Diddles Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1821 Del Skrevet 24. mars 2011 Da er handleliste for Ikea på plass...ikke skremmende mye, men nok til at det sikkert blir dyrt likevel Jeg har en tendens til å plukke med meg mer enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. mars 2011 #1822 Del Skrevet 25. mars 2011 Da er handleliste for Ikea på plass...ikke skremmende mye, men nok til at det sikkert blir dyrt likevel Jeg har en tendens til å plukke med meg mer enn nødvendig Du er nok ikke alene om det det blir som regel med litt som ikke står på handlelista de gangene vi er på Ikea også... Det er jo sååååå mye som er såååå praktisk som vi sikkert har bruk for. God tur iallfall! Og husk - ikke noen tunge løft! Det fins ansatte der som kan hjelpe til med å plukke ned fra hyllene og ikke minst hjelpe deg med det ut i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1823 Del Skrevet 25. mars 2011 Du er nok ikke alene om det det blir som regel med litt som ikke står på handlelista de gangene vi er på Ikea også... Det er jo sååååå mye som er såååå praktisk som vi sikkert har bruk for. God tur iallfall! Og husk - ikke noen tunge løft! Det fins ansatte der som kan hjelpe til med å plukke ned fra hyllene og ikke minst hjelpe deg med det ut i bilen! Kjær skal være med, han tør ikke sende meg alene av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. mars 2011 #1824 Del Skrevet 25. mars 2011 Enten er han redd du skal komme hjem med hele varelageret eller så vil han ikke at du skal løfte/bære for mye! Eller kanskje begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. mars 2011 #1825 Del Skrevet 25. mars 2011 Enten er han redd du skal komme hjem med hele varelageret eller så vil han ikke at du skal løfte/bære for mye! Eller kanskje begge deler Jeg tenker kanskje begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1826 Del Skrevet 25. mars 2011 Enten er han redd du skal komme hjem med hele varelageret eller så vil han ikke at du skal løfte/bære for mye! Eller kanskje begge deler Jeg tenker kanskje begge deler Skjønner virkelig ikke hva dere snakker om :shoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1827 Del Skrevet 25. mars 2011 Rastløøøøøøs Kjære sover og huset er ryddig, snuppi er enda ute og leker (mulig hun burde hentes inn *sjekker klokka*) og det er ingenting på tv....lurer på om jeg skal ta meg en tur på loftet og gå gjennom klærne vi har lagt bort, sikkert noe jeg kan kaste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. mars 2011 #1828 Del Skrevet 25. mars 2011 haha, hvordan skal det gå resten av sykemeldingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1829 Del Skrevet 25. mars 2011 haha, hvordan skal det gå resten av sykemeldingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mars 2011 #1830 Del Skrevet 25. mars 2011 Herremin så effektiv du er! Du kan ikke sette deg og strikke eller noe da Bare for å få tiden til å gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. mars 2011 #1831 Del Skrevet 25. mars 2011 Du....nå må du sette deg ned og ikke gjøre noen verdens ting vennen. Du kommer til å slite deg ut og det er faktisk en grunn til at du er sykmeldt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. mars 2011 #1832 Del Skrevet 25. mars 2011 Du....nå må du sette deg ned og ikke gjøre noen verdens ting vennen. Du kommer til å slite deg ut og det er faktisk en grunn til at du er sykmeldt... Signerer! Skal lære deg å strikke jeg om det får deg til å sitte i ro i sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. mars 2011 #1833 Del Skrevet 25. mars 2011 Og når du er blitt sykmeldt slik at du er hjemme på mandager og tirsdager skal du komme hit og sitte i ro og spise lunch mens jeg varter deg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1834 Del Skrevet 25. mars 2011 Herremin så effektiv du er! Du kan ikke sette deg og strikke eller noe da Bare for å få tiden til å gå... Det er rart, når jeg har fri blir jeg rastløs - mens når jeg går fullt på jobb bare drømmer jeg om å ha fri sånn at jeg kan slappe av Er visst ikke god å bli klok på jeg Strikke kan jeg ikke, så det er ikke et alternativ Istedet satte jeg meg ned og kikket på det økonomiske i permisjonstiden og når jeg skal redusere stilling...Så da satt jeg ihvertfall på rumpa mi Du....nå må du sette deg ned og ikke gjøre noen verdens ting vennen. Du kommer til å slite deg ut og det er faktisk en grunn til at du er sykmeldt... Jeg satte meg ned satt ikke og gjorde ingenting, men gjorde ingenting som var videre slitsomt for annet enn hodet mitt Jeg prøver altså så godt jeg kan å ta hensyn til kroppen min, men når jeg ikke kan trene og heller ikke bruke kroppen min til særlig mye annet, så blir jeg ufattelig rastløs Jeg er jo vant med å være veldig aktiv i hverdagen, så dette er vanskelig altså Signerer! Skal lære deg å strikke jeg om det får deg til å sitte i ro i sofaen! ta med deg tålmodighet da Og når du er blitt sykmeldt slik at du er hjemme på mandager og tirsdager skal du komme hit og sitte i ro og spise lunch mens jeg varter deg opp! Du er verdens søteste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1835 Del Skrevet 25. mars 2011 Dette med penger er virkelig et puslespill, nå har jeg brukt hele kvelden min på å regne og fundere på hvordan vi skal få alt til å gå opp fra høsten 2012, med sparing til garasje og planen om å redusere til 60 % stilling det første året tilbake i jobb etter permisjon...og når jeg endelig har satt alt sammen sier kjære: "...og forresten så får jeg 350.000 kr i forskudd på arv av mamma til sommeren" Kunne ikke tenkt deg å si det litt før?! Det der gjorde han med vilje! Så da løste alt seg; garasje, bufferkonto, min stillingsreduksjon - alt Nais!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. mars 2011 #1836 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å sette seg ned og ikke gjøre noe. Jeg er faktisk akkurat lik deg; når jeg er i full vigør og aktiv så kunne jeg ha tennkt meg å ha litt fri og ikke gjøre noe. Men når jeg først har fri så blir jeg rastløs Ikke lett det der altså. Så flott at alt har ordnet seg med penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #1837 Del Skrevet 27. mars 2011 Bittesmå klær er på plass i den fine "nye-kjøpt-brukt" kommoden med nye, gammeldagse hvite og rosa glassknotter på Stor fare for at klærne må legges oppi flere ganger, siden det var veldig koselig Men så mye mer kan jeg ikke kjøpe, for det er fullt i skuffene allerede, og de er dyyype "Trenger virkelig en baby 30 par sokker lille venn" sa kjære da han så korga med sokker oppi Jeg tror det Huset er nyvaska, svinesteika står i ovnen og vinter ble til vår i løpet av noen timer her Life is good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. mars 2011 #1838 Del Skrevet 27. mars 2011 Dette med penger er virkelig et puslespill, nå har jeg brukt hele kvelden min på å regne og fundere på hvordan vi skal få alt til å gå opp fra høsten 2012, med sparing til garasje og planen om å redusere til 60 % stilling det første året tilbake i jobb etter permisjon...og når jeg endelig har satt alt sammen sier kjære: "...og forresten så får jeg 350.000 kr i forskudd på arv av mamma til sommeren" Kunne ikke tenkt deg å si det litt før?! Det der gjorde han med vilje! Så da løste alt seg; garasje, bufferkonto, min stillingsreduksjon - alt Nais!! Han satt sikkert å så på hvordan du strevde og humret for seg selv og gledet seg til å se regnestykket ditt og da samtidig fortelle deg den gode nyheten! Litt ondskapsfullt - men supert at det økonomiske ordner seg! 30 par babysokker?? håper de er litt i ulike strørrelser for trenger neppe 30 par i minste størrelsen... har selv kjøpt en del sokker til mini - ønsker jo at sokkene skal matche resten av antrekket og så er jo de sokkene så små at de fort kan bli borte. Når jeg har vasket de små-sokkene har jeg puttet de i bh-vaske-poser for å være sikker på at de ikke blir borte i vaksen. Høres ut som om dere får en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2011 #1839 Del Skrevet 27. mars 2011 Vi har masse bukser med fot vi, er det helt uvanlig det? Endel av dem er fra jeg var liten, så det er kanskje ikke så rart om det ikke er siste mote akkurat, men jeg synes det er koselig å bruke klær jeg selv har brukt Tipper vi har 6-8 par sokker, synes det er mye jeg.. Men 30?! Så utrolig bra at det økonomiske ordna seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #1840 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har arva så masse etter tvillingene til søs, det er derfor vi har så ufattelig mye sokker Jeg har vel bare kjøpt 5-6 par selv! Sokkene strekker seg jo, så vi kan nok bruke de en stund... Vi har også endel klær med fot på Mazzi, så det er ikke uvanlig - selv om jeg leser rundt omkring at folk liker best de klærne uten fot, siden babyene trekker føttene til seg når de er små, og da blir de sittende "fast" med begge beina inni sparkebuksa/ pysjen Men det er jo isåfall bare å ta sokker på utenpå tenker jeg, hvis det blir et "stort problem" Herlig når den økonomiske situasjonen ordner seg helt av seg selv, gleder meg stort over det Uansett så må jeg ta meg selv i nakken og slutte å "strø penger rundt meg", har jo faktisk såpass god råd at vi burde kunne spare noen tusen hver mnd...men vi bruker det opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå