Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner til det der med å bli bitt av bassillen ja! Det er skummelt hvor fort disse småplaggene blir med hjem, og ikke minst hvordan butikkene med slike plagg i har en magnetisk tiltrekkingskraft på oss kommende mødre! :fnise:

Ellos har mye fint til småtasser! Men de sender med mypack som medfører at vi må kjøre til en annen kant av byen for å hente pakken (litt tungvindt her i Trondheim iallfall), så jeg prøver å ikke handle derfra...

:klemmer: til deg!

Kjenner jeg meg selv rett kommer ikke denne ungen heller til å mangle klær :sjenert: Storesøstera har ihvertfall nok :dåne: Klarte til slutt å knøøøø ørtehundreogførti klesplagg ned i kommoden hennes, var bare såvidt det gikk :ler: Men nå er hun sååå fornøyd, endelig fått klærne sine inn på rommet - og vi har klesskap på vårt soverom igjen også..og litt mindre plass :tunge1: Men desto bedre plass på det som skal bli barnerom :strix: Dette blir bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo ha litt nytt også! :rødme: Og du - kan du ikke se om du finner noe fint jeg kan lage? :)

Ja han må jo det da :sjenert: Selv om jeg kanskje tok litt hardt i :fnise: Kjære nevnte sånn i forbifarten at UL-dama kunne ta feil - det valgte jeg å ikke høre på :ler: Isåfall får babyen til storesøster MASSE klær til fødselen :dåne:

Snille deg, vil du strikke til mini?? Åhhh, jeg kunne :kline: deg altså, du er vel en knupp!!!! Må lete i bladene dine da, jeg har jo ikke sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det var vel en del klær her også, men vi har hatt bruk for alt! :nigo:

Ja, tenkte jeg ville strikke noe ja :) Du kan jo komme på besøøøøøk en kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere bruk for mye i str 50? :klø: Jeg er så i tvil om jeg i det hele tatt skal kjøpe så mye av det...har hamstra litt da ;)

Og jeg viiiiil komme på besøk :hoppe: Men nå fikk vi spysjuka på besøk, så tror kanskje jeg drøyer det en dag og to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi brukte masse i 50 vi! Hadde vel 5 bukser eller mer og ihvertfall 10 bodyer. Så hadde vi 6 pysjer tror jeg. 56 begynte vi å bruke etter to uker! Men brukte 50 lenger altså ;)

Jeg gleder meg til besøk når dere blir friske!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte masse i 50 vi! Hadde vel 5 bukser eller mer og ihvertfall 10 bodyer. Så hadde vi 6 pysjer tror jeg. 56 begynte vi å bruke etter to uker! Men brukte 50 lenger altså ;)

Jeg gleder meg til besøk når dere blir friske!:-D

Da har jeg ihvertfall ikke overdrevet :nigo: Jeg har kjøpt dette settet, disse bodyene, og disse..resten av det jeg har kjøpt er jo i str 56 - litt mer av det :ler: Får ta meg en tur på nyttårssalget nå over helga, kan jo gjøre noen kupp da :tommelopp:

Snuppa er mye bedre idag, men jeg tenker det blir nyttårsaften uten gjester..storesøster vil ikke ha spysyke som høygravid, forståelig nok :sjenert: Men vi får kose oss så godt vi kan, det går nok bra :jepp:

Godt nyttår til deg og dine Pysepusen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Godt nyttår! :nigo:

Forstår søsteren din godt - jeg spydde (omgangssyken) når jeg var halvveis og det var grusomt! Og jeg spydde jo hver dag ellers liksom ;)

Og ja, det kan være lurt å gå på salg! Bare så kjedelig at det nesten ikke er noe til gutter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :nigo:

Forstår søsteren din godt - jeg spydde (omgangssyken) når jeg var halvveis og det var grusomt! Og jeg spydde jo hver dag ellers liksom ;)

Og ja, det kan være lurt å gå på salg! Bare så kjedelig at det nesten ikke er noe til gutter :(

Det ble nå en koslig kveld likevel, med spill, god mat - til oss, snupsi fikk nudler og bakt potet og var storfornøyd :fnise: svigermor kom hjem brun og blid, flotte raketter og ingen som spydde :nigo: Så har vi en playdate med søs og tvillingene senere :hoppe:

Det der med lite klær til gutter har jeg bitt meg merke i, er det mer gutter enn jenter eller hva er det for noe?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen fant La Redoute :sjenert: ....og der gikk det også an å ha konto :shoppe::ler:

Jeg må stoppe nå altså, har snart nok klær til en hel landsby :fnise: Herved bestilt:

Pysjer - både i hvit/grå og hvit/blå str 54

Sett i beige, str 54

Kjørepose

Sett i brunt, str 50

Sokker, 3 pakker (fordi det var 3 for 2 :fnise:)

Strikkejakke, hvit str 54

Sparkebukse, hvit i str 54

Ti mitt (dårlige) forsvar så var klærne for fine til å la være å kjøpe, og ikke så altfor stive priser akkurat...Men nå skal jeg gi meg altså :fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

For meg så var det sånn at jeg syntes vi hadde kjeeeeempemasse, men måtte ut etter fire dager og handle mer :ler:

Så masse fint du har kjøpt da! :hjerte:

Og ja - det er mye mer klær til jenter enn gutter og det er større utvalg i forskjellige stiler! *liker ikke* For gutte-mammaer kan også være shoppegale :fnise: Og ikke bare det, men han her blir jo skitten bare han får på seg noe reint, og jeg liker ikke at han går skitten så hver gang han skifter bleie får han rene klær om de er skitne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke så vanvittig mye egentlig, men sammenlagt med det vi med stor sikkerhet arver fra lillegutt til søs så blir det endel :sjenert: Menmen, ingen skal trenge å være klesløse i dette huset :fnise: Jeg er også sånn som vil at ungene skal være rene og velstelte, det har bitt meg i rumpa flere ganger de siste årene - snupsi har jo alldeles adoptert den greia der "duuuu...det er en flekk her på denne genseren (hvis du ser med lupe) så jeg fant en annen jeg.....og da matchet ikke buksa og sokkene lenger så da måtte jeg bytte det også" :roll::ler: Ser jeg har gravt min egen grav her - i skittentøy :dåne:

Nå synes jeg både La Redoute og MeMini har mye fint til gutter, men det må ikke bli for voksent heller hvis du skjønner hva jeg mener?! Er ikke fan av sånn rutete skjorte inni lyseblå genser og sånn på små barn...ikke på voksne heller når jeg tenker meg om :ler: Sist vi var i London fant vi barneklær på yndlingsbutikken vår AllSaints - og ble jo helt dårlig, der var det mye k-u-l-t!!! Gleder meg til knøtteliten er såpass stor at vi kan reise til London og handle klær (mens han er hos mormor og morfar vel og merke :ler:)

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nytt år Diddles!! :klemmer:

Ser ut til at alt er bra med deg og at shoppetåka har inntatt heimen :fnise:

Godt nyttår snupsi :klemmer:

Her er alt bare peachy for tida, men hva du mener med shoppetåka aner jeg virkelig ikke...............:sjenert: ............noen var ihvertfall ikke på salg på Cubus idag :flau:

:skratte: Jeg er h-å-p-l-ø-s :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint de hadde på Laredoute da!

Farlig å legge ut tips om sånne shoppingfeller!

(Ikke bare du som er håpløs shopper til knøttet i magen) :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt nyttår snupsi :klemmer:

Her er alt bare peachy for tida, men hva du mener med shoppetåka aner jeg virkelig ikke...............:sjenert: ............noen var ihvertfall ikke på salg på Cubus idag :flau:

:skratte: Jeg er h-å-p-l-ø-s :klaske:

Men du er veldig veldig søt da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...