Diddles Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1381 Del Skrevet 4. januar 2011 Så mye fint de hadde på Laredoute da! Farlig å legge ut tips om sånne shoppingfeller! (Ikke bare du som er håpløs shopper til knøttet i magen) jeg må jo lokke andre med meg ut i fristelsen ....det føltes så ensomt Idag fikk jeg mail om at pakken(e) er sendt, så om noen dager har knøtteliten nesten full garderobe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1382 Del Skrevet 4. januar 2011 Men du er veldig veldig søt da! Nåh :rødme: I lige så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1383 Del Skrevet 4. januar 2011 Da har PT plaga meg med slyngene sine igjen Det er stas da, å få så mye positiv feedback på hvor sterk jeg er i kroppen i forhold til mange som egentlig er sterkere enn meg sånn i antall kilo å løfte og sånn Så når magen blir litt større skal bilder av meg brukes som reklame for gravidtrening på hjemmesiden hans Imorgen blir det spinning for første gang på U-K-E-S-V-I-S Jeg gleder meg som en liten unge Spinning ble kjedelig når jeg ikke fikk lov å presse meg, men nå er det lov igjen - hurramegrundt her skal det trenes *weeeeee* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2011 #1384 Del Skrevet 4. januar 2011 Så moro med så mange komplimenter! Er det PT som sier at du har lov å presse deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1385 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja det var stas :rødme: Men så har jeg hatt en veldig god trener også da Kiropraktoren sa at når jeg kom over i 2. trimester kunne jeg trene vanlig igjen - så lenge jeg klarte / at ikke magen ble et problem..foreløpig har jeg bare lagt på meg 300 gram, så magen er ikke kjempestor Så da benytter jeg meg av mulighetene til litt spinning frem til magen er i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. januar 2011 #1386 Del Skrevet 4. januar 2011 Blir ikke misunnelig i det hele tatt Du er jo bare DEN dama da! Håper jeg blir like flink til å trene når jeg blir gravid (som jeg håper skjer dette året ). Du er virkelig et forbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1387 Del Skrevet 4. januar 2011 Nåh :rødme: Du er jo så søt!!! Takk snille deg Jeg har brukt 2 år på å trene meg opp til graviditeten, mange tusen kroner på PT og litervis med svette - så det er godt å få litt tilbake for det Å holde kroppen stram, ryggen rett, tippe opp bekkenet og balansere i slyngene på en gang er grisetungt (for å ikke glemme å huske å puste, det blir fort sistepri ) Tror aldri jeg hadde klart det om ikke jeg hadde trent så mye som jeg har!! Så gøy at dere skal prøve å få en liten en da Det kan skje fort det, tro meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1388 Del Skrevet 5. januar 2011 16 uker ...og om noen timer skal vi til jordmor for første gang, håper det blir en positiv opplevelse Hun virket ihvertfall veldig koselig på telefonen, og har lovt at vi skal få høre hjertelyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2011 #1389 Del Skrevet 5. januar 2011 Åh, som jeg kjenner meg igjen i at det å puste gjerne blir sistepri når det er mye/tunge ting som skal utføres! Det er uten tvil et av mine hovedproblemer når det kommer til pole også, bør helst lære meg å gjøre noe med det! Ellers må jeg jo bare skryte litt av at du er så flink at PT skal bruke deg som gravidtreningreklameobjekt!! Ikke at jeg er overrasket, men det er jo viktig å skryte litt likevel! Lykke til hos jordmor i dag! Tenkt at du er 16 uker allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. januar 2011 #1390 Del Skrevet 5. januar 2011 Ååå, første jordmortime Kos dere! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. januar 2011 #1391 Del Skrevet 5. januar 2011 hei diddi sniker innom med en nyttårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1392 Del Skrevet 5. januar 2011 Åh, som jeg kjenner meg igjen i at det å puste gjerne blir sistepri når det er mye/tunge ting som skal utføres! Det er uten tvil et av mine hovedproblemer når det kommer til pole også, bør helst lære meg å gjøre noe med det! Ellers må jeg jo bare skryte litt av at du er så flink at PT skal bruke deg som gravidtreningreklameobjekt!! Ikke at jeg er overrasket, men det er jo viktig å skryte litt likevel! Lykke til hos jordmor i dag! Tenkt at du er 16 uker allerede! At det å puste skal være så vanskelig er helt bak mål, et er jo det som holder oss igang PT henger over meg som en tyrk - pust sa jeg, PUST!!! Syns det er drøyt å puste så høyt som han skal ha meg til, men men Jeg lærer det vel etterhvert håper jeg, trenger det når dette lille vesenet som bor inni meg skal flytte ut Takk for skryt, vi liker det Er litt stolt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1393 Del Skrevet 5. januar 2011 Ååå, første jordmortime Kos dere! :rødme: Det var veldig koselig Hun hadde så god tid også, følte alldeles ikke vi var der en time :dåne: Fikk høre sterk hjertelyd, og hun bekreftet UL-termin som er 16 uker idag Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. januar 2011 #1394 Del Skrevet 5. januar 2011 Pusting er fantastisk når vesenet skal ut! Gleder meg allerede til neste gang :rødme: (kjære likte ikke helt at jeg så Jordmødrene i dag for nå maser jeg masse om nr. to ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1395 Del Skrevet 6. januar 2011 Pusting er fantastisk når vesenet skal ut! Gleder meg allerede til neste gang :rødme: (kjære likte ikke helt at jeg så Jordmødrene i dag for nå maser jeg masse om nr. to ) Jeg må absolutt lære meg det der og jeg synes ABSOLUTT du skal se MYE mer på Jordmødrene Hadde jo ært kos å ha litt permisjon sammen da :rødme: Sitter her og er super-usikker, vaksine eller ei - what to do? Jeg er redd for å bli syk, men også redd for eventuelle senvirkninger for fosteret med vaksinen...Jordmor var til nada hjelp her, det var helt og holdent en avgjørelse jeg måtte ta selv :slåss: Jeg hadde jo tidenes influensa for 2 år siden, og føler meg rimelig trygg på at immunforsvaret mitt er styrket etter den bøygen der...men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1396 Del Skrevet 6. januar 2011 Kjære har tydeligvis ikke fått med seg alle innkjøpene mine den siste tiden, ikveld kom han inn i stua etter en snartur inni skapet til mini og spurte meg om muligheten for at knøtteliten er en jente hadde slått meg Ehem....ehhhh....det BØR være en gutt for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 #1397 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg tok den etter en klar anbefaling fra legen min. Jeg var veldig usikker, men ble helt overbevist etter hennes råd. Årets vaksine er gjennomtestet på haugevis av mennesker, og ikke like "tvilsom" som fjorårets svineinfluensavaksine (som i følge legen heller ikke var spesielt farlig, men ble hauset opp i media uten at medisinsk personale kom til orde). Jeg husker ikke ellers hva slags argumenter hun hadde, men jeg ble ihvertfall så overbevist at jeg tok vaksina der og da.. Mulig jeg bare er lett påvirkelig, men det virka ihvertfall som det lureste etter at legen min fikk komme med talen sin. Hun sammenliknet forresten rådene om å ta influensavaksina med anbefalingene om at barn bør delta i det vanlige vaksinasjonsprogrammet; ingen kan tvinge foreldre til å vaksinere barna sine, men det er en klar anbefaling fra myndighetene. Jeg fikk forresten også bare vage svar fra jordmora. Hun sa ikke annet enn at hun til enhver tid var pliktet til å forholde seg til gjeldende anbefalinger fra folkehelseinstituttet, og de anbefaler jo gravide å ta den. Men men, i bunn og grunn er det jo "dessverre" din avgjørelse.. Jeg skulle gjerne hatt noen som bestemte for meg, men da jeg først hadde tatt den følte jeg at det var riktig avgjørelse. Nå trenger jeg ihvertfall ikke være redd for å få influensa og risikere noe.. Lykke til med avgjørelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1398 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har ikke pratet med legen min etter timen i uke 6 Tror ikke jeg vil ha noe med henne å gjøre, hun har tatt slankeoperasjon...ved en feiltakelse tror jeg de har operert bort hjernen hennes også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. januar 2011 #1399 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har ikke pratet med legen min etter timen i uke 6 Tror ikke jeg vil ha noe med henne å gjøre, hun har tatt slankeoperasjon...ved en feiltakelse tror jeg de har operert bort hjernen hennes også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. januar 2011 #1400 Del Skrevet 6. januar 2011 Da hadde jeg byttet fastlege og hørt hva den nye hadde å si! De har mye bedre peiling enn jordmoren Permisjon sammen kommer vi nok ikke til å ha med mindre dere kjører på med en til om ikke så lenge Hvis du vil ha to veldig tette mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå