goooodt med ro til denne da - sant? Ikke noe tunge løft, sitte masse i sofaen og lese bøker etc :)

Hilsen fru forsiktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, det blir vel litt enklere å ta det med ro nå... :gjeiper: Og jeg leker gjerne med Pysepusen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel best å legge seg, sånn at jeg er uthvilt til vi (les; kjære) skal pusse opp knøtti sitt rom imorgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: lørdag :hjerte:

Våknet tidlig av knøtti som danset i magen, står opp, tråkker oppi pysjbuksa, lar bustete hår være bustete hår og baker scones til frokost mens kjære sover som en stein under dyna :rodmer: Mens jeg venter på at frokosten skal steike seg ferdig nyter jeg 10 stille minutter for meg selv, og surfer på nett med kaffikoppen i hånda :) Livet kan jammen være fint!!!

:hjerte: lørdag :hjerte:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her driver vi med rydding på lavt nivå :fnise: Rommet til knøtti skal grunnes idag, og alt som sto der inne ble bært inn i stua....så nå er rommet klart til grunning, mens stua ser ut som den har blitt bombet :ler: ...og jeg har ikke et snev lyst å rydde, vil mye heller male :jepp: meeeeen det får jeg ikke lov til, så jeg er stuck med rotet (som forresten er mitt likevel, så det er vel bare rett og rimelig :fnise:)

Gleder meg til rommet er ferdig malt, og vi kan hente senga hos søs :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...