Diddles Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1321 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg gleder meg noe helt vanvittig Vi syns egentlig ikke det er så viktig å vite om det er gutt eller jente, det viktigste er at knøtteliten er frisk og rask :rødme: Kanskje velger vi å la vær å vite noe faktisk, for å holde på spenningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. desember 2010 #1322 Del Skrevet 20. desember 2010 Ei jeg gikk på videregående sammen med var på ordinær ultralyd for ikke lenge siden. Hun og mannen ville ikke vite kjønn, og sa det til legen, som sa at det var ok. Han var nok imidlertid ikke så sterk i norsk, for noe av det første han sa var: "Se så fin gutt! Åh, så fin gutt!" Så da fikk de vite det likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. desember 2010 #1323 Del Skrevet 20. desember 2010 Kjedelig om man virkelig IKKE vil vite og språk-forviklinger avslører det hele. Men det er jo ikke noen krise - selv om de sikkert ble litt skuffet da de fikk vite likevel. Vi var for nysgjerrige til ikke å vite - men om det av ulike årsaker ikke ville vært mulig å sett så ville vi sikkert innfunnet oss med det også. Men du verden så mye lettere det er med planleggingen nå som vi vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #1324 Del Skrevet 20. desember 2010 Min lille firbente venn har fått lus Det er skikkelig ekkelt, men heldigvis ikke smittsomt for mennesker!! Var hos dyrlegen nå, og da hun fant ganske mange på en plass utbrøt hun "stiiiilig" Jeg har bare lyst å , føler meg som en dårlig "mor" Antagelig har han hatt det ganske lenge, for det er mange av de.......FYSJ!!! Men nå har han fått medisiner, så da satser vi på det virker raskt! Imorgen er det UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2010 #1325 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. desember 2010 #1326 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til i morgen. Kan tenke meg at du er spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #1327 Del Skrevet 20. desember 2010 Takk jenter, har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg (selv om det er litt skummelt også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. desember 2010 #1328 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til i morgen Og litt for 12 OG en halv uke Siden jeg er litt treig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1329 Del Skrevet 21. desember 2010 12 og en halv uke er absolutt også verdt å litt for!! Syns dette går skrekkelig fort :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. desember 2010 #1330 Del Skrevet 21. desember 2010 Kos dere på UL idag! Og for 12,5 uker! Det går superfort! (Får jeg forresten lov å si det til mamma snart? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 21. desember 2010 Har du ikke sagt noe enda??? Det er offisielt som bare det vennen, si det til hvem du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. desember 2010 #1332 Del Skrevet 21. desember 2010 Kjempemasse lykke til i dag vennen!! Og jeg tviler sterkt på at du kan lastes for at det har kommet lus i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. desember 2010 #1333 Del Skrevet 21. desember 2010 Lykke til på UL i dag Diddles! Håper minien viser seg fra sin beste side og kanskje vinker litt til de skuelystne som ser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. desember 2010 #1334 Del Skrevet 21. desember 2010 Har du ikke sagt noe enda??? Det er offisielt som bare det vennen, si det til hvem du vil Har ikke turt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1335 Del Skrevet 21. desember 2010 Kjempemasse lykke til i dag vennen!! Og jeg tviler sterkt på at du kan lastes for at det har kommet lus i huset... Tusen takk Neida, dyrlegen sa også det at jeg ikke måtte føle på dårlig stell eller noe, men jeg er nå bare sånn Stakkar liten vovvis, klør og klør...i går plukket jeg av han sikkert 75 lus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1336 Del Skrevet 21. desember 2010 Lykke til på UL i dag Diddles! Håper minien viser seg fra sin beste side og kanskje vinker litt til de skuelystne som ser på! Jeg håper h*n gjør noe annet enn å sove da, sånn som sist Jeg håper bare så inderlig at alt er bra inni der Om 2 timer så er vi der Har time kl. 15.00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1337 Del Skrevet 21. desember 2010 Har ikke turt jeg Godt å vite jeg kan stole på deg Men værsågod, spre det glade budskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. desember 2010 #1338 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg håper h*n gjør noe annet enn å sove da, sånn som sist Jeg håper bare så inderlig at alt er bra inni der Om 2 timer så er vi der Har time kl. 15.00! Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1339 Del Skrevet 21. desember 2010 :rødme: Jeg er så lykkelig at jeg har ikke ord, vet ikke hvilken fot jeg skal stå på og syns livet bare er fantastisk Knøtteliten har det kjempefint inni magen min, frisk og rask liten sprellus Hun satt meg frem med 1 1/2 uke, dvs jeg er 13+6 idag, ikke 12+4 Det ante meg at jeg var lenger på vei, men kunne jo ikke vite noe sikkert før UL! Antagelig ligger det en liten gutt inni magen min, men hun var ikke helt sikker - hun hadde tatt feil igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. desember 2010 #1340 Del Skrevet 21. desember 2010 Så herlig med en liten frisk og rask sprellus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå